×

NMB BANK
NIC ASIA

आधा घण्टामै 'चपस्टिक' प्रयोग गर्न सिक्ने यस्तो छ तरिका [भिडियो]

जेठ ३१, २०७८

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

चिनियाँ र जापानीज खाना प्रायः चपस्टिकले खाने गरिन्छ । २ वटा स्टिक एउटै हातले समातेर खान गाह्रो हुन्छ तर बानी परेकाहरूले कति छिटो र मजाले खाने गर्छन् ? याद गर्नुभएको छ ? के तपाईंलाई पनि चपस्टिकले समातेर खाना खान मन पर्छ ?

Muktinath Bank

चपस्टिक समात्न जान्नु एउटा कला हो । आउनुहोस् हामीले चपस्टिकले समातेर खाना खाने केही तरिकाहरू सिकाउँछौं ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

पहिला एउटा स्टिक समात्नुहोस् । हातको चोर र बुढी औंलाको बीचमा त्यसलाई च्याप्नुहोस्, बिल्कुलै कलम समातेजस्तो गरेर । माथिल्लो स्टिक समात्ने यसै गरेर हो ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

त्यसपछि दोस्रो स्टिकलाई पहिलो भन्दा तल छिराउनुहोस् । दोस्रो स्टिकले तपाईंको माझी औंलाको साइडमा छोएको हुनुपर्छ । त्यसपछि तल्लो स्टिकलाई जस्ताको त्यस्तै राखेर माथिल्लो स्टिकलाई चलाउने प्रयास गर्नुहोस् । शुरूशुरूमा तल्लो स्टिकमाथि तपाईंको हातको नियन्त्रण हुँदैन । निरन्तरको अभ्यासले त्यसमाथि नियन्त्रण गर्ने प्रयास गर्नुपर्छ ।

तपाईंले अभ्यासका क्रममा केही कुराहरूमा ध्यान दिनुपर्छ । पहिलो तपाईंले समातेका दुवै चपस्टिकको एकतिहाइ भाग पछाडि र दुईतिहाइ भाग अगाडि हुनुपर्छ ।

Vianet communication
Laxmi Bank

माथिल्लो स्टिकलाई कलम समातेजस्तो गरेपछि दोस्रो स्टिकलाई माझी औंला र कान्छी औंलाको सहायताले नियन्त्रण गर्न प्रयास गर्नुपर्छ ।

शुरूमा चपस्टिक समातेपछि बिस्तारै त्यसलाई चलाउने अभ्यास गर्नुपर्छ । अनि बिस्तारै दुवै स्टिकको चुच्चो छुवाउनुपर्छ । तल्लो स्टिकलाई यत्तिकै राखेर माथिल्लो स्टिकको टुप्पोलाई तलमाथि गर्नुहोस् । यसलाई आँखा चिम्लेर पनि अभ्यास गर्न सकिन्छ । त्यसपछि फलफूलका केही टुक्राहरू लिनुहोस् र त्यसलाई समात्ने छोड्ने अभ्यास गर्नुहोस् ।

माथिल्लो स्टिकलाई तलमाथि गर्ने र तल्लो स्टिकलाई नियन्त्रणमा लिएर सिधा राख्ने प्रयास गरेपछि खानाका साना साना टुक्राहरू पनि समातेर मुखसम्म पुर्याउन सकिन्छ ।

आधा घण्टाको अभ्यासमै तपाईं चपस्टिक चलाएर खान सक्नुहुनेछ ।

हेर्नुहोस् भिडियो - 

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
मंसिर ११, २०८०

जन्मदेखि लिएर मृत्युसम्म निर्धारित परम्परा पालन गर्नु हिन्दूहरूको विशेषता हो । पर्वहरूमा मात्र नभएर दिनदिनैको कर्मकाण्डमा पनि धर्म, परम्परा र भगवानको पूजापाठलाई हिन्दूहरू महत्व दिन्छन् । दिनदिनै पूजापाठ गर्ने हिन्...

मंसिर १६, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो । यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीहरूको म...

कात्तिक २९, २०८०

महाभारतको युद्धमा धेरै शूरवीरले आफ्नो प्राण को आहुति दिएका थिए । यो यस्तो युद्ध थियो जसले कुरुक्षेत्र को धरतीलाई रक्तरंजित बनाएको थियो ।  रगत यति धेरै बगेको थियो कि आज पनि उक्त स्थानको माटो रातो छ ।&...

कात्तिक १९, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो ।  यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीह...

मंसिर १०, २०८०

काठमाडौं, — हिन्दू धर्मले सहगोत्रीका बीच विवाह गर्न नहुने विधान गरेको छ । गोत्र भनेको वंश र कुल हो । प्रत्येक नयाँ पुस्तालाई गोत्रले जोड्ने काम गर्छ । जस्तो, कसैको भारद्वाज गोत्र छ भने त्यो व्यक्ति भरद्वा...

कात्तिक १७, २०८०

काठमाडौं -केही मानिस धार्मिक मान्यताका कारण लसुन र प्याज खाँदैनन् । विशेषगरी ब्राह्मणहरू लसुन प्याज खाँदैनन् । यसरी नखानुका वैज्ञानिक र धार्मिक कारण छन् । आयुर्वेदका अनुसार खाद्य पदार्थलाई तीनवटा श्रेणीमा बाँड...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

x