कोरोनाले निम्त्याएको सकस : साउनको सोमवार पनि मन्दिर छिर्न नपाएपछि गेटमै धूपबत्ती

विजय उत्सव
विजय उत्सव

पत्रकार विजय उत्सव लोकान्तरका गण्डकी प्रदेश प्रतिनिधि हुन् ।

गएरातिदेखि अविरल झरी रोकिएको थिएन । तैपनि साउनको सोमबार भएकाले अञ्जु गुरुङले भगवान् शिवको पूजा आराधनाका लागि मन्दिर जाने निधो गरिन् ।

सबेरै उठेकी उनले आफ्ना २ साथीलाई पनि फोन गरिन् । साथीहरू उनको प्रस्तावमा सहमत हुँदै फेवाताल किनारको केदारेश्वर मन्दिर जाने भए ।  


Advertisement

रेनकोट लगाएका उनीहरू स्कूटर चढेर अञ्जुको घर पोखरा मियाँ पाटन आए । त्यतिबेलासम्म ६ बजिसकेको थियो । 

अञ्जु पनि आफ्नो स्कूटर चढिन् । पोखरा १, गाईघाटस्थित सेदीनदी किनारबाट पवित्र जल उठाएर २ स्कूटरमा  हुँइकिँदै २०/२२ वर्षका ३ युवतीहरू ७ बजेतिर केदारेश्वर मन्दिर पुगे । तर मन्दिरको मूल गेटमै ताला लगाइएको थियो । 


Advertisement

सुरक्षामा तैनाथ प्रहरीसमक्ष मन्दिर प्रवेशका लागि अनुनय गरे, तर कोरोना भाइरस संक्रमण जोखिमका कारण प्रवेश दिइएन । उनीहरू निराश बने ।

मन्दिरको बाहिरी गेट छेउमै धूपबत्ती बाले र, भगवान् शिवको नाममा जल चढाएर फर्किए । 

अञ्जु र उनका साथीहरूमात्रै हैन, यहाँ सोमबार बिहानभर झण्डै १ हजार जना जति श्रद्धालु भक्तजन निराश हुँदै फर्किएका छन् ।

वर्षाका कारण रुझ्दैभिज्दै जसोतसो मन्दिर गेट पुगेका उनीहरू यसरी फर्किन बाध्य भएका हुन् । 

पछिल्लो समय पोखराको केदारेश्वर मन्दिर बोलबमधामका रूपमा चर्चित छ । झण्डै २ दशकदेखि यहाँ बोलबम मेला लाग्छ । मन्दिरमा हजारौं मानिसहरू साउनका हरेक सोमबार भगवान् शिवको पूजाआजा गरी शिवलिङ्गमा जल चढाउन आउँछन् ।

फाइल तस्वीर

यसपालि भने सो हुल छेकिन गएको हो । तैपनि मानिसहरू लकडाउन हटिसकेको अवस्थामा कोरोना संक्रमण जोखिम कम हुँदै गएको अनुमान गर्दै मन्दिर प्रवेश पाइन्छ कि भनी आउन छाड्दैनन् । 

यसबारेमा केदारेश्वर महादेवमणि सेवाश्रम समितिले पनि आधिकारिक सूचना जारी गरिसकेको छैन । 

सरकारले भने कोरोना जोखिम भन्दै मठमन्दिरहरूमा गत चैत ११ देखि लगाएको भीडभाड तथा पूजाआजा खुला गरेको छैन । 

मन्दिरमा अघिल्लो साता साउन पहिलो सोमबार भने केही संख्यामा भक्तजन मन्दिर प्रवेश गरी फर्केका थिए ।

केही घण्टाको लागि खुला गरिएको पूजाआजा यो साता भने प्रशासन आफैंले मन्दिर व्यवस्थापन समितिका नाममा सूचना टाँस गरी प्रवेशमा रोक लगाएको हो ।

भक्तजनले मन्दिर जान अटेर गरेपछि प्रहरीले केहीलाई त लाठीचार्ज गरेर धपाएको थियो ।

मन्दिर व्यवस्थापन समिति सचिव खिमबहादुर पहारीले सामाजिक दूरी कायम गरी पूजाआजामा छुट गर्नुपर्ने माग गर्दछन् । मन्दिरकै लागि भनी टाढाटाढाबाट भक्तजन आउने हुँदा यहाँ आएर गेटबाट फर्काउन नहुने उनको तर्क छ । आफूहरूलाई विना जानकारी प्रशासन आफैँले आएर मन्दिरको नाममा सूचना टाँस गरेको उनले बताए । 

मन्दिरमै भेटिएका विश्व हिन्दू महासंघ कास्कीका पूर्व सल्लाहकार विष्णुबहादुर राजभाटले धार्मिक आस्थाको केन्द्र केदारेश्वरको गेटबाट प्रशासनले भक्तजन फर्काउन नहुने बताए  । ‘रोक लगाउनु नै अर्थपूर्ण हैन, प्रहरी प्रशासन र स्वयंसेवकको सहयोगमा आवश्यक दूरी कायम गरी पूजाआजा खुला गरिनुपर्छ,’ उनले भने । 

‘बोलबमको ध्वनीले, शान्ति पाऊन् साराले’ भन्ने मूलमन्त्रका साथ विगत वर्षमा सेती किनार गाईघाटबाट भक्तजन बाजागाजाका साथ जल चढाउन मन्दिर पुग्ने गर्दथे ।

हरेक वर्ष बोलबम संयोजक रही कार्य गरेका शंकर खरालले गाईघाटमा १०८ धारामा स्नान, ८ किमी पैदलयात्रासहित केदारेश्वर मन्दिरमा १०८ शिवलिङ्गमा जलार्पण गर्न पाइने ८ संयोगका कारण केदारेश्वर चर्चित बन्दै गएको बताए ।
 

 

विजय उत्सव
विजय उत्सव

लेखकबाट थप...

कमेन्ट गर्नुहोस्