×

NMB BANK
NIC ASIA

कर्णाली प्रदेशको पञ्चपुरी नगरपालिका र चौकुने गाउँपालिकास्थित भेरी कर्णालीको संगमस्थल दोभान तीर्थ पर्यटनका रुपमा फड्को मार्दैछ ।

Sagarmatha Cement
Muktinath Bank

हिन्दूको आस्थाको केन्द्रविन्दु रहेको भारतको गया र वनारस लगायत तीर्थस्थलका नदीमा डुबुल्की मार्दै पितृ आत्माको शान्तिको कामना गर्ने नेपाली धेरै देखिन्छन् तर काशी, गया र वनारस जाने पवित्र जल कर्णालीका पहाडमा कलकल बगिरहेको छ ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

धार्मिक आस्थाको केन्द्र कर्णालीको दोभानमा पितृमोक्षका लागि धार्मिक महोत्सव समेत भएको छ । स्थानीय वासिन्दाले पितृमोक्षका लागि आ–आफ्नो तर्फबाट दान गरी जल अर्पण र डुबल्की मार्दै मृतात्माको शान्तिको कामना गर्ने स्थानको रुपमा दोभान दिन प्रतिदिन परिचित बन्दै गएको छ ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

आध्यामिक तथा धार्मिक क्षेत्रमा शिवालय मन्दिरको समेत स्थापना भइसकेको छ । धार्मिक मान्यता अनुसार दोभानमा गई डुबुल्की मार्दा सबै पाप नष्ट हुने परम्परागत सोचाइ अनुरुप स्थानीय वासिन्दा प्रत्येक पूर्णिमा, औंशी, माघे संक्रान्तिमा दोभानमा गएर डुबुल्की मार्ने गरेका छन् । हरेक वर्षको शिवरात्री, नयाँ वर्ष अर्थात् वैशाख १ गते र माघ १ गते ठूलो मेला लाग्ने गर्छ । मेलामा दैलेख, कैलाली, सुर्खेत, बर्दियाबाट हजारौं भक्तजन मेला भर्न आउने गर्छन् ।

Vianet communication
Laxmi Bank

दायाँबाट भेरी र बायाँतर्फबाट कर्णाली नदी बगिरहेका छन् । ती नदीको सुसेलीसँगै धार्मिक पर्यटकीय क्षेत्र परिवर्तन हुँदैछ, भौतिक संरचनाहरू निर्माण हुने क्रममा छन् ।

वीरेन्द्रनगरबाट झण्डै ६० किलोमिटर पश्चिममा चौकुने गाउँपालिका पर्छ । चौकुने गाउँपालिका–५ मा भेरी र कर्णाली नदीको दोभान छ । दोभानमा वडा कार्यालयले ९ हेक्टर जमिन संरक्षण गरिरहेको छ । यसलाई धार्मिक पर्यटकीय गन्तव्य बनाउने योजना वडा कार्यालयको छ ।

सुर्खेत र कैलालीको सिमानामा पर्ने दोभान क्षेत्रमा २०२८ सालमा मन्दिर निर्माण गरिएको हो । ‘ठूलो हावाहुरी आउँथ्यो । धनजनको ठूलो क्षति हुने गरेको थियो । बालीनालीको सत्यानाश हुने, गाउँमा कलह भइरहने हुन्थ्यो,’ वडाध्यक्ष नवराज जैशीले भने, ‘त्यो समस्या समाधानका लागि यहाँ मन्दिर स्थापना गर्न भनियो । त्यहीँ आधारमा दीपेश्वर धाम शिव मन्दिर निर्माण भयो । मन्दिर निर्माण भइसकेपछि यहाँ शान्ति छायो । गाउँमा हावाहुरीले गर्ने क्षति कम भयो । हल्लाको स्थानमा सल्लाहले स्थान पायो ।’

उनका अनुसार २०३१ सालपछि दीपेश्वर धाम मेला लाग्न थालेको हो । ‘काशी जानुभन्दा यहीँ आएको खण्डमा पुण्य मिल्ने गरेको छ । विवाह गर्न, श्राद्ध गर्न, पूजाआजा गर्न र वर माग्न हजारौं नागरिक यहाँ आउने गरेका छन्,’ उनी भन्छन, ‘१५ वर्षसम्म पनि सन्तान सुख नपाएका दम्पतीले यहाँ दर्शन गरेपछि पुत्र प्राप्त गरेका छन् । यहाँ प्राथना गर्न आउनेहरूको मनोकांक्षा पूरा हुने विश्वास छ ।’

दीपेश्वर धाममा रहेको होमकुण्डमा आगो बलिरहन्छ, निभ्न दिनु हुँदैन भन्ने प्रचलन छ । २०३१ सालदेखि नै निरन्तर रुपमा होमकुण्डमा आगो बालिँदै आएको छ ।

भौतिक संरचना निर्माणमा तीव्रता

दीपेश्वर धाममा ६ कोठाको धर्मशाला निर्माण भइसकेको छ । त्यहाँ आउने भक्तजनलाई बस्न समस्या हुने भन्दै प्रदेश सरकारको उद्योग, पर्यटन, वन तथा वातावरण मन्त्रालयले बजेट विनियोजन गरेको थियो । मन्दिर निर्माण भइरहेको छ । लकडाउनका कारण निर्माण सामग्री ल्याउन नसक्दा मन्दिर निर्माणमा केही ढिलाइ भए पनि अन्य संरचना निर्माणमा तीव्रता दिइएको छ ।

गाउँपालिकाको सहयोगमा प्रतिक्षालय निर्माण सम्पन्न भइसकेको छ भने सडक मन्दिरसम्म पुर्‍याइएको छ । भेरी नदीमाथि बन्न लागेको पुल निर्माण भए गाडी मन्दिर परिसरमै पुर्‍याउन सकिन्छ । प्रदेश सरकारको १ करोड रुपैयाँभन्दा बढी बजेट लगानी भइसकेको छ भने गाउँपालिकाले खानेपानीका लागि धारा जडान गरेको छ ।

मन्दिरको वरिपरि घेरबार गरिएको छ । प्रदेश सरकारले १ करोड २० लाख तथा गाउँपालिकाले ७ लाख रुपैयाँ खर्च गरेका छन् ।

आकर्षक योजना

धामलाई थप व्यवस्थित बनाउन पालिका कस्सिएर लागेको छ । धामलाई आर्थिक र धार्मिक गन्तव्य बनाउन भन्दै र्‍याफ्टिङ गर्ने योजना ल्याएको छ । कर्णालीमा बेनि नदी मिसिएको स्थानदेखि दोभानसम्म र्‍याफ्टिङ चलाउने योजना बनाइएको छ । योजना बनाइएको क्षेत्र नदीको ५० किलोमिटर भन्दा लामो रहेको वडाध्यक्ष जैसीले बताए । र्‍याफ्टिङका लागि राजी समुदायका युवालाई तालिम दिइँदै आएको छ ।

दोभान क्षेत्रलाई पिकनिक क्षेत्र बनाउन प्रयास जारी छ । भेरी र कर्णाली नदीमाथि ३ खम्बे पुल निर्माण गर्ने योजना बनाइएको छ भने बजेटको खोजीमा पालिका रहेको अध्यक्ष धिरबहादुर शाहीले बताए । ‘हामीले दोभान क्षेत्रको विकास गर्न र धार्मिक पर्यटनमार्फत् चौकुनेलाई समृद्ध बनाउन सक्ने अपेक्षासहित योजना बनाइरहेका छौं । विगतभन्दा अहिले धेरै भौतिक संरचना निर्माण सम्पन्न भइसकेका छन् । अन्य संरचना निर्माण हुँदैछन्,’ उनी भन्छन्, ‘यो क्षेत्रको प्रचारप्रसार गर्न पालिका लागेको छ । यसमा सबैको साथ र सहयोग पाएमा चौकुनेलाई धार्मिक पर्यटकीय गन्तव्यको रुपमा विकास गर्न सकिन्छ ।’

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक १५, २०८०

१. नमस्कारको चलन हिन्दु संस्कृतिमा मानिस हात जोडेर एक अर्कालाई अभिवादन गर्छन् जसलाई नमस्कार भनिन्छ । यो परम्पराका पछाडिको सामान्य कारण भनेको दुवै हात जोडेर गरिने अभिवादनले सम्मान झल्काउँछ । तर वैज्ञानिक र...

कात्तिक २१, २०८०

घरमा माउसुली देखिनु एक सामान्य घटना हो । सामान्यरुपमा हेर्दा यो एक जीव हो तर जीव जन्तु मनुष्यको प्रकृतिको एक महत्वपूर्ण हिस्सा मान्ने हिन्दू शास्त्रमा माउसुली बारे जोडिएको गतिविधिबारे विस्तृत जानकारी छ ।...

मंसिर १६, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो । यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीहरूको म...

कात्तिक २९, २०८०

महाभारतको युद्धमा धेरै शूरवीरले आफ्नो प्राण को आहुति दिएका थिए । यो यस्तो युद्ध थियो जसले कुरुक्षेत्र को धरतीलाई रक्तरंजित बनाएको थियो ।  रगत यति धेरै बगेको थियो कि आज पनि उक्त स्थानको माटो रातो छ ।&...

मंसिर १०, २०८०

काठमाडौं, — हिन्दू धर्मले सहगोत्रीका बीच विवाह गर्न नहुने विधान गरेको छ । गोत्र भनेको वंश र कुल हो । प्रत्येक नयाँ पुस्तालाई गोत्रले जोड्ने काम गर्छ । जस्तो, कसैको भारद्वाज गोत्र छ भने त्यो व्यक्ति भरद्वा...

कात्तिक २४, २०८०

सनातन धर्ममा गोत्रको धेरै महत्व हुन्छ । ‘गोत्र’को शाब्दिक अर्थ त धेरै व्यापक हुन्छ । यद्यपि विद्वानहरुले समय–समयमा यसरबारे यथोचित व्यख्या गरेका छन् ।  ‘गो’ अर्थात् इन्द्रिय, र &...

मानिस चिन्ने सरल तरिका

मानिस चिन्ने सरल तरिका

चैत १७, २०८०

संसारमा सबैभन्दा कठिन काम मान्छे चिन्नु हो । आफन्त वा सहयोगी हौँ भनेर अघिपछि रहनेलाई चिन्न त अझै कठिन हुन्छ । अन्य चीज प्रत्यक्ष देखिन्छ । नदेखिए पनि अनुमान लगाउन सकिन्छ तर मानिस त्यस्तो हुँदैन । जति देखिएको हुन्...

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

चैत १४, २०८०

सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

चैत १२, २०८०

रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन ।  सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...

x