×

NMB BANK
NIC ASIA

परिकार

शेर्पाली मौलिक खाना स्याक्पा गैरशेर्पाका लागि पनि निकै स्वस्थबर्द्धक र पोषिलो

चैत १२, २०७८

NTC
Sarbottam
Premier Steels
Marvel

‘स्यान–घ्ये थाम्–झे–डु–पि–कु, डोर्जी जिम्–बेनोगोऔ–नोगेन, कनचोयकसम्–किचा–वा–टि, लामा–नमल–चो–पाबबुल’ भनेर शेर्पाहरूले बौद्ध धर्मअनुसार खाना खानुभन्दा पहिला प्रार्थना गर्छन् ।

Sagarmatha Cement
Muktinath Bank

अनि मात्र खान शुरू गर्छन् । यस अर्थमा पनि सहज बुझ्न सकिन्छ कि शेर्पाहरू धर्ममा निकै आस्थावान हुन्छन् ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

शेर्पा जातिको आफ्नै मौलिक परिकार र पहिचान छ । आफ्नै मौलिकता रमाउने यी जाति खानाका पनि सौखिन हुन्छन् । चिसो ठाउँमा रहने हुँदा शेर्पा जातिको खान्की अलि फरक र बढी तातोपिरो हुन्छ । यहाँ हामीले चर्चा गर्न लागेको परिकार पनि त्यस्तै खालको शेर्पाली मौलिक र लोक खाना हो । शेर्पा स्टु भनेर विदेशीले रुचाउने स्याक्पा गैरशेर्पाका लागि पनि निकै स्वस्थबर्द्धक र पोषिलो छ ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

स्याक्पा बनाउन चाहिने सामग्रीः 

Vianet communication
Laxmi Bank

मैदा २०० ग्राम, पानी आवश्यताअनुसार, नून चिम्टिया स्वाद अनुसार, तेल १ चिया चम्चा, अदुवा–लसुन चप गरेको १५ ग्राम, पाकचय या पालक सानो १ मुठा, हरियो खुर्सानी ३ पिस, मैदा ३ चिया चम्चा, आलु काटेको २ पिस, चामल ३ चम्चा, पाकेको फर्सी ६० ग्राम, मुला सानो १ पिस, हरियो प्याज या लसुन २ पिस, तेल २ चम्चा, च्याङ्ग्राको मासु १०० ग्राम, नून र मरिचको धुलो स्वाद अनुसार ।

स्याक्पा बनाउने विधिः 

मैदामा नून हालेर आवश्यकता अनुसार पानी हाली मुछ्ने र तेल लगाएर एक साइडमा छोपिराख्ने । बाक्लो स्टकपट बसालेर तेल तताई अदुवा लसुन, हरियो खुर्सानी हालेर हल्का खैरो बनाउने र सानो–सानो फिङर साइजमा काटेको च्याङ्ग्राको मासु हाल्दिने । मटन रिप पार्ट भयो भने उत्तम स्वाद आउँछ । पिठो पनि हाली एकछिन भुट्ने । पानी हाली उमाल्ने र स्वादअनुसार नून मरिच हाल्दिने ।

ठूलोठूलो पिसमा रफ काटिएको आलु, गाँजर, मुला, फर्सी र चामल या भिजाएको गेडागुडी हालेर सानो आचमा आवश्यकताअनुसार पानी हाली पकाउने । उता रोटी बेलेर राख्ने र ठिक्कठिक्क साइजमा चक्कुले काट्ने । मासु र सब्जी पाक्न थालेपछि हरियोपरियो काटेर हाल्दिने र बावलमा हाली तातोतातो सर्भ गर्ने । चिसोयाममा स्याक्पा खुब रुचाएर खाइन्छ ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
फागुन ७, २०८०

कम्यूनिस्टहरूको चौघेराभित्र बाल्यकाल बिताएको भएर होला, सानै उमेरदेखि मैले कांग्रेस कार्यकर्तालाई कांग्रेसी भनेको सुनेको थिएँ । अलि होच्याएर, अलि नमीठो गरेर यी कांग्रेसीहरू भनेर सम्बोधन गर्ने गरेको.... । उमे...

असार २५, २०७९

सातु नेपालीहरूको धेरै पुरानो र मौलिक परिकार हो । सातु बिहानको खाजा मानिने भए तापनि पछिल्लो समय यसलाई बिहान, दिउँसो, साँझ कुनै पनि समय खान थालिएको छ । कुनै समय सातु भनेर हेप्ने यो परिकार अति स्वास्थ्य...

असोज २०, २०८०

नेपाल सरकार वन तथा वातावरण मन्त्रालयले यही असोज १५ गते संरक्षित क्षेत्रमा पूर्वाधार निर्माणसम्बन्धी कार्यविधि, २०८० को मस्यौदा सरोकारवालाको राय-सुझाव संकलनका लागि सार्वनजिक गरेको छ । सो मस्यौदा कार्यविधिमा सरोका...

पुस ९, २०७९

नेपालमा गुद खाने चलन धेरै कम छ । कारण – यसको स्वास्थ्य सम्बन्धी गुण नबुझेर हुनसक्छ । हामीले गुद खाने भनेको मात्र गुदपाक हो र जुन निकै प्रसिद्ध मिठाइको रूपमा पनि चिनिएको छ । कसैलाई कोशेली लानुपर्&zwj...

मंसिर ८, २०८०

दुई वर्षअघि नेपाल पीएचडी एसोसिएसनको काठमाडौंमा भएको साधारणसभाले नयाँ कार्यसमिति बनायो । म कोषाध्यक्षमा निर्वाचित भएँ । मैले कार्यसमितिका साथीहरूको सामूहिक तस्वीरसहित ट्विटर र फेसबूकमा यो विषय पोस्ट गरें । त्...

कात्तिक १९, २०७९

काम, काम, काम ! परिवारलाई त समय नै छैन !! श्रीमतीजीको सदासर्वदा सिकायत  छ  तर ‘नो मनी नो टाइम’ कसरी हुन्छ यस्तो ! कि त खाली बस्नुपर्‍यो, कि त त पैसा आउनुपर्‍यो । हेर्दा सधै...

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

अपराजित जनयुद्धको पराजित कथा

चैत १४, २०८०

सामान्यतः मानव समाजको आजसम्मको इतिहास जनयुद्धको इतिहास हो भन्दा फरक पर्दैन । किनकि, समयका प्रत्येक खण्डमा चाहे ती स्पाटाहरू होउन् या चार्टिष्टियन, सिलेसियाली होउन् या कम्युनाडोहरू अनि वोल्सेभिक–भियतकङ्&ndash...

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

निर्मोही राज्य र युगीन अवतारको प्रतीक्षामा नेपाली समाज

चैत १२, २०८०

रूढिवादी र पछौटे समाजले सधैँभरि अवतारको प्रतीक्षा गर्दछ । प्रतीक्षा गर्नेले आफू केही पनि कर्म गर्दैन र उसलाई पौरखमा त्यति विश्वास पनि हुँदैन ।  सामान्यतया व्यक्तिगत जीवनमा भाग्य र सामाजिक जीवनमा अवतारको प्रत...

सत्यको खोजी

सत्यको खोजी

चैत १०, २०८०

कसैले आएर सत्य भनेको के हो ? भनेर सोध्यो भने हामी अलमलिन्छौँ । कसैले केही भनौँला कसैले केही । अझ कसैले त सत्य भनेको सत्य नै हो भन्न पनि बेर लगाउन्नौँ । तर सत्य त्यो मात्र होइन । सत्य भनेको हामी आफैँ हौँ । सत्य...

x