×

NMB BANK
NIC ASIA

मम नामः कुरैशी : भारतको एक संस्कृत विद्यालयमा ८० प्रतिशत विद्यार्थी मुसलमान

मंसिर १, २०७६

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

पद्मासनमा बसेका विद्यार्थीहरूलाई संस्कृतको श्लोक उच्चारण गरेको देख्दा सुन्दा कुनै विद्यालय नभई गुरुकुलको आभास दिन्छ । 

Muktinath Bank

यो दृश्य राजस्थानको राजधानी जयपुरको राजकीय ठाकुर हरिसिंह शेखावत मंडावा प्रवेशिका संस्कृत विद्यालयको हो । यस सरकारी विद्यालयमा ८० प्रतिशत विद्यार्थी मुसलमान छन् । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

यस राजकीय विद्यालयमा पढ्ने कुल २७७ विद्यालयमा २२२ मुसलमान छन् । यहाँका विद्यार्थीका लागि संस्कृत जीवन जिउने एक तरिका बन्न गएको छ । संस्कृत विद्यालयमा पढ्ने विद्यार्थीहरूका लागि संस्कृत अध्यापन करीयरको एक राम्रो विकल्प हो । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

उक्त विद्यालयमा पुग्दा एक विद्यार्थीले आफ्नो परिचय संस्कृतमा गराउँदै भनिन्, ‘मम नाम इल्मा कुरैशी’ । अनि अन्य विद्यार्थीहरूले पनि आफ्ना साथीहरूसँग मिलेर अनेकौं श्लोक सुनाए । 

Vianet communication
Laxmi Bank

इल्मा चार कक्षामा पढ्छिन् र परिवारसँग डेरामा बस्छिन् । उनको घर हनुमान मन्दिरको परिसरसँग जोडिएको छ । मन्दिरमा दिनदिनै हनुमान चालीसा पाठ गरिन्छ र इल्मालाई त्यो पूरै याद छ । 

त्यसै विद्यालयमा पढ्ने उनका भाइ रेहान कुरैशी पनि संस्कृतका कठिन वाक्यहरू केही मिनटभित्र याद गर्न सक्छन् । 

इल्मा हरेक दिन साँझपख मदरसा पनि जान्छिन् र धार्मिक शिक्षा लिन्छिन् । विद्यालयका प्रधानाध्यापक वेदनिधि शर्माले मुसलमान बालबालिकालाई संस्कृत, अरबी, हिन्दी र ऊर्दू भाषामा निपूणता रहेको बताए ।

शर्माले भने, ‘उनीहरूले विभिन्न भाषा जानेकाले संस्कृतका कठिनतम शब्द पनि राम्रो गरी उच्चारण गर्छन् । यिनीहरू संस्कृतमा जहिले पनि राम्रो अंक ल्याउँछन् । त्यसैले गर्दा हाम्रो विद्यालय अन्यभन्दा राम्रो छ । धेरैजसो विद्यार्थी गरीब परिवारका हुन् र पढाइ सकेपछि उनीहरू काम गरेर परिवारको सहायता गर्छन् ।’

तर पढ्दापढ्दै बीचैमा विद्यालय त्याग्ने विद्यार्थीको संख्या धेरै भएकोमा उनी चिन्ता पनि व्यक्त गर्छन् ।

एजेन्सी
 

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
भदौ ७, २०८०

चुम्बनको सबैभन्दा पुरानो रेकर्ड चार हजार ५०० वर्ष पुरानो भएको अनुसन्धानकर्ताहरुले बताएका छन् । यसै साता ‘साइन्स’ पत्रिकामा प्रकाशित नयाँ अध्ययनले प्राचीनकालमासमेत यो व्यापक रहेको देखिएको बताएको छ...

जेठ ११, २०८०

साइकलको पांग्रा गोलो हुने गरेको सबैलाई थाहा छ ।  तर चौकोर पांग्रा भएको साइकल पनि बनेको छ ।  यसको पांग्रामा ट्यांकको जस्तो ट्य्राक जडान गरिएको छ । साइकल हाँक्ने व्यक्तिले पाइडल मार्दा ट्य्राक सम्प...

असार २५, २०७७

विश्वका प्राय: मुलुकमा लिखित संविधान छ। ती देशमा लिखित संविधानकै आधारमा शासन चल्छ। तीमध्येको नेपाल पनि एउटा हो। नेपालले पछिल्लो पटक ०७२ मा नयाँ संविधान जारी ग-यो। तर, तपाईँलाई थाहा नहुन सक्छ विश्व...

असोज १९, २०७८

काठमाडौं — लामो, कालो, घना र बलियो कपाल पाल्ने इच्छा सबैले राख्छन् । यस्तो कपालप्रति धेरैजना आकर्षित हुन्छन् र शरीरको सुन्दरता पनि बढ्छ । उमेर बढ्दै जाँदा कपाल फुल्दै जानु स्वाभाविकै हो । तर आजकलको...

चैत १७, २०८०

चीनका झाङ जिलोङ नामका युवा सामान्य जीवन बिताइरहेका थिए । साधारण फ्ल्याटमा बस्थे । उनले भर्खरै स्नातक गरेका थिए। स्नातक गरेपछि घरपरिवारको ऋण चुक्ता गर्न बिस्तारै सहयोग गर्न सकियोस् भनेर जागिर गर्ने सोचमा थिए । ...

भदौ ७, २०८०

काठमाडौं — पसलहरूतिर अनि गाडीमा पनि कागती र खुर्सानीलाई धागोमा उनेर झुण्ड्याएको देख्न पाइन्छ । खराब मान्छेको आँखा नलागोस् भन्नका लागि यसरी कागती झुण्ड्याउने गरेको बताइन्छ । हुन त यसलाई अन्धविश्वास भनेर...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

ज्ञान र विज्ञानको भण्डार

बैशाख १, २०८१

एक दिन काम विशेषले नयाँ सडकतिर गएको थिएँ, मोबाइल टिङटिङ गर्‍यो । हेरेँ पुराना मित्र जयदेव भट्टराई, सम्पादक मधुपर्क (हाल अवकाश प्राप्त) ले सम्झेका रहेछन् । हामी दुई लामो समयसम्म सँगै रह्यौँ, कहिले गोरखापत्र...

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

अब चेत आफैंभित्र उमार्नु छ, २०८१ ले सम्पूर्ण मनोक्रान्तिको आमन्त्रण गरोस्

बैशाख १, २०८१

आत्मिक शुद्धताका पक्षपाती दार्शनिक सुकरात चौबाटोमा उभिएर एथेन्सबासीलाई आह्वान गरिरन्थे– ‘तपाईं नीति, सत्य र आत्माको शुद्धताका लागि किन ध्यान दिनुहुन्न ?’ उनका अर्थमा त्यो जीवन बाँच्न योग्य हुँदैन...

x