×

NMB BANK
NIC ASIA

अन्याय सहनु अन्याय गर्नुभन्दा ठूलो अपराध हो !

साउन ३१, २०७७

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel
  • सुन्दर पन्थी

भारत सयौं वर्ष अग्रेजको दास रह्यो तर जब प्रतिरोध शुरू भयो पछि हट्नुबाहेक के विकल्प रह्यो र ? जहानियाँतन्त्र पनि प्रतिरोधसामु घुडा टेक्न बाध्य भयो । जबसम्म अन्याय र अत्याचारको प्रतिरोध हुँदैन, दासत्व समाजले स्वीकार गरेको ठहर्छ । समाज कस्तो बनाउने नागरिकको विवेकले डोर्‍याएको हुन्छ । 

Muktinath Bank

यस सन्दर्भमा स्वामी विवेकानन्दको प्रसंग जोड्न चाहन्छु । त्यस समयमा भारत बेलायतको दास थियो । अंग्रेजहरूले भारतीयलाई दुर्व्यवहार गर्नु सामान्य कुरा थियो । भारतीयहरू अंग्रेजको विरोध गर्ने साहस गर्दैन्थे । विरोध नभएकाले अंग्रेजको मनोबल उच्च थियो । उनीहरू भारतीयलाई कतिससम्म हेप्थे भने सार्वजनिक उद्यानमा लेखिएको हुन्थ्यो, ‘कुकुर र भारतीयलाई प्रवेश निषेध !’


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

स्वामी विवेकानन्द रेलयात्रा गर्दै हुनुहुन्थ्यो । रेलको डिब्बामा अंग्रेजहरू निकैबेरदेखि एउटा महिलाको बारेमा अपशब्दहरू र उट्पट्याङ कुराहरू गर्दै थिए । उनीहरू अंग्रेजीमा कुरा गरिरहेकाले ती भारतीय नारीले अंग्रेजी नजानेकाले चुपचाप थिइन् । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

अब उनीहरू महिलालाई जिस्काउन थाले, कहिले उनको बच्चाको कान चिमोट्थे त कहिले महिलाका कपाल तान्दथे । स्वामी विवेकानन्द उनीहरूका कुरा सुनिरहेका थिए र बुझिरहेका पनि थिए । यात्रा जारी थियो, अर्को स्टेसनसम्म त उनले केही बोलिनन्, अति भएपछि एउटा कुनामा बसेको भारतीय सिपाहीलाई सबै कुरा भनिन् ।

Vianet communication
Laxmi Bank

सिपाही अगाडि त आयो तर गोरो छाला देख्ने बित्तिकै पछाडि फर्कियो, केही भन्न सकेन । स्टेसनबाट रेल पुनः हिँड्न थालेपछि गोरेहरूले फेरि महिला र बच्चालाई दुःख दिन थाले । स्वामी विवेकानन्दको धैर्यता टुट्यो । उनी आपm्नो स्थानबाट उठेर गोरेहरूको बीचमा गएर उभिए । उनको बलियो शारीरिक बनावटका कारण अंग्रेजहरू झस्किए । विवेकानन्दले पहिले आँखामा आँखा जुधाएर खाउँलाझै गरेर हेरे, केही भनेनन्, मात्र उनले आफ्नो बलियो कसिएको पाखुरा सुर्काएर देखाए र आपm्नो सिटमा फर्किए । अब गोरेको हिम्मत हरायो, तत्कालै उक्त महिला र उनको बच्चालाई दुःख दिन बन्द गरिदिए । यति मात्र होइन, अब यात्राभरि नै रुझेको बिरालोझैं चुपचाप अर्को डिब्बामा यात्रा गरे ।

भागवत गीतामा भगवान् श्रीकृष्ण अर्जुनलाई भन्नुहुन्छ, ‘अन्याय गर्नु पाप हो तर त्योभन्दा महापाप अन्याय सहनु हो ।’ यो आजको दिनमा पनि त्यतिकै सत्य प्रतित हुन्छ । यदि कसैले अन्याय चुपचाप सहन्छ भने यसले आततायीहरूको हिम्मतलाई थप बल प्रदान गर्दछ र थप अन्याय र अत्याचार बढ्छ र पापीहरूको कर्मको अन्त्य हुँदैन । जबसम्म कसैले आवाज उठाउँदैन्, इमान्दारी, सत्य र दयाको, अन्याय, लोभ र झूटको विरुद्धमा, अवस्था आफैं परिवर्तन हुनेवाला छैन । कोही न कोही त अगाडि आउनैपर्छ, बोल्नैपर्छ, मधुरै स्वरमा भए पनि । अन्याय सहेर प्रतिरोध नगरेर आवाज नउठाएर शान्तिप्रेमी भइँदैन । त्यो त नालायकी हुन्छ । अन्याय गर्नेलाई ऊर्जा थपिदिएसरह हुन्छ । 

अथ चैत्त्वमिमं धर्म्यं संग्रामं न करिष्यसि।
ततः स्वधर्मं कीर्तिं च हित्वा पापमवाप्स्यसि।।द्द।घघ।।

श्रीकृष्ण अर्जुनलाई भन्नुहुन्छ, ‘यदि तिमी यो अन्याय विरुद्धको युद्धबाट पछि हट्दछौं भने तिमी केवल स्वधर्म र कीर्ति गुमाउने मात्र छैनौ, साथै निश्चित रूपमा पापको भागिदार पनि बन्नेछौ । अधर्मीको प्रतिकार नगर्नु निर्दाेष व्यक्तिको हत्या गरे समान पाप हो । मान्छेले अन्याय, अत्याचार, भष्टाचार र अपराध अरु कसैमाथि भएको छ भने खासै मतलब गर्दैन तर आफू वा आफ्नोमाथि हो भने मात्र मतलब राख्छ तर अन्याय जहाँ होस्, जोसुकैमाथि होस् अन्याय भयो भनेर आवाज सबैको लागि उठाउनुपर्छ चाहे आफू वा अन्य ।

आफूले विश्वास गरेको कुरामा उभिन यसको लागि निकै नै ठूलो साहस र प्रयासको, हिम्मतको आवश्यकता पर्दछ र जोखिम पनि मोल्नुपर्ने हुनसक्छ । तपाईंले जे अनुमति दिनुहुन्छ त्यही जारी राख्नुहुन्छ । कहिल्यै पनि चुपचाप सहन नगरिदिनुहोस्, किनकि तपाईं आफैंलाई शिकार बनाउने अनुमनि दिनुहुनेछ । यदि हामी र हाम्रो सामुन्ने कहिल्यै कसैको साथ कुनै अन्याय, अत्याचार वा अनाचार भइरहेको छ भने त्यसविरुद्ध तत्काल आवाज उठाउनुपर्छ । यदि हामी त्यस अत्याचारलाई सहने कार्य गर्‍यौं भने अत्याचारीलाई थप प्रोत्साहन हुन्छ र उसको अत्याचार बढ्दै जान्छ ।

एक देशको तथा समाजको नागरिकको नाताले हाम्रो कर्तव्य हो कि अन्याय नसहने तथा त्यसविरुद्ध लड्ने । समाज कस्तो बनाउने, संस्था कस्तो बनाउने यो त्यसकै सदस्यको हातमा छ । मौन रहनु अपराधीको दासता स्वीकार्नु हो । हाम्रो लाचारीलाई इतिहासले माफी दिने छैन । प्रश्न आफैंलाई गरौं – कतै म अपराधीको दासता स्वीकारिरहेको त छैन ? सबैलाई चेत आओस् !

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक १३, २०८०

वरिष्ठ पत्रकार तथा साहित्यकार आचार्य कमल रिजालद्वारा लिखित उपन्यास ‘सुकर्म’को अंग्रेजी संस्करण ‘डीप क्वेस्ट' प्रकाशित भएको छ । २०६९ सालमा नेपालीमा प्रकाशित उक्त उपन्यासको अंग्रेजी संस्करणलाई स...

मंसिर ४, २०८०

विसं २०७९ को मदन पुरस्कार प्राप्त गरेको ‘ऐँठन’ उपन्यासका लेखक विवेक ओझालाई गृहनगर टीकापुरमा विभिन्न संघसंस्थाले सम्मान गरेका छन् । ओझालाई नेपाल रेडक्रस सोसाइटी टीकापुर उपशाखा, उद्योग वाणिज्य सङ्घ, ...

कात्तिक ८, २०८०

असोज तेस्रो साता बिहीबार, बुकीबाट गोठ औल झर्ने दिन । लाहुरेहरू आउनु र बुकीबाट गोठालाहरूको हुल गाउँमा झर्नु दशैंको रौनक हो । ‘भोलि साँझ डाँफे चराउन जाने’, सुत्ने बेला गोठमा सल्लाह भयो । घर...

कात्तिक २८, २०८०

गोपी मैनाली   कविहरूले केका लागि कविता लेख्छन् भन्नेमा मत्यैक्यता पाइँदैन । कोही आनन्दका लागि भन्छन्, त कोही उपयोगिताका लागि । अझ कोही त अभिव्यञ्जनाको अर्को उद्देश्य नै हुँदैन भन्ने गर्छन् ।  ...

कात्तिक ८, २०८०

पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...

असोज ६, २०८०

सानीमा भेट्न चितवन गएको थियो गोपाल चार दिन हिँडेर । राप्ती किनार नजिकको सानो गाउँमा बस्दै आएकी थिइन् उनी, जो पहाडमा खान लाउन नपुगेपछि केही वर्ष अघि पुगेकी हुन् त्यतातिर । त्यतिबेला अहिलेजस्तो यातायातको साधन...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

x