असोज ३०, २०८०
आज ‘सबैका लागि मर्यादित जीवन’ को आदर्श वाक्यसाथ अन्तर्राष्ट्रिय गरिबी निवारण दिवस मनाइँदै छ । भोक, रोग, अभाव र आवश्यकता पूरा भएपछि मात्र मानवीय मर्यादा पाउन सकिन्छ । नेपालमा गरिबी र असमानताका विभि...
चैत ९, २०७५
नेपाली राजनीतिमा पेचिलो बन्दै गएको छ हिन्दू राष्ट्रको मुद्दा । यस्तै अवस्था रहेमा सरकार मात्र होइन, दलहरूकै लागि पनि ठूलै चुनौती बन्ने संकेत देखिँदैछ । यसैलाई लिएर मेचीकाली जागरण अभियानमा होमिएको छ राप्रपा नेपाल ।
वैधानिक तरिकाले नभए सडकबाटै हिन्दूराष्ट्र घोषणा गर्छौ भन्न थालेका छन् राप्रपाका नेताहरू । नेपाली कांग्रेसमा पनि यसबारे खुलेरै बहस हुन थालेको छ । कांग्रेस महामन्त्री शशांक कोइराला जनमत संग्रहबाट यसको छिनोफानो हुनुपर्छ भन्दै आएका छन् । क्रमशः अन्य नेताहरू समेत क्रमशः खुल्दै गएका छन् । सत्तारुढ दल नेकपाभित्रै पनि यसप्रति रुझान राख्ने नेता तथा कार्यकर्ता थुप्रै छन् ।
नेपाल धर्मनिरपेक्ष राष्ट्र हुनुमा कांग्रेसकै बढी भूमिका छ भन्नेमा द्विविधा छैन । यतिबेला उसकै लागि यो निल्नु न ओकल्नु भइरहेको छ । कांग्रेसले सस्तो लोकप्रियताका लागि गोडा नकमाएको भए यो सम्भव नै थिएन भन्नेमा कांग्रेसी नेताहरू नै बढी जानकार छन् । यसैको कारण कांग्रेस दोस्रो स्थानमा खुम्चिन बाध्य भएको हो भन्ने पनि कांग्रेसी नेताहरूले राम्रै बुझिसकेका छन् ।
अब पनि नचेते आगामी चुनावमा उसको स्थान अझ खस्किने पक्कापक्की जस्तै छ । त्यस्तै परे उसको स्थान राप्रपा नेपालले लियो भने पनि आश्चर्य नमाने हुन्छ । यसको समेत सायद उनीहरूले छनक पाइसकेका छन् ।
नेपाललाई धर्मनिरपेक्ष राष्ट्र बनाउनमा प्रशस्तै खेल भएकै हुन् पर्दा पछाडि । सोही खेलकै नतिजा प्रस्फूटन भएको हो संविधान सभाले बनाएको संविधानमा । न जनआन्दोलनमा यस सम्बन्धी माग उठेको थियो, न तत्कालीन विद्रोही माओवादी वृत्तमै यसको संकेत देखिएको थियो । अझ आश्चर्य त के भने संविधान जारी हुनुपूर्व जनतासित मागिएको सुझावलाई समेत लत्याउने काम भएको छ । आँखिर यस्तो किन ? यसमा को कसको बढी हात छ भन्ने धेरै प्रष्ट भइसकेको छ । बाँकी पनि क्रमशः प्रष्ट हुँदै जाने नै छ । अहिलेलाई यत्ति भनौं यसभित्र ठूलै खेल भएको छ ।
बीज टुसाउन मात्र बेर लाग्छ टुसाएपछि हुर्कन बेर लाग्दैन । यो प्राकृतिक न्यायसंगतकै कुरा हो । नेपाललाई पुनः सनातन हिन्दूधर्म सापेक्षकै अवस्थामा फर्काउनुपर्छ भन्ने कुराको बीउ रोपिसकिएको छ । राप्रपा नेपालको कुरै छाडौं कांग्रेसजस्तो जनाधार भएको पार्टीका नेताहरू समेत जनमत संग्रहबाट मात्र छिनोफानो हुनुपर्छ भन्न थालेका छन् भने पक्कै यसले अर्थ राख्छ । कांग्रेसी राजनीतिकै लागि पनि यो आवश्यक भइसकेको छ ।
नेपाली नदीनालामा निकै पानी बगिसकेको छ । जनता आफैं निकै सचेत भइसकेका छन् । उनीहरू आफैं पनि जनमत संग्रहको कुरो गर्न थालेका छन् भने १ दिन राज्यले त्यसलाई स्वीकार्नैपर्छ । यद्यपि आफ्नो पितापुर्खादेखि अपनाउँदै आएको धर्म अवलम्बन गर्न कहाँ रोकेको छ संविधानले भन्ने कुरा पनि आउन सक्छ ।
हामीले सनातनदेखि चलिआएको धर्म अवलम्बन गर्न पाउने हक संविधानमै उल्लेख गरिदिएका छौ नि भन्नेहरू भेटिएका छन् । हालै कांगे्रसी नेता रामशरण महतले यस्तै कुरा गरेका थिए एक धार्मिक सभामा । तर धर्मजस्तो विषय कसैको निगाहमा सीमित हुन सक्दैन । नेपालमा अझै ८१ प्रतिशतभन्दा बढी जनता सनातन हिन्दू धर्मावलम्बी छन् । ओमकार परिवारलाई समेत जोड्ने हो भने यसको संख्या ९१ प्रतिशतसम्म पनि पुग्न सक्छ भन्ने जगजाहेर छ । यस्तो अवस्थामा उसको संरक्षणकै लागि कसैको निगाहा चाहिँदैन । सर्वप्रथम मानिसलाई मानिस भएर बस्न र बाँच्न सिकाउने यो धर्म आफैंमा त्यति कमजोर छैन, जसलाई सुरक्षित हुनकै लागि कसैको निगाहा चाहियोस् ।
छिमेकी मुलुक भारतकै कुरा गर्ने हो भने विगतमा त्यहाँ कतिपटक यसमाथि आक्रमण भयो सबैलाई थाहा छ । तैपनि त्यहाँ अझै झण्डै दुईतिहाइ जनता यसैका अनुयायी छन् । यस्तो चमत्कार वैदिक सनातन हिन्दूधर्ममा मात्र सम्भव हुन्छ । किनकि उसको विशेषता नै त्यस्तै छ । त्यसैले जनताको चिन्ता ‘बुढी मरी’ भन्नेतर्फ होइन ‘काल पल्किन’ थालेकोप्रति हो । धर्मनिरपेक्षताको आडमा यहाँ के–कति धर्मान्तरणको खेल भइरहेको छ सबैले बुझेको हुनुपर्छ । नेताहरूलाई त झन् बढी थाहा हुुनुपर्ने हो । यसलाई रोक्नकै लागि पनि नेपाललाई पुनः धर्मसापेक्ष राष्ट्रकै रूपमा फर्काउनु अत्यावश्यक भइसकेको छ ।
यसको अर्थ नेताहरू मात्र जिम्मेवार हुनुपर्छ भन्ने होइन । हिन्दूराष्ट्र माग्नेहरू पनि हिन्दू मर्यादाको सवालमा उत्तिकै सचेत हुनुपर्छ । तिथिश्राद्ध तथा न्वारन, पास्नी र जुठो सुतकको निर्णय गर्नु मात्र हिन्दूत्व होइन । हालै एक सञ्चारकर्मी मित्र भन्दै थिए, ‘हामी हिन्दूराष्ट्रको माग त गर्छौ तर साँच्चै हिन्दू मर्यादा बुझ्ने कति छन् भनेर हेर्ने हो भने लाज मान्नुपर्ने अवस्था छ ।’ उनी प्रतिष्ठित सञ्चार गृहको माथिल्लै ओहदामा छन् । देश विदेश घुमेका छन् । हामीभन्दा बढी नै जानकार छन् । उनको भनाइले निकै अर्थ राख्छ । पक्कै कर्मकाण्ड र कथावाचन मात्रै हिन्दूत्वको पहिचान होइन ।
शिखा र सूत्र मात्रै पनि होइन यो । यो त सभ्यता हो, संस्कृति हो अनि आदर्श पनि हो । त्यसैले हिन्दू राष्ट्रको माग गर्नेहरूले आफैं पनि यसतर्फ सचेत हुनुपर्छ र आचरण पनि हिन्दू मर्यादा अनुरुप नै हुनुपर्छ । कागतमा हिन्दूराष्ट्र लेखिँदैमा केही हुँदैन भन्ने जति चाँडो बुझियो त्यति नै राम्रो हुनेछ ।
आज ‘सबैका लागि मर्यादित जीवन’ को आदर्श वाक्यसाथ अन्तर्राष्ट्रिय गरिबी निवारण दिवस मनाइँदै छ । भोक, रोग, अभाव र आवश्यकता पूरा भएपछि मात्र मानवीय मर्यादा पाउन सकिन्छ । नेपालमा गरिबी र असमानताका विभि...
उमेरले ३५ वर्ष पुग्नै लाग्दा मैले लोकसेवा आयोगको फाराम भरें । ३५ वर्ष कटेको भए फाराम भर्न पाउँदैनथें, तर नियुक्ति लिँदा भने ३५ वर्ष कटिसकेको थिएँ । लोकसेवा आयोगको सिफारिशअनुसार क्षेत्रीय सिञ्चाइ निर्देशनालयले...
धरान उपमहानगरपालिकाका मेयर हर्क साम्पाङले राष्ट्रपति र प्रधानमन्त्रीको फोटो नगरपालिकाबाट हटाएको विषय अहिले निकै चर्चामा छ । २०५४ मा त्यही प्रकृतिको क्रियाकलाप गरेका थिए, लीला थापा मगरले । जिल्ला विकास समिति...
राजधानी काठमाडौंबाट कयौं सय माइल टाढा रहेका जाजरकोट र रुकुम पश्चिम यतिबेला भूकम्पले इतिहासकै सर्वाधिक पीडामा छन् । गोधूलि साँझसँगै ओठ काँप्ने जाडो शुरू हुन थाल्छ । आमाको मजेत्रोमा लपेटिएका बच्चाहरू चि...
गरिबको घरआँगन कसैलाई मन पर्दैन । गरिबको लुगाफाटो कसैलाई मन पर्दैन । गरिबले ठूला कुरा गरेको कसैलाई मन पर्दैन । गरिब नाचेको, गरिब हाँसेको कसैलाई मन पर्दैन । यतिखेर गरिबले लडेको जनयुद्ध दिवस पनि कसैलाई मन ...
डिसेम्बर पहिलो साता एनसेलको माउ कम्पनी आजियाटाले आफ्नो रेनोल्ड होल्डिङ्स यूकेको शतप्रतिशत स्वामित्व गैरआवासीय नेपाली सतिशलाल आचार्यको कम्पनी स्पेक्ट्रलाइट यूकेलाई बेच्न गरेको सम्झौताबारे समाचार बाहिरिएको झन्डै ३ हप्...
सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...
रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन । सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...
कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...