×

NMB BANK
NIC ASIA

सुक्ष्म खाना दीर्घ जीवन अर्थात् किस्ता–किस्ताको खाना नै स्वास्थ्यवद्र्धक मानिन्छ । नेवारी पाककलाको आफ्नै पहिचान छ ।

Sagarmatha Cement
Muktinath Bank

नेवारी पकवानको इतिहास पनि पुरानो छ । नेवारहरू खानाका निकै सौखिन पनि हुन्छन् ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

सयौं नेवारी परिकारमध्ये च्वःहि पनि एक दुर्लभ खानामा पर्छ र स्वास्थ्यका हिसाबले पनि राम्रो मानिएको छ । च्वःहि राँगाको रगतमा मिसिएको सेतो रगतलाई हाडेमासीमा मिसाएर पकाउने लोकप्रिय परिकार हो । यो परिकार बच्चादेखि बूढापाकालाई निकै मन पर्छ ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

च्वःहि बनाउन चाहिने सामग्रीः

Vianet communication
Laxmi Bank

राँगाको रक्तको सेतोभाग (स्वेत रक्त) १ लिटर, तोरीको तेल ३० एमएल, अन्डा २ पिस, अदुवा लसुनको पेस्ट १ र आधा चिया चम्चा, राँगाको हाडेमासी (बोन म्यारो) १५० ग्राम, जिराको धुलो आधा चिया चम्चा, खुर्सानीको धुलो आधा चिया चम्चा, धनियाँको धुलो आधा चिया चम्चा, नून स्वादअनुसार, गरम मसलाको धुलो आधा चिया चम्चा, बेसार पिन्च ।

च्वःहि बनाउने विधिः

च्वःहि बनाउन एउटा स्टिलको सफा बाटामा राँगाको सेतो रगत हाल्ने । (ताजा राँगाको रगतलाई केहीबेर रेस्ट गरेर राख्नासाथ रातो जम्छ भने सेतो भाग पिधमा छुट्टिएर बसेको हुन्छ) ।

दुवै अन्डा फुटाएर हाल्ने र दिएका सम्पूर्ण धुलो मसला र नून हाल्दिने । अदुवा लसुनको पेस्ट पनि हालेर राम्ररी चलाउने र स्लाइस गरेको बोन म्यारोलाई सबैतिर पर्ने गरी टपिङ गर्ने ।

भुटेको तोरीको तेललाई सबैतिर पर्ने गरी चम्चाले छरिदिने र लेबल मिलाएर बाटाको वरिपरि पुछ्ने । मःम बफ्याउने स्टिमरमा बाटालाई नहल्लाइ राख्ने र छोपेर १२–१५ मिनेट मज्जाले बफ्याउने ।

राम्ररी पाकेपछि बाटालाई घोप्ट्याएर च्वःहिलाई प्लेटमा खन्याउने । अब आफ्नो इच्छाअनुसार सेभमा काटेर तातोतातो सर्भ गर्ने । राँगाको रगतको च्वःहि बनाएजस्तै सीको सेतो रगतको या बंगुरको सेतो रगतको पनि च्वःहि यही विधिअनुसार बनाउन सकिन्छ ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
माघ ७, २०७९

जाडो मौसममा दिन काट्न धेरैलाई गाह्रो हुन्छ । जाडोभन्दा गर्मी नै ठीक भन्नेहरू पनि धेरै भेटिन्छन् । हुन पनि कठ्यांग्रिने जाडो कसलाई मन पर्ला र ? तर पनि हाम्रा चाडपर्व र अवसरहरूले जाडोबाट जोगिन र शरीरलाई तताइरा...

मंसिर ८, २०८०

दुई वर्षअघि नेपाल पीएचडी एसोसिएसनको काठमाडौंमा भएको साधारणसभाले नयाँ कार्यसमिति बनायो । म कोषाध्यक्षमा निर्वाचित भएँ । मैले कार्यसमितिका साथीहरूको सामूहिक तस्वीरसहित ट्विटर र फेसबूकमा यो विषय पोस्ट गरें । त्...

मंसिर १८, २०८०

(श्रीकुमारको रुकुम डायरीबाट...) बिहान पौने ६ बजेको छ । पश्चिम रुकुमको आठबीसकोट जहाँ त्रिपालमुनि हजारौं बेघरबारहरू आगोले जिउ सेकाउँदै जाडो सामना गरेर उज्यालोको प्रतीक्षामा छन् । आगो तापेर बसेका महिलाहरू...

असोज ८, २०७९

समाजमा विभिन्न किसिमका मानिसहरू भेटिन्छन्, सबैले आफ्नै कुरालाई ध्यान दिइरहेका हुन्छन् । जहाँकहीँ होस्, चाहे पार्टी, पिकनिक, समारोह, गोष्ठी, भेटघाट सबैतिर आफ्नै बखान गर्छन् आफ्नै नाम, काम, धाम, पेशा र व्यवसायको । ...

कात्तिक १९, २०७९

काम, काम, काम ! परिवारलाई त समय नै छैन !! श्रीमतीजीको सदासर्वदा सिकायत  छ  तर ‘नो मनी नो टाइम’ कसरी हुन्छ यस्तो ! कि त खाली बस्नुपर्‍यो, कि त त पैसा आउनुपर्‍यो । हेर्दा सधै...

असोज २०, २०८०

नेपाल सरकार वन तथा वातावरण मन्त्रालयले यही असोज १५ गते संरक्षित क्षेत्रमा पूर्वाधार निर्माणसम्बन्धी कार्यविधि, २०८० को मस्यौदा सरोकारवालाको राय-सुझाव संकलनका लागि सार्वनजिक गरेको छ । सो मस्यौदा कार्यविधिमा सरोका...

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

चैत १४, २०८०

सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

चैत १२, २०८०

रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन ।  सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...

सत्यको खोजी

सत्यको खोजी

चैत १०, २०८०

कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...

x