×

NMB BANK
NIC ASIA

चर्चामा सिम्रन परियार

भाइरल भएपछि तानातानमा सिम्रन– प्रतिभालाई अवसर कि ‘भ्युजका लागि प्रयोग’ ?

काठमाडाैं | साउन २८, २०८०

NTC
Premier Steels

बाग्लुङकी सिम्रन परियारले केही दिनअघि एक युट्युब च्यानलमा अन्तर्वार्ता दिइन् ।

Muktinath Bank

सिम्रनले मीठो स्वरमा गीत गाउने गरेको पत्तो पाएपछि युट्युबर भोजराज थापाले उनकै गाउँमा पुगेर कुराकानी गरेका थिए ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

कक्षा १२ मा पढ्ने सिम्रनले स्कूलबाट फर्किँदै गर्दा बाटोमै कुराकानी गरेकी थिइन् । स्कूलको पोशाकमै गरेको कुराकानीका क्रममा उनले केही गीतहरू गुनगुनाइन् । 


Advertisment
Nabil box
Kumari

उनले गीत गाउँदै गरेको भिडियो क्लिपहरू सामाजिक सञ्जालमा छाउँदै गए । सिम्रनको स्वरको धेरैले प्रशंसा गरे ।

Vianet communication

केही दिनको अन्तरालमै उनी सामाजिक सञ्जालमा ‘भाइरल’ बनिन् । अनि काठमाडौंबाट प्रस्ताव पुग्यो, गीत रेकर्डको । 

चार दिनअघि काठमाडौं आएर एउटा गीत रेकर्ड गरिन् । 

गीतकार एवं संगीतकार सुनिल बिसीले यसअघि प्रमोद खरेलको स्वरमा आएको आफ्नो गीत ‘उसलाई पाउन २’को फिमेल भर्सन सिम्रनको स्वरमा रेकर्ड गराए । 

अघिल्लो दिन रेकर्डिङ स्टुडियोमै सामान्य खर्चमा भिडियो खिचियो । अर्को दिन हतार–हतारमा युट्युबमा सार्वजनिक गरियो ।

null

‘बागलुङकी सिम्रन परियारको पहिलो गीत’ भनेर ल्याइएको भिडियोको थम्बनेलमा युट्युबमा अन्तवार्ता दिँदै गर्दाको फोटो प्रयोग गरियो । 

शुक्रवार सार्वजनिक उक्त गीतले युट्युबमा राम्रो भ्युज पाउँदै संगीततर्फ ट्रेन्डिङको पहिलो स्थान ओगट्यो । अहिले पनि यो गीत युट्युबमा संगीततर्फ शीर्षस्थानमा छ । 

शुक्रवार नै सिम्रनलाई संगीतकार श्रीधर अधिकारीले ‘मुटुमै घाउ छ...’ बोलको गीत गाउन दिए, उसैगरी हतार–हतारमा । अघिल्लो दिन रेकर्डिङ र भिडियो छायांकन गरिएको गीत अर्को दिन सार्वजनिक गरियो ।

शनिवार मात्रै सिम्रनले एउटा गीतको भिडियो सुटिङ गरिन् । बेलुकापख स्टुडियो पुगेर अर्को गीत गाइन् । गायक अर्जुन सापकोटाले आफ्नो गीत ‘ए ठूली’को फिमेल भर्सन सिम्रनको स्वरमा रेकर्ड गराए । यो गीत सोमवार सार्वजनिक गर्ने तयारी छ । आइतवार दिउँसो सिम्रनको अभिनय रहेको भिडियो सार्वजनिक गरिएको छ । 

सिम्रनलाई अन्य थुप्रैले रेकर्डिङको प्रस्ताव गरिरहेका छन् । उनले केही गीत रेकर्ड गराइसकेकी छिन् ।

null

सिम्रनलाई रेकर्डिङका लागि मात्र होइन, लाइभ दोहोरीका लागि समेत प्रस्तावको ओइरो छ । उनी लाइभ दोहोरीमा पुगेर गाएको भिडियो समेत युट्युबमा आइसकेको छ । 

चर्चित टेलिसिरियलमा अभिनयका लागि समेत प्रस्ताव उनीकहाँ पुगिसकेको बुझिएको छ । 

सामाजिक सञ्जालमार्फत भाइरल भएपछि सांगीतिक बजारमा तानातान गरिने प्रवृत्ति पुरानै हो । यसअघि भाइरल भएका थुप्रै प्रतिभाहरू छन्, जो एक समय सिम्रनजस्तै तानातानमा पर्दथे । 

‘तरकारीवाली’ भनेर चर्चामा आएकी कुसुम श्रेष्ठ हुन्, वा बाल प्रतिभा गुल्मीका सचिव परियार किन नहुन्, एक समय निकै ‘भाइरल’ उनीहरू आज गुमनाम छन् । प्रेम परियार, बखत विष्ट, झक्कड थापा, नरेश पातली, मुना मगर, भेलु बाजेहरू पनि कुनै बेला यस्तै खोसाखोसमा पर्थे ।

सम्बन्धित क्षेत्रको आधारभूत ज्ञान नलिई आउने र पछि पनि साधना नगर्ने धेरै भाइरल प्रतिभाहरू केही समयमै गुमनाम हुन पुग्ने गरेको संगीतकर्मीहरू बताउँछन् । 

संगीतकार एवं संगीत संयोजक आशिष अविरल विगतमा ‘भाइरल’ भएर आधारभूत ज्ञानविना संगीतमा आएका थुप्रै प्रतिभालाई अहिले आफूले ‘गाह्रो’ अवस्थामा पाएको बताउँछन् । भाइरल हुनासाथ सांगीतिक क्षेत्रमा ल्याउने प्रवृत्तिले अवसर दिनेलाई भन्दा लिनेलाई बढी घाटा हुने गरेको उनको धारणा छ । 

चाँडै अवसर पाउँदा प्रतिभामा सिक्ने धैर्यता नहुन सक्ने उनले बताए । 

‘झट्ट हेर्दा सिम्रन बहिनीलाई अवसर दिइयो । उनले अवसर पाइन् । तर, उनीसँग सीमित नलेज छ । यति चाँडै उनले अवसर पाइन् भने २/३ घण्टा साधाना गरेर बस्ने धैर्यता हुँदैन,’ केही दिनयता भाइरल सिम्रनको सन्दर्भमा कुरा गर्दै संगीतकार अविरलले भने, ‘आफू चर्चित भइसकेको हुन्छ, उसमा सिक्न मन पनि लाग्दैन । सिक्ने ठाउँमा जाँदा नचिनिएका व्यक्तिहरू आएका हुन्छन् । ऊ भन्दा म चर्चित छु भनेर त्यहाँ बस्न मनले नमान्न सक्छ । अनि ऊ सँग भएको सीमित नलेज एक/दुईवटा काम गर्नासाथ सकिन्छ । त्यसपछि हुने रिपिटेसन हो । मानिसले रिपिटेसन पटक–पटक सुन्दैन् । त्यसपछि जाने भनेको तनावमै हो ।’

संगीतकार अविरलले सिम्रनले सिकेर आउनुपर्ने ठाउँमा सिधै गीत रेकर्ड गर्नु गलत भएको बताए ।

अवसर दिने व्यक्तिले व्यापारका लागि गीत गाउन दिए पनि आउने प्रतिभाहरूले सोच्नुपर्ने उनको भनाइ छ ।

‘फिल्म हेरेर फिल्म बनाउन त जानिँदैन नि ! गीत सुनेर मात्रै पनि गीत गाउन जानिँदैन् नि,’ उनी भन्छन् ‘फिल्म बनाउन जसरी प्राविधिक विषयहरू जान्नुपर्छ, संगीतको पनि आफ्नै सैद्धान्तिक कुराहरू छन् ।’

null

अहिले भाइरल सिम्रनतर्फ इंगित गर्दै अविरलले अगाडि भने, ‘उनी कमसेकम आधारभूत ज्ञान लिएर आउँदा के फरक पथ्र्यो त ? ६ महिना, एक वर्ष संगीत सिकेर आउँदा पनि त हुन्थ्यो । आखिर तिनी भविष्यको तारादेवी पनि त हुन सक्छिन्, भविष्यको अञ्जु पन्त पनि त हुन सक्छिन् । तर, ती प्रतिभा फ्रस्टेसनमा गइन् भने देशले त सम्भावना बोकेको प्रतिभा पाउँदैन् नि !’ 

थुप्रै प्रतिभालाई पहिलोपटक गीत गाउने अवसर दिने संगीतकारमा पर्छन्, वसन्त सापकोटा । प्रेम परियारदेखि रचना रिमाल, समीक्षा अधिकारीसम्मले सापकोटाकै संगीतबाट गायनमा डेब्यू गरेका थिए । 

संगीतकार सापकोटा आफूले उनीहरूलाई भाइरलका रूपमा नभई प्रतिभा चिनेर अवसर दिएको बताउँछन् । भाइरल हुनासाथ सांगीतिक क्षेत्रमा ल्याइहाल्ने प्रवृत्तिलाई भने उनले अवसर र प्रयोग दुवै हिसाबले व्याख्या गरे ।

null

प्रतिभा भएको भाइरललाई अवसर दिनुलाई सकारात्मक रूपमा हेर्न सकिए पनि भाइरलले सिकाइ र क्वालिटीका सिर्जनामा ध्यान दिनु अत्यावश्यक रहेको उनको भनाइ छ ।

‘कोही प्रतिभा नभइकनै भाइरल भएका हुन्छन् । भाइरल भएको देखेर मात्रै ल्याउनु राम्रो होइन । तर प्रतिभा भएको व्यक्तिलाई ल्याउनुलाई नराम्रो भन्न मिल्दैन,’ उनले भने । 

भाइरल गायिका सिम्रनको सन्दर्भ जोड्दै सापकोटाले अगाडि भने, ‘उहाँको स्वर गर्ड गिफ्टेड छ । गुरुसँग बसेर संगीतको संगत गर्ने, स्वरलाई माझेर क्लालिटीका, आफ्नो स्वरलाई सुट हुने गीतहरू गाउने गर्नुभयो भने राम्रो हुन्छ ।’ 

गायक प्रमोद खरेल पनि सिम्रनलाई संगीत सिक्न सुझाव दिन्छन् । 

null

‘जहिले सकिन्छ, संगीत क्लास ज्वाइन गरिहाल्नु । मुख्य कुरा पढाइ हो, पढाइचाहिँ छोड्दै नछोडनू,’ स्टुडियोमा भेटघाटका क्रममा प्रमोदले सिम्रनलाई सुझाव दिँदै भनेका छन्, ‘मानिसले एक समय मन पराउनु र सधैं अडिएर हिँड्नुमा फरक छ । त्यसैले म्युजिक सिकेपछि म्युजिकले धेरै कुराहरू सिकाउँछ ।’

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
पुस २, २०८०

‘यो मेरो पिरती’ बोलको लोकदोहोरी गीत गाउँदै कमला मगरले गायनमा डेब्यु गरेकी छन् ।  अहिलेका चर्चित गायक खेम सेञ्चुरीसँग उनले यो गीतमा स्वर दिएकी हुन् । रमेश परियारको शब्द एवं संगीत, कृ...

मंसिर ९, २०८०

बलिउडमा कलाकारको पारिश्रमिकलाई लिएर निकै चर्चा हुन्छ । विशेषगरी चलचित्रका स्टारहरूको पारिश्रमिकबारे सञ्चारमाध्यममा प्रशस्त समाचार बन्छन् ।  नेपालमा पनि बेलाबेलामा चलचित्रका स्टार कलाकारहरूको पारिश्रम...

मंसिर १४, २०८०

हाँस्य कलाकार सिताराम कट्टेल र कुञ्जना घिमिरेले वैवाहिक वर्षगाँठको अवसर पारेर ‘भगवान कसम’ बोलको गीत सार्वजनिक गरेका छन । १५ औं वैवाहिक वर्षगाँठको अवसर पारेर ‘धुर्मुस–सुन्तली&rsqu...

मंसिर १६, २०८०

कोरियोग्राफर रामजी लामिछाने एकसमय दिनैपिच्छे म्युजिक भिडियोको सुटिङमा व्यस्त हुन्थे । चल्तापुर्जा कोरियोग्राफर उनी महिनामा २२ वटासम्म म्युजिक भिडियोमा काम गर्थे ।  पछिल्ला महिना भने म्युजिक भिडियोमा उनको...

फागुन २८, २०८०

प्रकाश सपूत र सनिशा भट्टराईको अभिनयमा ‘फूलमाया कान्छी’ बोलको गीत सार्वजनिक भएको छ । सोमवार सार्वजनिक यो माया प्रेममा आधारित गीत हो । गीतमा योगेश काजी शाह र शान्तिश्री परियारको स्वर छ । यसमा कृष्ण...

कात्तिक १९, २०८०

साङ्गीतिक क्षेत्रमा छोटो समयमै नाम र दाम दुवै कमाएकी गायिकामा पर्छिन् रचना रिमाल । करिअर सुरु गरेको ३ वर्षको अवधिमै उनले १२ सय हाराहारी गीतमा स्वर दिइसकेकी छन् ।  थुप्रै देशमा पुगेर आफ्नो स्वर गुञ्जाइस...

सत्ताबाट अवकाश पाएको कांग्रेसलाई आएको नयाँ अवसर

सत्ताबाट अवकाश पाएको कांग्रेसलाई आएको नयाँ अवसर

जेठ ७, २०८१

यतिबेला नेपालको राजनीति बहुचर्चित सहकारी प्रकरण र यसमा संलग्न व्यक्तिउपर छानबिन तथा कारबाहीका लागि संसदीय समिति गठन हुने कि नहुने भन्ने विषयमा केन्द्रित छ । यो विषय यति पेचिलो हुनुको कारण बहालवाला गृहमन्त्री...

प्रकृतिको गीत

प्रकृतिको गीत

जेठ ५, २०८१

सृष्टिमा हरेक चीजको एउटा अति हुन्छ, जसलाई हामी सीमा भन्ने गर्छौँ, जलाई उसले आउँदा सँगै लिएर आएको हुन्छ र जेजति गर्छ यसैभित्रै रहेर गर्छ । अति पार गर्नासाथ उसको अस्तित्व पनि समाप्त हुन पुग्छ । अति पार गरेपछि नदी...

दक्षिणपन्थ र अवसरवादको चाङबाट माधव नेपालको छटपटी !

दक्षिणपन्थ र अवसरवादको चाङबाट माधव नेपालको छटपटी !

जेठ २, २०८१

नेपाली कम्युनिस्ट आन्दोलन कतिपटक विभाजन भयो ? पुनः एकता, मोर्चा गठन, विघटनलाई हेर्दा यसको जोडघटाउको लामै शृङ्खला बन्छ । र, त्यसमा मूलधारको राजनीतिबाट विभाजित कम्युनिस्ट पार्टी अर्थात् वामपन्थी पार्टीहरूको विसर्...

x