×

NMB BANK
NIC ASIA

जीवन ऊर्जाका विभिन्न आयाम छन् । तिनमा काम, क्रोध, लोभ, मोह, मद र मात्सर्य प्रमुख मानिन्छन् । यद्यपि कतिपय दार्शनिकले यिनलाई दुर्गुण मानेका छन् तर ती आंशिक मात्र सत्य हुन्, पूर्ण सत्य होइनन् ।

Muktinath Bank

पूर्ण सत्य त यही हो कि ती प्रयोग गर्न नजान्दा मात्र दुर्गुण हुन्, दुर्गुण बनेर दुःख दिने हुन् । प्रयोग गर्न जानेको खण्डमा ती दुर्गुण होइन, अपितु जीवन ऊर्जाका विशिष्टतम आयाम हुन्  । उदाहरणका लागि यहाँ मदलाई लिइएको छ । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

मदको सोझो अर्थ घमण्ड वा अहंकार हो । अर्को अर्थमा स्वाभिमान पनि भन्न सक्नुहुन्छ । यो जसमा पनि हुन्छ । बालकमा हुन्छ, वृद्धमा हुन्छ । युवामा झन् हुन्छ । धनी, गरीब, ठूलो, सानो शक्त, अशक्त सबैमा हुन्छ । पशुपन्छीमा हुन्छ, कीरा कमिलामा हुन्छ, जड, चेतन सबैमा हुन्छ । यसलाई सबैले आउँदा साथै लिएर आएका हुन्छन्, जाँदा सँगै लिएर जान्छन् ।  


Advertisment
Nabil box
Kumari

सबै भन्छन् घमन्ड र अहंकार गर्नु हुन्न, त्याग्नुपर्छ तर त्याग्न भने कसैले पनि सक्दैनन्,  सकेका हुँदैनन् । जसको विना तपाईंंको अस्तित्व नै सिद्ध हुँदैन भने त्यसलाई त्याग्नुहुन्छ नै कसरी ? यसको अर्थ हो अहंकारी नहुनुस् भन्ने होइन । हुनुस्, बढी नै हुनुस् भन्ने हो तर सिधै होइन रूपान्तरणको तरिकाबाट, व्यवस्थापनको तरिकाबाट ।

Vianet communication
Laxmi Bank

प्रश्न उठ्न सक्छ रूपान्तरण भनेका के हो र गर्ने कसरी हो ? उत्तर सहज छ, त्यो पनि खासै गाह्रो काम होइन, छैन । 

अहंकार आफ्नै लागि प्रदर्शन गर्नु सिधा प्रयोग हो । अरुका लागि प्रस्तुत गर्नु रूपान्तरण हो, व्यवस्थापन हो । तपाईं यसै पनि अहंकारी नै हुनुहुन्छ । अहंकारबाटै आउनुभएको हो । आफ्ना लागि प्रयोग गर्नै पर्दैन । अरुका निम्ति प्रदर्शन गर्नुस् । सबैमा तपाईं एक्लो हुनुहुन्न, साथमा हामी पनि छौं भन्ने भाव प्रस्तुत गर्नुस् । जे बोल्नुहुन्छ, त्यही गर्नुस् । राख्ने र फार्ने नगर्नुस् । यही नै अहंकार रूपान्तरणको सरल सूत्र हो । यसले अरुलाई जति फाइदा गर्छ, त्योभन्दा बढी फाइदा तपाईंलाई हुन्छ ।

पहिले तपाईं आफू असल मानिस बन्ने कि खराब बन्ने भन्ने निधो गर्नुस् । त्यो पनि आफ्नो नजरमा होइन, अरुको नजरमा । आफू राम्रो सबैले भनेका हुन्छन् । त्यसको कुनै अर्थ छैन । राम्रो हुन अरुले भनिदिनुपर्छ । यही हो रूपापन्तरणको विशेषता । आउनुस् यसलाई केही उदाहरणबाट बुझ्ने प्रयास गरौं । 

तपाईं जहाँ हुनुहुन्छ, त्यही स्थानमा रहेका चीजलाई हेर्नुस् । एउटा छुट्टै दर्शन पाउनुहुनेछ । मानिलिनु्स् तपाईं भान्छा कोठामा हुनुहुन्छ, भान्छा घरमा हुनुहुन्छ । त्यहाँ भएका थाल, कचौरा, चुलो, चुलेसी, चक्कु, चम्चालाई हेर्नुस् । उनीहरूलाई जहाँ राख्नुपर्ने हो, त्यहीँ पाउनुहुन्छ, त्यहीँ जतनसित राखिएको देख्नुहुन्छ । नभएको चीज खोजेर भए पनि ल्याइएको छ । लाइन बसेर भए पनि उसको खोजी हुन्छ, घरमा ल्याइन्छ ।

उसले मलाई लिएर आऊ भनेको छैन, सरसफाई गर, जतनसँग राख भनेको पनि छैन । तैपनि किन उसको पछि लाग्दै हुनुहुन्छ ? किनकि उसले आफू हुनुको अस्तित्व बोध गराएको छ, म पनि तपाईंको साथमा छु चाहिए लिन सक्नुहुन्छ भनेको छ । त्यसैले उसको पछि लाग्नुभएको छ । 

यस्तै नियम हरेक क्षेत्रमा लागू हुन्छ । मानिलिनुस् तपाईं धानखेतमा हुनुहुन्छ, धानबालीलार्ई गोडमेल गर्नुहुन्छ, मलजल गर्नुहुन्छ । बगैंचामा हुनुहुन्छ, फलफूलका बोटको स्याहारसुसार गर्दै हुनुहुन्छ । आँगनमा, सुत्ने कोठा वा बैठक कोठा जहाँ पनि हुनुहुन्छ । उसलाई सरसफाइ गर्नुहुन्छ, सिँगारपटा गर्नुहुन्छ ।

उसले त्यसो गर्न भनेको त छैन । तैपनि किन उसको स्याहारसुसारमा ध्यान दिरहनुभको छ ? किनकि उसले पनि आफ्नो स्वभाव प्रस्तुत गर्दै म पनि तपाईंकै साथमा छु, चाहिए प्रयोग गर्नुस् है भनेको छ  । अर्थात् उसले आफ्नो अहंकारको स्वरूपलाई रूपान्तरण गरेको छ । यसरी हेर्दै जानुभयो भने हरेक क्षेत्रमा यही नियमले काम गरेको पाउनु हुनेछ । 

तपाईं विद्यार्थी हुनुहुन्छ । असल विद्यार्थी बन्न मन लागेको छ । त्यस्तै गर्नुस् । शिक्षक हुनुहुन्छ त्यस्तै गर्नुस् । कर्मचारी हुनुहुन्छ । तिनका हाकिम हुनुहुन्छ, मन्त्री, प्रधानमन्त्री, हुनुहुन्छ त्यस्तै गर्नुस् । तपाईंलाई कसैले पनि अनुहार हेरेर वा लवाइ हेरेर राम्रो/नराम्रो भन्ने होइन । तपाईंको काम हेरेर, व्यवहार हेरेर भन्ने हुन् । अनुहारको भरमा, लवाइको भरमा राम्रो देखिन खोज्नुभयो भने कहिल्यै राम्रो देखिन सक्नुहुन्न । अहंकार अनुहारमार्फत, कूल घरानामार्फत प्रयोग नगर्नुस्, काममार्फत प्रयोग गर्ने बानी बसाउनुस्, स्वतः राम्रो देखिनुहुन्छ । 

यदि असल मानिस बन्ने हो भने काममार्फत आफ्नो अहंकार प्रस्तुत गर्नुस्, स्वतः असल मानिस बन्न सक्नुहुन्छ । होइन खराब मानिस बन्ने हो भने आफैंमार्फत प्रस्तुत गर्नुस्, बस कुरा यत्ति हो । काममार्फत प्रस्तुत गर्नुभयो, असल मानिस बन्नुभयो । आफैंमार्फत प्रस्तुत गर्नुभयो, खराब बन्नुभयो । अस्तु अहिलेलाई यति नै !
 

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक १७, २०८०

काठमाडौं -केही मानिस धार्मिक मान्यताका कारण लसुन र प्याज खाँदैनन् । विशेषगरी ब्राह्मणहरू लसुन प्याज खाँदैनन् । यसरी नखानुका वैज्ञानिक र धार्मिक कारण छन् । आयुर्वेदका अनुसार खाद्य पदार्थलाई तीनवटा श्रेणीमा बाँड...

कात्तिक १५, २०८०

१. नमस्कारको चलन हिन्दु संस्कृतिमा मानिस हात जोडेर एक अर्कालाई अभिवादन गर्छन् जसलाई नमस्कार भनिन्छ । यो परम्पराका पछाडिको सामान्य कारण भनेको दुवै हात जोडेर गरिने अभिवादनले सम्मान झल्काउँछ । तर वैज्ञानिक र...

कात्तिक २९, २०८०

महाभारतको युद्धमा धेरै शूरवीरले आफ्नो प्राण को आहुति दिएका थिए । यो यस्तो युद्ध थियो जसले कुरुक्षेत्र को धरतीलाई रक्तरंजित बनाएको थियो ।  रगत यति धेरै बगेको थियो कि आज पनि उक्त स्थानको माटो रातो छ ।&...

कात्तिक २४, २०८०

सनातन धर्ममा गोत्रको धेरै महत्व हुन्छ । ‘गोत्र’को शाब्दिक अर्थ त धेरै व्यापक हुन्छ । यद्यपि विद्वानहरुले समय–समयमा यसरबारे यथोचित व्यख्या गरेका छन् ।  ‘गो’ अर्थात् इन्द्रिय, र &...

मंसिर १६, २०८०

महाभारतको युद्ध एक युग समाप्त हुने बेलामा भएको थियो । संसारमा फैलिएको पाप र अनाचारलाई ध्वस्त पारेर धर्मको ध्वज लहराउनका लागि युद्ध अनिवार्य थियो । यावत कमजोरीका बाबजुद पाण्डवहरू धर्मरक्षक भएकाले उनीहरूको म...

मंसिर १०, २०८०

काठमाडौं, — हिन्दू धर्मले सहगोत्रीका बीच विवाह गर्न नहुने विधान गरेको छ । गोत्र भनेको वंश र कुल हो । प्रत्येक नयाँ पुस्तालाई गोत्रले जोड्ने काम गर्छ । जस्तो, कसैको भारद्वाज गोत्र छ भने त्यो व्यक्ति भरद्वा...

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

बैशाख १२, २०८१

ललितपुरको गोदावरीस्थित सनराइज हलमा नेकपा (एमाले)का दुई महत्वपूर्ण कार्यक्रम भए । एमालेको प्रथम विधान महाधिवेशन (२०७८ असोज १५ र १६ गते) सनराइज हलमै भएको थियो । विधान महाधिवेशनले विभाजनदेखि चौतर्फी घेराबन्दी...

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

'एमाले यो सरकारको धरौटीमा छ, बजेट सहमतिमै बन्छ'

बैशाख ७, २०८१

हामी १५औं अन्त्य गरेर १६औं योजनाको तयारीमा जाँदै छौं । दलका शीर्ष नेताबीच १६औं योजनाको विषयमा छलफल भएको छ । १५औं योजनाको असफलता र नमिलेका कुरालाई १६औं मा सुधार्छौं । हाम्रो गन्तव्य कहाँ हो भन्ने संविधानले ...

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

उल्लासविहीन नयाँ वर्ष, चंगुलमा परेको लोकतन्त्र

बैशाख ६, २०८१

सच्चा लोकतन्त्रमा सिमान्तमा रहेको नागरिकले पनि यो देश मेरो हो भन्ने अनुभूति गर्न सक्नेछ- माहात्मा गान्धी । माथि गान्धीको भनाइ किन उद्धृत गरिएको हो भने नयाँ वर्षको आगमन भैसकेको छ र २०८० को बिदाइ बडो हर्षपूर्वक...

x