फागुन ७, २०८०
कम्यूनिस्टहरूको चौघेराभित्र बाल्यकाल बिताएको भएर होला, सानै उमेरदेखि मैले कांग्रेस कार्यकर्तालाई कांग्रेसी भनेको सुनेको थिएँ । अलि होच्याएर, अलि नमीठो गरेर यी कांग्रेसीहरू भनेर सम्बोधन गर्ने गरेको.... । उमे...
दाङ र कैलालीका थारु समुदायमा पहिचान बन्दै गएको ‘बदिया भाले’ अन्य जिल्लाका लागि भने नौलो नै मानिन्छ । बदिया भालेको महत्त्व बढ्दै गर्दा यसको मूल्य पनि आकाशिएको छ ।
बदिया भाले लोकल भाले नै हो तर अन्यभन्दा फरक र स्वादिष्ट हुन्छ । तपाईंले खसीको मासु खानु र बोकाको मासु खानुमा जुन भिन्नता पाउनुहुन्छ, बदिया भालेमा पनि त्यस्तै हो ।
सुन्दा अचम्म लाग्न सक्छ – भाले पनि खसी पार्न मिल्छ । तर अचम्म मान्नुपर्दैन । लोकल भाले पनि खसी पारिन्छ र हुर्काएर महंगो मूल्यमा बेचिन्छ ।
स्वाद पूर्ण रूपमा फरक र स्वादिष्ट हुन्छ । बदिया भालेका विभिन्न परिकार बनाएर महंगो मूल्यमा मेनुमा राख्न थालेका छन् । खानाका सोखिन वर्गले बदिया भालेका परिकार खोजीखोजी खाने गरेका छन् । बदिया भालेको मासु खदिलो, कसिलो र तिक्खर स्वादको हुने हुँदा धेरैको रोजाइमा पर्न थालेको छ ।
बदिया भालेलाई बन्ध्याकरण गरेपछि निकाल्दा यौन क्षमता कमजोर भई शान्त स्वभावको बढी हुने हुँदा मासुको उत्पादन बढी हुने जानकारहरू बताउँछन् । भालेलाई जतिसक्दो चाँडो खसी बनाउँदा किसानलाई फाइदा हुने हुँदा कलिलो उमेरमै बन्ध्याकरण गरी मासुको मात्रा बढाउने गरिन्छ ।
यद्यपि सानो उमेरमा भालेको अण्डकोश पनि सानो हुने, त्यसलाई पत्ता लगाई समाएर चुडाउन वा काट्न पनि अप्ठ्यारो हुने हुँदा सामान्यतया भाले बास्ने उमेर भएपछि मात्र त्यसलाई बन्ध्याकरण गर्ने प्रचलन चलिआएको छ ।
बदिया भाले भन्नाले बन्ध्याकरण गरेर अण्डकोश निकाल्ने प्रक्रिया हो । सामान्यतया ६००–७०० रुपैयाँ प्रतिकिलोमा किनबेच हुने लोकल भाले बदिया गरेपछि ३–५ हजार रुपैयाँसम्म किनबेच हुने गरेको पाइन्छ । बदिया गरेपछि भालेको यौन चाहना र सक्रियता कम हुन्छ, जसले गर्दा पनि वजन ग्रहण गर्न सघाउ पुर्याउँछ । भाले बास्न शुरू गर्ने उमेर भनेको ४–५ महिनाको समय हो । त्यसबेला बदिया गरेपछि कम्तीमा ३–६ महिना थप पालेपछि मात्र मासुका लागि काटेर खाने वा किनबेच गर्ने गरिन्छ ।
बदिया भालेको अन्य कुखुराको जस्तै करी, रोस्ट, चिल्ली, छोइला, सादेको, डामेको सेकुवा, तास, झोल जसरी बनाएर खाए तापनि स्वादिष्ट र स्वस्थकर हुन्छ । बदिया भाले खाने यसका पारखीहरू हाइवे कटेज तथा लुम्बिनी प्रदेशमा ग्राहकहरू बढेका छन् ।
कम्यूनिस्टहरूको चौघेराभित्र बाल्यकाल बिताएको भएर होला, सानै उमेरदेखि मैले कांग्रेस कार्यकर्तालाई कांग्रेसी भनेको सुनेको थिएँ । अलि होच्याएर, अलि नमीठो गरेर यी कांग्रेसीहरू भनेर सम्बोधन गर्ने गरेको.... । उमे...
दुई वर्षअघि नेपाल पीएचडी एसोसिएसनको काठमाडौंमा भएको साधारणसभाले नयाँ कार्यसमिति बनायो । म कोषाध्यक्षमा निर्वाचित भएँ । मैले कार्यसमितिका साथीहरूको सामूहिक तस्वीरसहित ट्विटर र फेसबूकमा यो विषय पोस्ट गरें । त्...
सातु नेपालीहरूको धेरै पुरानो र मौलिक परिकार हो । सातु बिहानको खाजा मानिने भए तापनि पछिल्लो समय यसलाई बिहान, दिउँसो, साँझ कुनै पनि समय खान थालिएको छ । कुनै समय सातु भनेर हेप्ने यो परिकार अति स्वास्थ्य...
नेपाल सरकार वन तथा वातावरण मन्त्रालयले यही असोज १५ गते संरक्षित क्षेत्रमा पूर्वाधार निर्माणसम्बन्धी कार्यविधि, २०८० को मस्यौदा सरोकारवालाको राय-सुझाव संकलनका लागि सार्वनजिक गरेको छ । सो मस्यौदा कार्यविधिमा सरोका...
(श्रीकुमारको रुकुम डायरीबाट...) बिहान पौने ६ बजेको छ । पश्चिम रुकुमको आठबीसकोट जहाँ त्रिपालमुनि हजारौं बेघरबारहरू आगोले जिउ सेकाउँदै जाडो सामना गरेर उज्यालोको प्रतीक्षामा छन् । आगो तापेर बसेका महिलाहरू...
नेपालमा गुद खाने चलन धेरै कम छ । कारण – यसको स्वास्थ्य सम्बन्धी गुण नबुझेर हुनसक्छ । हामीले गुद खाने भनेको मात्र गुदपाक हो र जुन निकै प्रसिद्ध मिठाइको रूपमा पनि चिनिएको छ । कसैलाई कोशेली लानुपर्&zwj...
हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...
सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...
एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...