×

NMB BANK
NIC ASIA

किनारामा उभिएको मान्छे

कात्तिक ८, २०७७

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel
  • प्रथा

किन बगिरहेछ
यो जिन्दगीमाथि आँसुको भेल
किन मडारिरहेछ
यो आकाशमा पारमाणविक फ्युजनको बादल ?
किन जमिरहेछन्
समयको फ्रिजभित्र मान्छेका मनहरू
र किन फुलिरहेछन्
यो सिङ्गो पृथ्वीमाथि राता पप्पी फूलहरू ?

Muktinath Bank

म त,
किनारामा उभिएको मान्छे !
हेरिरहेछु आज
कसरी बग्दैछ
धमिलो पानीसँगै इतिहासको आफ्नो अनुहार ?


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

सिरानघरे घिसिङ थेबाले
खोरियामा हलगोरु नार्दै छन् कि
उनैलाई नारेर
गैह्रीखेत जोतिरहेछ – यो देश !
भोका तारहरू
रेटिरहेको यो सारङ्गीले
जीवनको गीत गाइरहेछ कि
मानवशास्त्रको सौन्दर्य मेटाइरहेछ ?
र सहर छिरेर
हराएको कुमाल कान्छाले
श्रमको बजारमूल्य थापिरहेछ कि
आफूले आफैंलाई बेखबर बेचिरहेछ ?


Advertisment
Nabil box
Kumari

म त,
किनारामा उभिएको मान्छे !
नियालिरहेछु आज
कसरी कुल्चिँदै छ
दरबारको खुरले सुत्केरी आमाका नानीहरू ?

Vianet communication
Laxmi Bank

धनुषकाँड बोकेर
सिकार खेलिरहेको पारुहाङ
थाहै नपाई
किन आफैं सिकार बनिरहेछ ?
उदाङ्गो पेटीमा बसेर
समाजशास्त्रको भोटो सिलाउन
आफूजस्तै बुढो कल
हरदम घुमाइरहने निठुरामको
किन यसरी टुटिरहन्छ – जीवनको धागो ?
आफैंलाई गालेर
दर्शनशास्त्रमा पाइन हाल्न
आरन फुकिरहेको बाटुलचनको
किन भत्किरहन्छ – स्वाभिमानको धौलागिरि ?

म त,
किनारामा उभिएको मान्छे !
साक्षी बनिरहेछु आज
कसरी खाँदैछन् धमिराहरूले
जिन्दगीका सारा विजयसालका बोटहरू ?

कसले नार्दैछ – जुवामा मान्छे
किन मेटिँदैछ – जीवनको गीत
कसरी निभ्दैछ – विचारको उज्यालो
कसले उधार्दैछ – समाजशास्त्रको भोटो
र कहाँबाट चोरिँदैछ – श्रमको बजारमूल्य ?
सबका सब थाहा छ मलाई
मान्छे,
किनारामा उभिए पनि
यो माटोको माया त नघट्दोरहेछ !

पानी अन्तै बगेर जान्छ
तर किनारा त,
नदीले बगाएको आफ्नो मन
फर्की आउने आशमा युगौं पर्खिरहँदोरहेछ !
जति कुल्चिन सक्छौ
निशङ्कोच कुल्च मेरो छातीमा
र धित् मरुञ्जेल उडाऊ – यो आदिवासी धूलो !
तिम्रो भरोसाको स्तम्भ ढालेर
यो भुइँको नाम लेख्न
अब म अन्तिमचोटि उठ्ने बेला भएको छ !

म त,
किनारामा उभिएको मान्छे !
बुझ्दै छु आज
किन डराउँछन्
उनीहरू ऐना अगाडि उभिन
र किन हराउँदैछ - मेरो जीवनको रङ ?

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक २८, २०८०

गोपी मैनाली   कविहरूले केका लागि कविता लेख्छन् भन्नेमा मत्यैक्यता पाइँदैन । कोही आनन्दका लागि भन्छन्, त कोही उपयोगिताका लागि । अझ कोही त अभिव्यञ्जनाको अर्को उद्देश्य नै हुँदैन भन्ने गर्छन् ।  ...

कात्तिक ८, २०८०

पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...

मंसिर २, २०८०

गोपाललाई सानैदेखि धूमपानको लत बसेको थियो, शायद संगतको प्रभाव भनेको यही हुनुपर्छ । घरमा बाबुदाजुहरू हुक्का तान्थे । त्यति बेलाको चलन के भने सबैभन्दा सानोले तमाखु भर्नुपर्ने । त्यतिसम्म त ठीकै थियो, सल्काएर समे...

कात्तिक ८, २०८०

असोज तेस्रो साता बिहीबार, बुकीबाट गोठ औल झर्ने दिन । लाहुरेहरू आउनु र बुकीबाट गोठालाहरूको हुल गाउँमा झर्नु दशैंको रौनक हो । ‘भोलि साँझ डाँफे चराउन जाने’, सुत्ने बेला गोठमा सल्लाह भयो । घर...

चैत ३०, २०८०

लेखक एवं पत्रकार अखण्ड भण्डारीको उपन्यास ‘बोरा’ विमोचन भएको छ ।  अन्नपूर्ण पोस्ट दैनिकका प्रधान सम्पादक भण्डारीको ‘बोरा’ उपन्यास शुक्रवार काठमाडौंमा आयोजित कार्यक्रममा विमोचन गरिए...

असोज १०, २०८०

गुणराज ढकाल सामाजिक सञ्जालमा अभ्यस्त हुन थालेपछि अध्ययन गर्ने बानी निकै घटेको छ । सामाजिक सञ्जालमा आउने टिप्पणीबाटै हामीले आफ्नो दृष्टिकोण बनाउने गर्दछौं । विषयको गहिराइसम्म पुगेर अध्ययन तथा विश्लेषण गर...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x