×

NMB BANK
NIC ASIA

खाली निधार (कविता)

कात्तिक ११, २०७६

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

राजन पराजुली

Sagarmatha Cement
Muktinath Bank

   उस्
फेरी आएछ निधार खाली बनाउने चाड
पोहोर साल झै यसपाली पनि
आगनको छेऊ भर सय पत्रि फूल टन्न फुलेको होला
बहिनी तिम्रा ति कमला हातले
फूलका गुच्छाहरू लाई सुम्सुमाउदै
आँखा देखि आकाश बाट पानी बर्सिए झै
आँशूका ढिकाहरूले
परदेसियको दाजुलाई सम्झि सम्झि
अनुहार पखालि रहेको होला

हर पल ति तिम्रा दुई नयनले
परदेशीयको दाजु कति बेला आउला भन्दै
बाटोमा टुलु टुलु हेरि रहेको होला
मन भित्र ठूलो पीडा बोकेर
आँखा भित्र आँशूको भेल लुकाएर
छर छिमेकमा देखावटी मुस्कान देखाएर
मुसुक्क हासेकी हौली

   उस्
फेरी आएछ निधार खाली बनाउने चाड
दादा परार पनि खालि भयो निधार
पोहोर पनि उस्तै खालि भयो निधार
यस पटक त हजुरले मेरा खालि निधारमा
सप्त रंगि टिकाले भरि दिनु हुन्छ नि हगी
तिमिले आँशू खसाउदै फोनमा भनि रहदा
मेरो निधारमा साँहुकोमा बन्धकि राखेको
गैरि खेत झल झल टल्कि रहेको थियो
दादा यस पटक त सयपत्रि फूल
ओईलाउदैन नि
तिमिले फोनमा यी शब्द बोलि रहदा
मेरा दुई आँखा अगाडि झल झल
आमाको फाटेको गुनियो टल्कि रहेको थियो

   उस्
फेरी आएछ निधार खाली बनाउने चाड
घरको नजिक रहेका सयपत्रि फूल
मखमली फूल अनि रेडियोमा गुन्जीएको
तिहारे गितहरूले तिम्रो मुटु भक्कानाई दिने छ
मझेरीको कुनामा बसि रहेको बेला
घर अगाडिको बाटो हुदै छिमेकी परदेसी दाजु
ठूलो झोला बोकेर आएको देख्दा
तिम्रा आँखाले एक्कासी मलाई सम्झिएर
मझेरीमा आँशूको ठूलो भेल बग्ने छ
ओ ए,
दाजुभाइ लाई तिहारमा दिनको लागि
समान किन्न जाउन तिम्रा साथिले भन्दा
तिम्रो मुटु भक्कानिए आउने छ
बहिनी तिमि उता खालि निधार लियर
रूदै रूदै भौतारिने छौँ
यता म खालि निधार टल्काउदै
साँहुकोमा पसिना बगाई रहने छु

   उस्
फेरी आएछ निधार खाली बनाउने चाड
मेरो खाली गलामा फूलको माला होईन
हर बखत साँहुले तेरो दाईले रिण कहिले तिर्छ
भन्ने शब्द अड्कि रहन्छ
जब सामाजिक संन्जालमा तिहारको रमझम देख्छु
सयपत्रि फूल देख्छु, मखमलीको माला देख्छु
सप्त रंगि टिकाहरू देख्छु
मेरो यो मन भारी भयर आउछ
हतपत बहिनी तिम्रो तस्वीर निकालेर
आँखाबाट बरर् आँशूका ढिका बगाउछु.........

    चितवन


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

Advertisment
Nabil box
Kumari
Vianet communication
Laxmi Bank
hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक ८, २०८०

पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...

असोज ६, २०८०

सानीमा भेट्न चितवन गएको थियो गोपाल चार दिन हिँडेर । राप्ती किनार नजिकको सानो गाउँमा बस्दै आएकी थिइन् उनी, जो पहाडमा खान लाउन नपुगेपछि केही वर्ष अघि पुगेकी हुन् त्यतातिर । त्यतिबेला अहिलेजस्तो यातायातको साधन...

असोज ३, २०८०

त्यो शिक्षकले पढायो, नेता बन्न सिकायो र त आज देशको बागडोर चलाइरहेका छौ । त्यो शिक्षकले पढायो, कर्मचारी बन्न सिकायो र त आज देशको प्रशासन चलाइरहेका छौ । त्यो शिक्षकले पढायो, डाक्टर बन्न सिकायो र त आज हजारौ...

मंसिर २, २०८०

गोपाललाई सानैदेखि धूमपानको लत बसेको थियो, शायद संगतको प्रभाव भनेको यही हुनुपर्छ । घरमा बाबुदाजुहरू हुक्का तान्थे । त्यति बेलाको चलन के भने सबैभन्दा सानोले तमाखु भर्नुपर्ने । त्यतिसम्म त ठीकै थियो, सल्काएर समे...

कात्तिक २८, २०८०

गोपी मैनाली   कविहरूले केका लागि कविता लेख्छन् भन्नेमा मत्यैक्यता पाइँदैन । कोही आनन्दका लागि भन्छन्, त कोही उपयोगिताका लागि । अझ कोही त अभिव्यञ्जनाको अर्को उद्देश्य नै हुँदैन भन्ने गर्छन् ।  ...

कात्तिक ८, २०८०

असोज तेस्रो साता बिहीबार, बुकीबाट गोठ औल झर्ने दिन । लाहुरेहरू आउनु र बुकीबाट गोठालाहरूको हुल गाउँमा झर्नु दशैंको रौनक हो । ‘भोलि साँझ डाँफे चराउन जाने’, सुत्ने बेला गोठमा सल्लाह भयो । घर...

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

चैत १४, २०८०

सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

चैत १२, २०८०

रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन ।  सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...

सत्यको खोजी

सत्यको खोजी

चैत १०, २०८०

कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...

x