×

NMB BANK
NIC ASIA

मिथिलाञ्चलका देवी शक्तिपीठमा दुर्गा माताको खोइछ भर्दै

असोज ३०, २०७५

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

धनवीर महतो 

Muktinath Bank

महोत्तरी - मिथिलाञ्चलका विभिन्न देवी भगवतीको शक्तिपीठमा आजदेखि खोइछ भर्ने (एक विशेष प्रकारका पूजा) काम शुरु भइरहेको छ । 

आज यहाँका विभिन्न देवी शक्तिपीठ एवं दुर्गाको प्रतिमा स्थापित भएको मन्दिरमा खोइछ भर्ने कार्य शुरु भएको छ । दशैँको साताँै दिन अर्थात् सप्तमी तिथिका दिन फूलपातीको विधि सम्पन्न भएपछि भाकल पूरा भएका महिलाले विभिन्न प्रकारका शृङ्गारका सामान, फलफूल, नौवैद्य, चुनरीलगायतका पूजा सामग्री राखी खोइच भर्ने गरिन्छ । खोइछ भर्ने कार्यको शुभारम्भ भएपछि मिथिलाञ्चलका देवीको शक्तिपीठमा अहिले भीड लागेको छ । 

“म विगत दुई वर्षदेखि माताको खोइछ भर्ने कार्य गर्दै आएको छु तर यहाँ आएका महिला भने वर्षौंदेखि खोइछ भर्दै आएको गौशाला नगरपालिकाकी अनिता चौधरीले बताउनुभयो । खोइछ भर्नुभन्दा एक दिन अगाडि नुहाएर खाइन्छ भने सप्तमी तिथिको दिन माताको खोइछ नभरुञ्जेलसम्म उपवास बस्नुपर्ने नियम रहेको छ, चौधरीले भन्नुभयो । माताको खोइछ भरिसकेपछि कति व्रतालु महिलाले खाना खान्छन् भने कतिले फलफूल खाएर मात्र बस्ने गरेको अर्के व्रतालु महिला सीता महतोले बताउनुभयो । 

मिथिलाञ्चलमा नवविवाहिता महिलालाई माइतीबाट बिदाइ गर्ने क्रममा आफ्ना्े कूलदेवतालगायत सम्पूर्ण परिवारको आशिर्वाद स्वरुप खोइछ दिइने परम्परा छ । सोहीअनुसार नै माता दुर्गा भवानीलाई पनि आज भाकल पूरा भएका विवाहित महिलाले खोइछभरी माताको आशिर्वाद आफ्नो सम्पूर्ण परिवारमाथि रहिरहोस् भन्ने कामना स्वरुप खोइछ भर्ने परम्परा छ । 

प्रत्येक वर्ष बडादशैँको सप्तमी तिथिका दिन मिथिलाञ्चलका हरेक शक्तिपीठ तथा माता दुर्गाको प्रतिमा स्थापित रहेको दुर्गाको प्रतिमामा आँखाको नानी थपिएपछि खोइछ भर्ने विधि शुरु भएको जानकारवालाले बताउँछन् । 

भाकल एवं मनोकांक्षा पूरा भएपछि श्रद्धालु भक्तजनले माताको खोइछ भर्ने गरिन्छ । यस पटकको खोइछ भर्ने कार्य बडादशैँको सप्तमी तिथिदेखि शुरु भई अष्ठमी तिथिसम्म जारी रहने छ । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

Advertisment
Nabil box
Kumari
Vianet communication
Laxmi Bank
hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक १७, २०८०

काठमाडौं -केही मानिस धार्मिक मान्यताका कारण लसुन र प्याज खाँदैनन् । विशेषगरी ब्राह्मणहरू लसुन प्याज खाँदैनन् । यसरी नखानुका वैज्ञानिक र धार्मिक कारण छन् । आयुर्वेदका अनुसार खाद्य पदार्थलाई तीनवटा श्रेणीमा बाँड...

कात्तिक १९, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो ।  यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीह...

मंसिर १०, २०८०

काठमाडौं, — हिन्दू धर्मले सहगोत्रीका बीच विवाह गर्न नहुने विधान गरेको छ । गोत्र भनेको वंश र कुल हो । प्रत्येक नयाँ पुस्तालाई गोत्रले जोड्ने काम गर्छ । जस्तो, कसैको भारद्वाज गोत्र छ भने त्यो व्यक्ति भरद्वा...

कात्तिक २९, २०८०

महाभारतको युद्धमा धेरै शूरवीरले आफ्नो प्राण को आहुति दिएका थिए । यो यस्तो युद्ध थियो जसले कुरुक्षेत्र को धरतीलाई रक्तरंजित बनाएको थियो ।  रगत यति धेरै बगेको थियो कि आज पनि उक्त स्थानको माटो रातो छ ।&...

मंसिर १६, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो । यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीहरूको म...

कात्तिक २४, २०८०

सनातन धर्ममा गोत्रको धेरै महत्व हुन्छ । ‘गोत्र’को शाब्दिक अर्थ त धेरै व्यापक हुन्छ । यद्यपि विद्वानहरुले समय–समयमा यसरबारे यथोचित व्यख्या गरेका छन् ।  ‘गो’ अर्थात् इन्द्रिय, र &...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

x