×

NMB BANK
NIC ASIA

रोहिंग्याः अवैध आप्रवासी हुन् कि शरणार्थी ?

कात्तिक २०, २०७४

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

साविकमा बर्माको नामबाट चिनिएको देश म्यान्मारमा ‘जातीय सफाया’ र ‘नरसंहार’ भन्न सकिने कुनै पनि क्रियाकलाप भएका छैनन् भन्ने आङ साङ सूचीको बर्चस्व रहेको सरकारले दाबी गरेको छ । सोमवार संयुक्त राष्ट्रसंघमा म्यान्मारका राजदूत हाउ डो सुआनले यस्तो सरकारी कथन प्रस्तुत गर्ने क्रममा यसबारेमा लाग्दैआएका सबै आरोपहरुको खण्डन गरेका छन् । तर निजको खण्डनले यथार्थमा बंगलादेशकी प्रधानमन्त्री शेख हसिना, संयुक्त राष्ट्रसंघका महासचिव एन्टोनियो गुट्टेरस र राष्ट्रसंघकै मानव अधिकार निकाय प्रमुख जाइद रादह अल–हुसैनबाट व्यक्त भएका चिन्ताका सशक्त स्वरहरुलाई प्रतिवाद गर्न सक्ने कुरामा गहिरो सन्देह छ । किनभने विगत छ साताको अवधिमा म्यान्मारको रखाइन राज्यबाट लखेटिएका चार लाखभन्दा बढीको संस्ख्यामा रोहिंग्या समुदायका मानिस बंगलादेश पुगेको तथ्यलाई म्यान्मार सरकारले अस्वीकार गर्नसक्ने अवस्था छैन ।

रोहिंग्या समुदायका अधिकांश नर–नारी मुसलमान समुदायका हुनाले सीमा जोडिएको देश बंगलादेशमा ज्यान जोगाउन भाग्दै आउने ठूलो समूह देखिएको हो । भनिन्छ, भारतमा करीब ४० हजार रोहिंग्या छन् जो यसपल्टको आक्रमण आगजनीका घटनाहरू हुनुअगावै भारतमा आइसकेका थिए । अन्तर्राष्ट्रिय सञ्चारमाध्यममा आएका सचित्र समाचारले रोहिंग्याहरु स्वेच्छा आफ्नो थात–थलो छोडेर हिंडेका हुन् भन्ने निष्कर्ष निकाल्न दिँदैनन् । सुरक्षा कार्यमा खटिएका सिपाहीहरुको ज्यादती र अत्याचारबाट पीडित रोहिंग्यालाई बहुसंख्यक समुदायका बौद्धमार्गीहरूले पनि सताएका घटना सार्वजनिक भएका छन् । शान्ति र अहिंसाका प्रवत्र्तक भगवान् बुद्धका अनुयायी (बौद्धमार्गी)हरूले अशान्ति र हिंसाको वातावरण सिर्जना गरेको देखिनु ठूलो विडम्बना हो । रोहिंग्यालाई रोहिंग्याको परिचय समेत दिन इन्कार गर्ने म्यान्मारको सरकारी नीति पनि आलोच्य रहिआएको छ । रोहिंग्यालाई बंगलादेशले शरणार्थी मानेको छ भने भारत सरकारले तिनलाई अवैध आप्रवासीको श्रेणीमा राखेको छ यद्यपि यसबारेको कानूनी विवाद सुल्झिसकेको छैन । यो मानवीय कोणबाट हेरिनुपर्ने मामिला हो भन्ने पनि धेरै छन् ।

सहसा विश्वास गर्न नसकिने विषय हो, तर नेपाल पनि रोहिंग्या मामिलाको छेउकुनामा देखिएको छ । प्रेसमा निस्केका सचित्र विवरणले राजधानी काठमाडौंको कपन इलाकामा करिव चार सयको संख्यामा रोहिंग्याहरुले आश्रय लिइरहेका छन् र तीमध्ये केहीलाई राष्ट्रसंघीय शरणार्थी आयोगले आफूखुसी परिचयपत्र बाँडेको देखिएको छ । नेपाल सरकारले भने यहाँ रोहिंग्या समुदायको उपस्थिति पञ्जिकृत छैन भन्दै आएको छ ।

२५+ समूह नामक नागरिक मञ्चको हिजो सोमबारको अन्तक्र्रियामा अध्यागमन विभागका महानिर्देशकले म्यान्मारको राहदानी बोकेर भारतको बाटो वीरगञ्ज प्रवेश गर्न चाहने केही व्यक्तिलाई उतै फर्काइदिएको जानकारी दिएका छन् । काँकडभिट्टाको नाकाबाट प्रवेश खोज्नेलाई पनि त्यसरी नै फर्काइदिएको सूचना आएको छ । तर कागजपत्र, परिचयपत्र नभैकन भारतीय नागरिकजस्तै भएर नेपाल प्रवेश गर्न प्रयत्न गर्नेहरुलाई कसरी रोक्ने त्यसबारे सरकारसित कुनै ठोस योजना वा कार्यक्रम नभएको देखिन्छ । तत्काललाई सीमामा ओहोर–दोहोर गर्नेहरूको परिचय खुलाई अभिलेख राख्ने कामको थालनीसम्म गरे पनि आवात–जावत व्यवस्थित हुने विषयमा समेत सरकार उदासीन रहनु अवाञ्छित स्थिति हो ।

शरणार्थी सम्बन्धी कुनै पनि अन्तर्राष्ट्रिय अभिसन्धि वा लिखतमा नेपाल पक्ष–राष्ट्र होइन, तसर्थ शरणर्थीहरुको जिम्मा लिने दायित्व यसलाई छैन । तिब्वती र भुटानीका मामिलामा अल्झेझैं नेपालले नयाँ समस्यामा पस्नु, फस्नु हुँदैन । र, भूराजनीतिक अवस्थिति मात्र यसको कारकतत्व होइन । मूल कुरो, नेपालका सीमित साधन र स्रोत यसै मुलुकका बासिन्दाको लागि पर्याप्त छैनन् । तसर्थ यस मुलुकले थप दायित्व बोक्ने प्रश्न नै उठ्दैन । यो यथार्थ बुझाउन नेपालले यथोचित कूटनीतिक प्रयास गरिहाल्नु पर्छ ।

जहाँसम्म नेपालमा प्रवेश गरिसकेका रोहिंग्याहरुको प्रश्न छ, त्यसलाई कूटनीतिक माध्यमबाट हल निकाल्ने क्रममा अन्यत्र देशमा पुनर्वास गराउने प्रयत्न गरिनु पर्दछ । भुटानी शरणार्थी र सन् १९७१–७२ मा बंगलादेशबाट पसेका विहारी मुसलमानलाई अन्यत्र देशमा पुनर्वास गराइएको अनुभव नेपाल सरकारसित छ पनि । नेपाल पसेका विहारी मुसलमानलाई त्यस बखत अन्तर्राष्ट्रिय सहयोगबाट हवाई मार्गद्वारा पाकिस्तान पठाइएको थियो ।

Muktinath Bank

Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

Advertisment
Nabil box
Kumari
Vianet communication
Laxmi Bank
hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
भदौ २४, २०८०

संघीयताप्रति नै वितृष्णा जगाउने गरी कोशी प्रदेशसभामा भइरहेको संविधानको खेलबाडमाथि सर्वोच्चले रोक लगाइदिएको छ । मुख्यमन्त्रीका रूपमा कांग्रेस संसदीय दलका नेता उद्धव थापाले प्रदेश सभामा लिएको विश्वासको मतसम्बन्...

माघ १, २०८०

काकाकुल काठमाडौंको सपना र विकासको विद्रूप नमूना बनेको मेलम्ची खानेपानी आयोजना फेरि एकपटक उद्घाटन गरिएको छ । सिंहदरबारस्थित प्रधानमन्त्री कार्यालयमा बनाइएको धारो खोलेर प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहाल ‘प्रच...

जेठ ३, २०८०

प्रतिनिधिसभाको पहिलो अधिवेशनमा नेता/सांसदको हाजिरी लोकान्तर डट्कमले सार्वजनिक गरिदिएपछि नेताहरूको जवाफदेहिताको बहस शुरू भएको छ । जनप्रतिनिधिको सर्वोच्च थलो संसद्‍मा ठूला भनिएका दलका शीर्ष न...

बैशाख २४, २०८०

लोकान्तर सञ्चार प्रालिद्वारा सञ्चालित लोकान्तर डट्कम (Lokantar.com) स्थापनाको सात वर्ष पूरा गरेर आजदेखि आठौं वर्षमा प्रवेश गरेको छ । यस अवसरमा सबैभन्दा पहिला हामी हाम्रा समस्त पाठक, विज्ञापनदाता र शुभेच्छुकहरूप्...

पुस ११, २०८०

कार्यभार सम्हालेको एक वर्ष पुगेको अवसरमा प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहाल ‘प्रचण्ड’ले मंगलबार राष्ट्रका नाममा सम्बोधन गर्दै कार्यशैली परिवर्तनको घोषणा गरेका छन् । ४५ मिनेट लामो सम्बोधनमा प्रचण्डले एक वर्षमा...

साउन १, २०८०

लामो समयको गृहकार्य र बहसपछि नेपाल आयल निगमले असार ३१ गते मध्यरातदेखि इन्धनको स्वचालित मूल्य प्रणाली कार्यान्वयनमा ल्याएको छ ।  स्वचालित प्रणाली कार्यान्वयनमा आएसँगै देशभर इन्धनको मूल्य घटेको छ । सर्वसाधार...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x