×

NMB BANK
NIC ASIA

अर्जुन होइन कर्णसँग विवाह गर्न चाहन्थिन् द्रौपदी

असोज ३, २०७६

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

काठमाडौं– महाभारतका चर्चित पात्र द्रौपदीका बारेमा अनेक चर्चा चल्ने गर्छ । पाँच पतिका साझा श्रीमतीका रुपमा रहेका कारण पनि द्रौपदी विवादित पात्रका रुपमा चिनिन्छिन् । राजा दु्रपदले यज्ञको आयोजना गरी पुत्र धृष्टद्युम्न र पुत्री द्रौपदीलाई प्राप्त गरेका थिए । जन्मेको कयौंबर्षसम्म पनि राजा द्रुपदले आफ्नी पुत्रीको रुपमा द्रौपदीलाई स्वीकार गरेका थिएनन् ।

Muktinath Bank

पाँच पतिसँग विवाहपश्चात द्रौपदी पांचाली नामबाट चिनिएकी थिइन् । द्रौपदीले अर्जुनभन्दा पहिला दानवीर कर्णसँग प्रेम गरेकी थिइन् । तर आफ्नो बुबा दु्रपदको प्रतिशोधपूर्ण प्रतिज्ञा र मानसम्मानका कारण द्रौपदी र कर्णको प्रेम सफल हुन सकेनन् ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

थाहापाउनुस् द्रौपदीको पहिलोप्रेम कर्णसँग कसरी भएको थियो । र, अन्त्यमा उनीहरुको प्रेम कसरी टुटेको थियो ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

महारथी कर्णको द्रौपदीसँग प्रेम
पांचाल देशका राजा द्रुपदकी पुत्री भएकी कारण द्रौपदीको सुन्दरताका बारेमा कयौं राज्यमा चर्चा चल्ने गर्थे । उनको सुन्दरता ,बुद्धि र विवेक देखेर धेरै राजाहरु मोहित भएका थिए ।

Vianet communication
Laxmi Bank

तर दानवीर कर्ण द्रौपदीको निडर स्वभाव देखेर निकै प्रभावित भएका थिए । द्रौपदी आफ्ना साथीहरुसँग घुम्न निस्कने गर्थिन् । र,द्रौपदीको सुन्दरताबाट मोहित भएका कर्णले द्रौपदीलाई मनदेखि नै मनपराउन थालिसकेका थिए ।

स्वयंवर अघि नै द्रौपदीले कर्णलाई प्रेम गर्थिन्

द्रौपदीलाई विवाहका लागि उनका पिता द्रुपदले राजकुमारहरुको तस्वीर देखाउने क्रममा कर्णको तस्वीर पनि सँगै देखाएका थिए । किनकी कर्ण दुर्योधनको साथी भएका कारण कर्णलाई सबैले राजकुमारकै मानसम्मान दिने गर्थे ।

द्रौपदीले कर्णलाई देखेर मनपराउन थालेकी थिइन् । दरवारमा स्वयम्बरको लागि आएका पाण्डव,राजकुमारको भीडमा कर्णलाई द्रौपदीले खोज्दै थिइन् ।

यसकारण हुनसकेन द्रौपदीको कर्णसँग विवाह
द्रौपदीलाई उनको पिता द्रुपदले भीष्म पितामहसँग प्रतिशोध लिने प्रतिज्ञा पहिले नै भनिसकेका थिए । साथै द्रौपदीले पनि कर्ण सूतपुत्र भनेर थाहापाइसकेकी थिइन् । यदि कर्णसँग उनको विवाह भएमा उनी जीवनभर दासकी पत्नी भएर बस्नुपर्ने थियो ।

कर्णसँग विवाह भएमा आफ्ना पिताको प्रतिज्ञा पनि पूरा हुने थिएन । यस दुविधामा परेर द्रौपदीले आफ्नो प्रेमलाई तिलाञ्जली दिने निर्णय गरेकी थिइन् ।

स्वयम्बरमा गरिन् कर्णको अपमान
निराशामा डुबेकी द्रौपदीले स्वयम्बरमा कर्णलाई सूतपुत्र भनेर अपमानित गरेकी थिइन् । द्रौपदीको कुराले कर्णको मनमा मनमा निकै आघात परेको थियो । द्रौपदीजस्तो विवेकशील र निडर महिलाले जातिको आधारमा अपमान गर्छ भनेर कर्णले सोचेका पनि थिएन ।

दुबैले आफ्नो मनको कुरा कहिल्यै खोलेनन्
स्वयम्बरमा अपमानित भएपछि कर्णले द्रौपदीलाई कहिलेपनि पहिलेजस्तो ठानेन । पाँच पाण्डवसँगको विवाहपश्चात पनि द्रौपदीले कर्णलाई आफ्नो मनबाट निकाल्न सकेकी थिइनन् ।

चीरहरणको समयमा कर्णबाट सहयोगको अपेक्षा
दुर्योधनसँगको पासा खेलमा द्रौपदीलाई समेत दावामा हालेर पाण्डवपक्षले हारेपछि दुशासनले द्रौपदीको चीरहरण गरेका थिए ।

यस समयमा द्रौपदीलाई कर्णले सहायता गर्छन कि भनेर आशा थियो । तर आफ्नो ब्यवहारबाट आत्मग्लानी भएका कारण पनि द्रौपदीले कर्णसँग यस्तो आग्रह गर्न सकिनन् । कर्ण पनि स्वयम्बरमा भएको आफ्नो अपमानको प्रतिशोध लिने उदेश्यले मौन बसेका थिए ।

मृत्युशैयामा रहेका भीष्मलाई भने कर्णले रहस्य
महाभारतको अन्तिम युद्धमा असंख्य बाण लागेर ढलेका भीष्मलाई कर्णले भेट्न जाँदा द्रौपदीसँगको आफ्नो प्रेमको बारेमा बताएका थिए । कर्णले जीवनभर द्रौपदीसँग प्रेम गरिरहने बताएका थिए ।

यसभन्दा पहिला पनि कर्णले भीष्मले द्रौपदीलाई मनपराएको बारेमा बताउँदै आएका थिए । भीष्मलाई कर्णले भनेका प्रेमका कुरा एकपटक सुनेकी द्रौपदीले कर्णले पनि आफुले जस्तै प्रेम गर्ने कुरा थाहा पाएकी थिइन् ।

...यसकारण अन्त्य भयो दुबैको प्रेम
भुमिदेवको श्रापका कारण महाभारत युद्धमा कर्णको रथको पांग्रा जमिनमा धसेको थियो । साथै उनले मन्त्र पनि भुलेका थिए ।

यसकारण उनले आफ्नो बचाउ गर्न सकेन र अर्जुनको बाण प्रहारबाट मृत्यु भएको थियो । यसरी द्रौपदीका पति अर्जुनले कर्णको बध गरेर द्रौपदीको प्रेम सदाको लागि मेटाईदिए ।

स्वर्गमा कर्णले गरे द्रौपदीको अभिनन्दन
मृत्युपश्चात आफ्नो पाँचै पतिका साथ स्वर्गलोक पुगेकी द्रौपदीलाई कर्णले हाँस्दै स्वागत गरेका थिए ।एजेन्सी

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक २८, २०८०

वास्तुशास्त्र अनुसार घरमा कुन ठाउँमा के कुरा राख्ने नियमको पालना गर्दा सुखसमृद्धि प्राप्त हुन्छ । वास्तु पालन नगर्दा भने स्वास्थ्य र धनहानिका अलावा अन्य धेरै समस्याबाट ग्रस्त भइन्छ । खराब भएको र टुटेफुटेको सामान घ...

कात्तिक १९, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो ।  यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीह...

कात्तिक २९, २०८०

महाभारतको युद्धमा धेरै शूरवीरले आफ्नो प्राण को आहुति दिएका थिए । यो यस्तो युद्ध थियो जसले कुरुक्षेत्र को धरतीलाई रक्तरंजित बनाएको थियो ।  रगत यति धेरै बगेको थियो कि आज पनि उक्त स्थानको माटो रातो छ ।&...

कात्तिक १७, २०८०

काठमाडौं -केही मानिस धार्मिक मान्यताका कारण लसुन र प्याज खाँदैनन् । विशेषगरी ब्राह्मणहरू लसुन प्याज खाँदैनन् । यसरी नखानुका वैज्ञानिक र धार्मिक कारण छन् । आयुर्वेदका अनुसार खाद्य पदार्थलाई तीनवटा श्रेणीमा बाँड...

कात्तिक २१, २०८०

घरमा माउसुली देखिनु एक सामान्य घटना हो । सामान्यरुपमा हेर्दा यो एक जीव हो तर जीव जन्तु मनुष्यको प्रकृतिको एक महत्वपूर्ण हिस्सा मान्ने हिन्दू शास्त्रमा माउसुली बारे जोडिएको गतिविधिबारे विस्तृत जानकारी छ ।...

मंसिर १६, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो । यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीहरूको म...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x