×

NMB BANK
NIC ASIA

जनकपुरको मौलिक परिकार बगिया कसरी बनाइन्छ भन्ने चासो धेरैमा हुने रहेछ । 

Sagarmatha Cement
Muktinath Bank

धनुषा जिल्लाको एक धार्मिक शहर जनकपुरमा निकै लोकप्रिय यो परिकार पहाडी र हिमालीहरूले पनि खुब खोजीखोजी खान थालेका छन् । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

बगिया बफ्याएर पकाइने हुँदा स्वास्थ्यका हिसाबले पनि फाइदाजनक मानिएको छ । नेवार समुदायको लोकप्रिय परिकार योमरी जसरी नै बनाउने भए तापनि जनकपुरको बगियाको अलि भिन्न स्वाद हुन्छ र छुट्टै विशेषता छ । योमरीभन्दा फरक आकार र भर्ने चिजहरू पनि फरक हुन्छ बगियामा ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

चिसो मौसममा बनाइने यो परिकार विशेष गरी घरमा बच्चा जन्मिँदा यो परिकार बनाएर स्वागत गर्ने प्रचलन छ । बगिया सख्खर हालेर गुलियो र दाल भरेर नुनिलो–पिरो दुवै स्वादमा बनाइन्छ । बगियाका लागि एक विशेष खालको अचार पनि हुनुपर्छ ।

Vianet communication
Laxmi Bank

बगिया बनाउन चाहिने सामग्रीः चामलको पिठो ३ कप, पानी आवश्यकताअनुसार, कुर्ती (गहत) को दाल या चनाको दाल आधा कप, अदुवा लसुन पेस्ट डेढ चम्चा, सुकेको खुर्सानी ३ पिस, बेसार आधा चिया चम्चा, जिरा धनियाँको धुलो आधा चिया चम्चा, घ्यू ३ चिया चम्चा, नून स्वादअनुसार, भुटेको बदाम ३ चिया चम्चा, प्याज १ पिस ।

बगिया बनाउने विधिः दाललाई उसिनेर एक साइड लगाउने । पानी उमालेर चामलको पिठोको डो बनाएर एक साइडमा छोपेर राख्ने । कराइ तताएर घ्यू पगाल्ने र सुकेको खुर्सानी, प्याज, अदुवा लसुन पेस्ट, बदाम, मसला हालेर एकछिन भुट्ने । उसिनेको दाल छानेर मसलामा हाल्ने र सुक्खा हुने गरी पकाउने । चामलको पिठोको डोलाई सानो–सानो पेडा काट्ने र दालको मिक्चर भरेर आकार दिने । स्टीमरमा राखेर १५–२० मिनेट बफ्याउने र तातो–तातो कुनै तिख्खर खालको चटनीसँग खान सकिन्छ ।

यो जनकपुरको मिथिला परिकार गुलियो खान मन हुनेले दालको ठाउँमा सख्खर हालेर बनाउँदा पनि स्वादिष्ट हुन्छ । जनकपुरको मौलिक मिथिला परिकार बगिया पानीमा उमालेर र फ्राई गरेर खाने चलन पनि छ ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
असोज २०, २०८०

नेपाल सरकार वन तथा वातावरण मन्त्रालयले यही असोज १५ गते संरक्षित क्षेत्रमा पूर्वाधार निर्माणसम्बन्धी कार्यविधि, २०८० को मस्यौदा सरोकारवालाको राय-सुझाव संकलनका लागि सार्वनजिक गरेको छ । सो मस्यौदा कार्यविधिमा सरोका...

मंसिर १८, २०८०

(श्रीकुमारको रुकुम डायरीबाट...) बिहान पौने ६ बजेको छ । पश्चिम रुकुमको आठबीसकोट जहाँ त्रिपालमुनि हजारौं बेघरबारहरू आगोले जिउ सेकाउँदै जाडो सामना गरेर उज्यालोको प्रतीक्षामा छन् । आगो तापेर बसेका महिलाहरू...

माघ ७, २०७९

जाडो मौसममा दिन काट्न धेरैलाई गाह्रो हुन्छ । जाडोभन्दा गर्मी नै ठीक भन्नेहरू पनि धेरै भेटिन्छन् । हुन पनि कठ्यांग्रिने जाडो कसलाई मन पर्ला र ? तर पनि हाम्रा चाडपर्व र अवसरहरूले जाडोबाट जोगिन र शरीरलाई तताइरा...

असार २५, २०७९

सातु नेपालीहरूको धेरै पुरानो र मौलिक परिकार हो । सातु बिहानको खाजा मानिने भए तापनि पछिल्लो समय यसलाई बिहान, दिउँसो, साँझ कुनै पनि समय खान थालिएको छ । कुनै समय सातु भनेर हेप्ने यो परिकार अति स्वास्थ्य...

असोज ८, २०७९

समाजमा विभिन्न किसिमका मानिसहरू भेटिन्छन्, सबैले आफ्नै कुरालाई ध्यान दिइरहेका हुन्छन् । जहाँकहीँ होस्, चाहे पार्टी, पिकनिक, समारोह, गोष्ठी, भेटघाट सबैतिर आफ्नै बखान गर्छन् आफ्नै नाम, काम, धाम, पेशा र व्यवसायको । ...

पुस ९, २०७९

नेपालमा गुद खाने चलन धेरै कम छ । कारण – यसको स्वास्थ्य सम्बन्धी गुण नबुझेर हुनसक्छ । हामीले गुद खाने भनेको मात्र गुदपाक हो र जुन निकै प्रसिद्ध मिठाइको रूपमा पनि चिनिएको छ । कसैलाई कोशेली लानुपर्&zwj...

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

चैत १४, २०८०

सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

चैत १२, २०८०

रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन ।  सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...

सत्यको खोजी

सत्यको खोजी

चैत १०, २०८०

कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...

x