×

NMB BANK
NIC ASIA

परिवारसँग बसेर हेर्न नमिल्ने महोत्सव : मौलिकताभन्दा विकृतिको केन्द्र !

पुस १३, २०७५

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

काठमाडौं - ठूला-ठूला मेला वा उत्सवलाई महोत्सवका रूपमा परिभाषित गरिएको छ । यद्यपि हाट बजारको विकसित रूप नै महोत्सवलाई हो भन्ने पनि मत छ । औद्योगिक व्यापार मेला, पर्यटन, कृषि, खेलखुद, खाद्यान्न, कला साहित्य र स्थानीय जाति विशेष महोत्सव हुने गरेका छन् । मुख्यत: लगानीका हिसाबले धेरै हुने भएकाले व्यापारिक महोत्सवलाई नै प्रधान मानिन्छ । समृद्ध मुलुक बनाउन यस्ता किसिमका आयोजनले पनि सहयोग गर्दछन् ।

Muktinath Bank

अहिले बजारमा व्यापारिक महोत्सव कुनै सन्दर्भ विशेषमा सधैँ हुने गर्छन् । नेपाली नयाँ वर्ष, अंग्रेजी नयाँ वर्ष र हिउँद महिनामा नेपालका प्रमुख शहरमा व्यपारिक महोत्सव हुने गर्दछन् । दैनिक प्रयोग र प्रचलनमा आएका समानहरू महोत्सवका आकर्षणका रूपमा राखिएको हुन्छ । महोत्वलाई नयाँपन दिने उद्देश्यले स्थानीय विशेष पनि हुने गरेका छन् । व्यापारिक महोत्सवमा आफूले उत्पादन गरेका सामानको प्रदर्शन गर्ने, तिनैबाट आम्दानी गर्ने उद्दश्यले स्टलहरू निर्माण भएका हुन्छन् । अर्कोतर्फ महोत्सवले रोजगारी पनि दिएको हुन्छ । महोत्सव आयोजनाले नेपालको आर्थिक क्षेत्रमा महत्त्वपूर्ण योगदान गरेको छ ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

नेपालका ठूला शहरमा दैनिकजस्तै महोत्सव हुने गरेका छन् । आजकल गाउँमा पनि शहरको प्रभावले सन्दर्भ विशेष महोत्सव हुने गरेका छन् । गाउँमा हुने महोत्सव शहरको जस्तो धेरै तामझाम भने हुँदैन । गाउँमा हुने महोत्सवमा स्थानीय जनताको लगानी र मेहनतमा सञ्चालन हुन्छन् । यस्तो लाग्छ, गाउँमा हुने मेला अर्ग्यानिक महोत्सव हुन् ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

महोत्सवबाट पुराना आम्दानीका स्रोतहरू नयाँ पुस्ताले थाहा पाउने अवसर आयोजकले दिनु सकारात्मक हो । यसले लोप हुँदै गएका घट्ट, डिकी, जाँतो, माटाका भाँडा र ठेकाको महत्त्व बोध गराएको छ । झाँकीहरू प्रदर्शनले संस्कृति संरक्षण योगदान पुर्‍याएका हुन् ।

Vianet communication
Laxmi Bank

महोत्सवले आन्तरिक र बाह्य पर्यटन प्रबद्धन गरेका हुन्छन् । विदेशी पर्यटकहरू नेपाली स्थानीय मौलिकता हेर्नका निम्ति टाढाबाट आएका हुन्छन् । महोत्सवले पर्यटन प्रवर्द्धनमा पनि सहयोग पुगेको छ ।

महोत्सव समाजको अध्ययन गर्ने अवसर पनि हो । महोत्सव उद्घाटनको दिनमा लोप हुन लागेका भाषा, संस्कार, संस्कृति प्रदर्शन हुने गर्दछन् । शिष्ट, सभ्य र भव्य कार्यक्रमले मनोरञ्जन तुल्याउने अपेक्षा आयोजकको हुन्छ । यद्यपि अहिले महोत्सव आयोजकले भनेजस्तो अन्य दिनमा देख्न पाइँदैन ।

स्थानीय स्तरमा उत्पादित वस्तुको प्रचार पनि कमै देख्न पाइन्छ । यस्ता किसिमका कार्यले महोत्सवको गरिमामाथि बारम्बार प्रश्न उठ्ने गर्छ । आजकल महोत्सवमा भद्दा किसिमका कार्यक्रम प्रदर्शन हुने गरेका छन् । स्टेज कार्यक्रममा रफ बोल्ने, गलत आशय लाग्ने शब्द उच्चारणले महोत्सवको आयोजनाको राम्रो उद्देश्यले भए पनि सकारात्मक सन्देश दिनै सक्दैन ।

साझँको पप कन्सर्ट नभई रफ कन्सर्टमा परिणत हुँदैछ । दिउँसो अर्धनग्न प्रस्तुति हुन्छन् । कतिपय स्टेज कार्यक्रम परिवारसँगै बसेर हेर्न मिल्दैन । यस्ता पात्रलाई सञ्चार माध्यम र आयोजकले स्थान दिनु हुँदैन । यस्ता किसिमका गतिविधिले महोत्सवको गरिमाको उपहास मात्र भएको छ । यस्ता गतिविधिले सिङ्गो नेपाली मौलिक संस्कारमाथि नै आँच पुर्‍याएको छ । यसप्रति आगामी दिनहरूमा आयोजक गम्भीर हुन आवश्यक छ ।

अर्कोतर्फ व्यापारिक महोत्सव हेर्न आउने दर्शकलाई बाहिर उत्पादन भएका कम मूल्यमा पाइने सामानलाई महङ्गोमा बेच्ने गरिन्छ । खासमा औद्योगिक व्यापार मेलाको उद्देश्य सुपथ मूल्य सम्पूर्ण सामन उपलब्ध गराउने हो । महोत्सवमा आउने व्यक्तिले व्यस्थ खर्च गरेको महसूस गराउनेभन्दा स्वतस्फुर्त गराउनेतर्फ आयोजकको ध्यान हुनुपर्छ ।

अर्कोतर्फ महोत्सवमा ध्वनि प्रदूषण व्याप्त छ । मतिष्क नै खल्बल्याउने गरी पर्दशन केन्द्र वरिपरीका सार्वजनिक स्थान, बाटो, प्रतिक्षालय शान्त वातावरण हुँदैन । घरमा बच्चादेखि वृद्धसम्मलाई प्रत्यक्ष असर परेको हुन्छ । यसतर्फ आयोजकले कमै ध्यान दिएको देखिन्छ ।

समाजलाई सही दिशाबोध गराउने महोत्सवमा स्टेज कार्यक्रम गर्नु पर्दछ । महोत्सव समाजको ऐना हुनुपर्ने हो । तर अहिले विकृति र विसंगतिको प्रदर्शन बन्न खोजेजस्तो देखिन्छ । यसैकारण वर्तमान समयमा महोत्सवको क्रेज दैनिक घट्दो क्रममा छ । यस्ता क्रियाकलापले सिङ्गो नेपाली मौलिक संस्कारमाथि गहिरो असर पर्दैछ । अधिकांश युवामा नकारात्मक प्रभाव पर्ने सम्भावना छ ।

महोत्सव आयोजनमा निजी क्षेत्रको महत्त्वपूर्ण योगदान छ । परन्तु धेरै आम्दानी गर्ने उद्देश्यका कारणले आयोजकले मौलिक संस्कार, संस्कृति र स्वदेशी उत्पादनलाई थोरै प्रथामिकता दिएका छन् । यस्तो अवस्थामा महोत्सवबारे सरकारले कडा नीति बनाउन जरुरी देखिन्छ ।

आगामी दिनमा युवालाई सचेतनामूलक शिक्षा दिने कार्यक्रमतर्फ महोत्सवका आयोजकहरू गम्भीर हुन जरूरी छ । महोत्सवहरू पश्चिमा वा पूर्वी देशका प्रभावमा नभई नेपालको आफ्नो मौलिकतामा गर्नु पर्दछ । यस्ता किसिमका महोत्सवले मात्र आफ्नै पहिचान संरक्षण हुन्छ ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
असोज ८, २०७९

समाजमा विभिन्न किसिमका मानिसहरू भेटिन्छन्, सबैले आफ्नै कुरालाई ध्यान दिइरहेका हुन्छन् । जहाँकहीँ होस्, चाहे पार्टी, पिकनिक, समारोह, गोष्ठी, भेटघाट सबैतिर आफ्नै बखान गर्छन् आफ्नै नाम, काम, धाम, पेशा र व्यवसायको । ...

माघ ८, २०८०

राज कुमार गजुरेल विदेशको सुखसयल र सुख सुविधा छोडेर बेलायती लाहुरे चामबहादुर पुन गाउँ फर्किए । सपरिवार बेलायतमा रहे पनि चामबहादुर नेपालमै भेटिन्छन् । गाउँको सेवा गर्न समुन्द्रपारि (...

असोज २०, २०८०

नेपाल सरकार वन तथा वातावरण मन्त्रालयले यही असोज १५ गते संरक्षित क्षेत्रमा पूर्वाधार निर्माणसम्बन्धी कार्यविधि, २०८० को मस्यौदा सरोकारवालाको राय-सुझाव संकलनका लागि सार्वनजिक गरेको छ । सो मस्यौदा कार्यविधिमा सरोका...

भदौ ५, २०७८

आमाले मलाई ‘तलाई त मोटोघाटो राम्रो देखिन्छ’ भन्नुहुन्थ्यो । हजुर आमा बितेर जानुभयो, उहाँले पनि त्यस्तै भन्नुहुन्थ्यो । सानोमा म दुब्लो–पातलो नै थिए । मेरो नाति खान नपाएजस्तो ‘मरनच्यास...

फागुन ७, २०८०

कम्यूनिस्टहरूको चौघेराभित्र बाल्यकाल बिताएको भएर होला, सानै उमेरदेखि मैले कांग्रेस कार्यकर्तालाई कांग्रेसी भनेको सुनेको थिएँ । अलि होच्याएर, अलि नमीठो गरेर यी कांग्रेसीहरू भनेर सम्बोधन गर्ने गरेको.... । उमे...

मंसिर १८, २०८०

(श्रीकुमारको रुकुम डायरीबाट...) बिहान पौने ६ बजेको छ । पश्चिम रुकुमको आठबीसकोट जहाँ त्रिपालमुनि हजारौं बेघरबारहरू आगोले जिउ सेकाउँदै जाडो सामना गरेर उज्यालोको प्रतीक्षामा छन् । आगो तापेर बसेका महिलाहरू...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x