×

NMB BANK
NIC ASIA

मोफसल

सुदूरमै रमेका भीम: अब्बल कलाकार र सफल निर्देशक, छैन काठमाडौं जाने सपना

‘अछामी रेखा’को रूपमा स्थापित

धनगढी | चैत २४, २०८०

NTC
Premier Steels

भनिन्छ कला क्षेत्रमा टिकिरहन धेरै सङ्घर्ष गर्नु पर्छ । यस क्षेत्रमा जो–कोही सफल हुन सकेका छैनन् । जति सफल भएका छन् तिनले अथाह सङ्घर्ष गरेका छन् । तीमध्ये एक हुन् भीम विष्ट । अछामको मङ्गलसेनका भीम कलाकारितासँगै नृत्य निर्देशनमा पोख्त छन् । सुदूरपश्चिमबाट तयार हुने अधिकांश म्युजिक भिडियो उनले नै निर्देशन गरेका छन् । अब्बल कलाकारको छवि बनाएका भीमको पृष्ठभूमि सहज भने छैन ।

Muktinath Bank

भीमले मङ्गलसेन विशाकोट– २ मा बाल्यकाल बिताएका थिए । भारतमा रोजगारी गरिरहेका बुवा उतै बिते । त्यो बेला दुई वर्षका मात्रै रहेका उनी बिचल्लीमा परे । उनका बुवा नेपाल प्रहरीको जागिर छोडेर भारत हिँडेका थिए । भारतमा आफन्तहरू नहुँदा खोजखबरमा निकै ढिला भयो । दुई वर्षकै उमेरमा टुहुरो भएपछि भीम बिचल्लीमा परे । फुपू–फुपाजु उनका सहारा बने अर्थात् फुपूकै घरमा भीम बस्न थाले । फुपू मना भण्डारी महिला नेत्रीसमेत हुन् ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

null


Advertisment
Nabil box
Kumari

राजनीति र व्यापारमा सक्रिय मनाले भीमलाई हुर्काउने मात्र नभएर पढाउने–लेखाउने सबै जिम्मेवारी लिइन् । उनका फुपाजु दलबहादुर भण्डारीले भने घरमै होटल चलाएका थिए । फुपू–फुपाजुको सहारामा बसेका भीम स्कूल जान्थे । दैनिकी राम्रै हुँदै थियो । तर सङ्कटकालको समयमा उनका दाजु पनि बेपत्ता भए । वनरक्षक पदमा नाम निकालेका उनका दाजु बेपत्ता भएपछि विष्ट परिवारमा झन् बज्रपात पर्यो । वनरक्षकका रूपमा जागिरे उनका दाजुले घर भने बनाइसकेका थिए ।

Vianet communication

पढाइको सिलसिलामा कैलालीको टीकापुर आएका भीमलाई मङ्गलसिंहको घर भाडाबाट आएको रकमले खर्च चलिरहेको थियो । तर विसं २०६१ मा अछामको घर तत्कालीन विद्रोही माओवादीले भत्कायो । कक्षा ६ मा अध्ययन गरिरहेका भीमले पढाइ सँगसँगै नृत्य सिक्न थाले भवानीप्रसाद रेग्मीले टीकापुर क्षेत्रमै सञ्चालन गरेको भिजन डान्स एकेडेमीमा उनले कक्षा लिन थाले ।

जब अछाम फर्किए...
पढाइसँगै नृत्य सिकिसकेपछि भीम अछाम फर्किए । अछाम गएको केही समयमै उनले विवाह गरे । उनले दीपशिखा बोर्डिङ स्कूलमा पढाउने जागिर पनि पाए । त्यति मात्रै होइन रेडियोमा  कार्यक्रमसमेत चलाउन थाले । टीकापुरमा सिकेको नृत्य उनले अब अछाममा देखाउन थाले । त्यसका लागि डान्स एकेडेमी खोलेर कक्षाहरू सञ्चालन गरे । यसपछि भीमको दैनिकी निकै व्यस्त बन्न गयो । बिहान ४ बजेदेखि ६ बजेसम्म नृत्य कक्षा (डान्स क्लास) सञ्चालन गर्थे । बिहान ६ बजेदेखि ९ बजेसम्म प्लस टू पढ्न क्याम्पस जान्थे । १० बजेदेखि ४ बजेसम्म स्कूलमा पढाउन जान्थे । ४ बजेपछि रेडियोमा हास्यव्यङ्ग्य कार्यक्रम चलाउँथे । यसले गर्दा उनलाई साथीभाइ र आफन्त भेट्न पनि समय हुँदैनथ्यो । 

null

‘मेरो व्यस्त दैनिकीका बाबजुद पनि मलाई घरपरिवार र आफन्तबाट भएको सहयोगले निकै सहज भयो । श्रीमती, फुपूलगायतले मेरा लागि कपडा र सामग्री ठीक्क पार्दिने, समयमै खाना–खाजा दिने गरेर मलाई सघाउनुहुन्थ्यो । जसले गर्दा मलाई बिहानदेखि बेलुकीसम्मको दैनिकीमा निकै सहज हुन्थ्यो,’ उनले भने ।

व्यस्त दैनिकीसँगै भीमलाई पैसा पनि कमाउनु थियो । शुरूवाती चरणमा उनले दुई हजार ५०० रुपैयाँ बाट बोर्डिङ स्कूलमा जागिर शुरू गरेका थिए । अर्को स्कूलले सात हजार दिन्छु भनेपछि उनले पहिलेको जागिर छोडे । झण्डै दुई घण्टा टाढा कैलाशश्वर प्राविमा अध्यापन गराउन थाले । सात हजार तलबसँगै उनलाई खान–बस्न पनि निःशुल्क गरिएको थियो । ‘सेवा–सुविधा त राम्रै पाएको थिएँ, तर डान्स क्लास र रेडियोको कार्यक्रम छुट्न थालेपछि मैले लामो समय त्यहाँ पनि काम गर्न सकिनँ । अनि मङ्गलसेन फर्केर व्यावसायिक रूपमै डान्स क्लासलाई सञ्चालन गर्न थालँे,’ उनले प्रस्ट्याए ।

दैनिकीलाई सहज बनाउन भीमले आफ्नै जीवनसंगिनीलाई ब्युटी पार्लर सिकाएका थिए । श्रीमतीले ब्युटी पार्लर सञ्चालन गरेपछि भीम अब तलबका लागि काम गर्न छोडे । श्रीमतीको कमाइबाट घर खर्च चल्ने भएपछि उनी नृत्यमै फोकस हुन थाले । स्थानीय स्तरमा हुने मेला महोत्सवमा भाग लिन तम्सिए । तर तत्कालीन समयमा अछाम क्षेत्रमा नृत्य गर्ने माहोल बनिसकेको थिएन । परम्परागत सोचका कारण धेरैलाई नृत्य गर्ने पेशालाई जातीय रूपमा हेर्ने गरेका थिए । त्यतिखेर डान्स क्लास सञ्चालन गर्न उनलाई निकै हम्मे–हम्मे पर्यो । तीन–चार पटक त उनको डान्स क्लासका सिसा झ्यालबाट ढुङ्गा हानेर फुटाइए । त्यसका बाबजुद पनि भीमले सङ्घर्ष गरिरहे । स्थानीय स्तरमा धेरैलाई नृत्य सिकाएर आफ्ना गतिविधि सञ्चालन गरे । उनको आउनेमध्ये कोही व्यावसायिक रूपमै कलाकार बन्न प्रयास गर्नेहरू थिए । कोही भने रहरका लागि नाच्न सिक्नेहरू डान्स क्लासमा आउँथे ।

...अनि जन्मिन् अछामी रेखा
अछाम क्षेत्रमा हुने मेला महोत्सवमा भीम र उनको समूह सहभागी भइरहन्थे । कला–क्षेत्रमै आफ्नो भविष्य देखेपछि भीमले कानूनीरूपमै ‘नयाँ तारा कला सागर’ दर्ता गरेर गतिविधिहरू सञ्चालन गर्न थाले । त्यतिखेर उनका सहयात्री जनक साउदले उनलाई प्रस्तुतिमा सघाउँथे । त्यो समयमा महिला कलाकार पाउन निकै मुस्किल थियो । भीमले नृत्य सिकाउने महिलाहरू कार्यक्रममा सहभागिता जनाउँदैन थिए । ‘महिला कलाकारहरू त मसँगै पनि थिए । तर उनीहरू मेला–महोत्सवमा भाग लिन मान्थेनन् । धेरै सम्झाउनु पथ्र्यो । धेरैको घरमै पुगेर हात जोडेर आमाबुवालाई पठाइदिनुस् न उहाँहरूको सबै जिम्मेवारी म लिन्छु भनेर सम्झाउनु पर्थ्यो । तर पनि उहाँहरू सजिलै पठाउनु हुँदैनथ्यो । महिला कलाकारको अभाव देखिएपछि हामीले त्यसको विकल्प खोजिरहेका थियौँ,’ उनले भने ।

null

त्यो समयमा नेपाली चलचित्र क्षेत्रकी नायिका रेखा थापाको चर्चा निकै थियो । चलचित्रमा मात्रै होइन महोत्सवमा पनि रेखाको नामले धेरै टिकट बिक्री हुन्थे । रेखालाई हेर्नका लागि दर्शकको ओइरो लाग्ने गर्थ्यो । त्यही समयमा भीमले समय सुहाउँदो एक मात्रको खोजी गरिरहेका थिए । त्यसभन्दा अघि धुर्मुस लगायतका अन्य कलाकारको अभिनय गरिरहने भीमले अछामकै एक सांस्कृतिक कार्यक्रममा महिला पात्र बनेर अभिनय गरे । त्यसमा उनले रेखा थापा बन्ने प्रयास गरे । पात्रका रूपमा आफूलाई ‘देखा थापा’ नामले उभ्याए । उनको प्रस्तुति दर्शकहरूले निकै मन पराए । भोटिङहरू हुन थाल्यो । माहोल भीममय बन्यो अर्थात् रेखामय । साथीहरूको सल्लाहपछि उनले देखा थापाबाट नाम परिमार्जन गरेर सभ्य नाम ‘अछामी रेखा’ तय गरे । मेला महोत्सवमा अब उनी अछामी रेखाका रूपमा प्रस्तुति दिन थाले । उनको चर्चा फैलिँदै गयो ।

अछामबाट प्रस्तुतिका लागि हुने सुदूरपश्चिम प्रदेशका नौवटै जिल्लासँगै कर्णाली र लुम्बिनी प्रदेश लगायतका स्थानमा पनि पुग्न थाले । उनलाई जहाँ गयो त्यहीँ सफलता मिल्न थाल्यो । ‘अछामी रेखा’को प्रस्तुतिले दर्शक रमाउँथे । दर्शकलाई खुसी पारेपछि आयोजकहरूले पनि फेरि–फेरि महोत्सवमा भीमलाई बोलाइरहन्थे । ‘त्यो समयमा महिला पात्र भनेर अभिनय गर्न त्यति सजिलो थिएन । मलाई महिलाले प्रयोग गर्ने वस्त्र, कपाल अनि मेकअप जुटाउन गाह्रो हुन्थ्यो । तर जसो–तसो म्यानेज गरेको थिएँ,’ उनी भन्छन्, ‘म पुरुष, अभिनय महिलाको गर्नुपर्ने । त्यो समयमा मलाई धेरैले गिज्याउँथे पनि । अनेकथरी टिकाटिप्पणी पनि हुन्थ्यो । कुनै–कुुनै भिडियोमा कमेन्टहरू महिला बन्न कति रहर लागेको भनेर आइरहन्थे । तर मैले भने तिनीहरूको प्रवाह गरिनँ । निरन्तर आफ्नो कार्यमा लागेँ । अहिले मलाई अछामी रेखा भनेर धेरैले चिन्छन् । यो नै मेरो लागि सफलताको हो । यही क्षेत्रमा सङ्घर्ष गरिरहेको छु । अहिले पनि अछामी रेखा क्यारेक्टर उत्तिकै चर्चित छ । यसमा खुसी लाग्छ ।’

ती सङ्घर्षका दिन...
कला क्षेत्रमा भीमले गरेको सङ्घर्ष सहज भने छैन । शुरूवाती चरणदेखि निकै अप्ठ्यारो सङ्घर्ष गरेको अनुभव उनीसँग छ । कलाकार बन्ने रहर पालेका कारण सांस्कृतिक कार्यक्रम, मेला र महोत्सवबाट अफर आउँदा निकै खुसी लागेको सुखद अनुभव पनि उनीसँग छ । ‘यति दिनुस्, उति दिनुस् भन्ने डिमान्ड गरिन्नथ्यो । उहाँहरूले सो इच्छाले सहयोग गर्नुहुन्थ्यो । हामी अधिकांश सांस्कृतिक कार्यक्रमहरूमा पुगिरहन्थ्यो । तर जबसम्म हाम्रो प्रस्तुति हुन्थ्यो त्यति खेरसम्म राम्रो व्यवहार पाउँथ्यौं,’ उनले भने, ‘जब प्रस्तुति सकिन्थ्यो त्यसपछि आयोजकहरूले खासै हाम्रो वास्ता गर्दैनथेबस्ने–खाने ठेगान हुँदैनथ्यो । धेरैजसो कार्यक्रममा त नदीका बगर गिट्टी गोठहरूमा सुतेको अनुभव हामीसँग छ । सुदूरपश्चिममा देउडाको माहोल निकै छ ।’ 

null

कला क्षेत्रमा पाइला चालेको शुरूवाती चरणमा भेडा–बाख्राका गोठ, बगर छेउमा स्याउला जम्मा गरेर त्यहीमाथि सुतेको अनुभव पनि भीमले सुनाए । ‘धेरै ठाउँमा त खानाको पनि व्यवस्थापन हुँदैनथ्यो । अधिकांश धार्मिक कार्यक्रममा भात खान दिँदैनथे । सुख्खा रोटी बनाउँथे । हामीसँग स–साना कलाकार भाइबहिनी पनि हुन्थे । उनीहरूले भात खान मन रहेको सुनाउँथे,’ एक कार्यक्रमको सम्झना सुनाउँदै उनले थपे, ‘कलाकारका लागि भनेर कट्टामा भात लिएर आए । हामीले धार्मिकस्थलभन्दा धेरै पर गएर भात खाएका थियौँ । यस्ता सङ्घर्ष र दुःख धेरै छन् ।’

अब्बल कलाकार, सफल निर्देशक
सङ्घर्षले खारिएका भीम अहिले अब्बल कलाकारसँगै सफल निर्देशकका रूपमा चिनिन्छन् । उनले हालसम्म ४०० भन्दा बढी म्युजिक भिडियो निर्देशन गरिसकेका छन् । त्यसमध्ये अधिकांशमा उनी आफैँले अभिनय गरेका छन् । प्रायःजसो देउडा गीत नै उनले निर्देशन गरेका छन् । मोफसलमै जमेका भीमलाई देशको राजधानी अनि धेरैको सपनाको शहर मानिएको काठमाडौं जानु छैन । सुदूरपश्चिमकै भाषा कला संस्कृतिलाई जगेर्ना गर्ने सँगसँगै यहाँको कला क्षेत्रलाई प्रवर्द्धन गर्ने उनको लक्ष्य छ ।

‘शुरूवातमा धेरै दुःख थियो । भनेको पारिश्रमिक पनि पाइँदैनथ्यो । तर अहिले समय र विधि पनि फेरिएको छ । कलाकारका लागि अहिले निकै अवसर छन् । भनेको पारिश्रमिक पनि आउने अवस्था छ । तर यसका लागि कलाकार आफैंमा अब्बल हुन भने जरुरी छ,’ उनी सुझावको शैलीमा भन्छन्, ‘आफ्नो प्रस्तुति राम्रो नहुने, आफू कला क्षेत्रमा अब्बल नहुने, अनि आयोजकले बोलाएनन् भनेर दोष दिन त भएन नि ! आयोजकले बोलाउने वातावरण आफूले सिर्जना गर्न सक्नुपर्यो ।’

null

विगत १३ वर्षदेखि कला क्षेत्रमा स​क्रिय भीम यही पेशालाई थप व्यवस्थित बनाउने तयारीमा छन् । ‘एक दशकभन्दा बढी समय सङ्घर्ष गरिसकेपछि अब यो पेशा छोड्ने मेरो कुनै मनसाय छैन । मलाई मनपर्ने पेशा पनि यही हो । मैले दर्शकको माया पनि पाएको छु,’ उनी भन्छन्, ‘मलाई धेरै ठाउँमा अहिले अछामी रेखासँगै मेरो आफ्नै नामले पनि चिन्छन् । यो नै मेरो सम्पत्ति हो । अहिले त मेरै नक्कल गरेर मुम्बईकी रेखा, बेङ्गलोरकी रेखा, अछामकी मैना, डोटीकी गौरी लगायतका नामले केही कलाकार साथीहरूले प्रस्तुति दिन थालेका छन् । यसलाई म राम्रो तरिकाले हेर्छु । साथीहरूको राम्रो होस् यही मेरो चाहना छ ।’

कलाकारलाई राष्ट्रका गहना मात्र भनिएकोमा भीमको असन्तुष्टि छ । पत्रकारलाई राज्यको चौथो अङ्ग भनिएजस्तै कलाकारलाई पनि राज्यकै कुनै अङ्गका रूपमा परिष्कृत गरेर लैजानु पर्ने उनको माग छ ।

‘गहना सधैँ लगाइँदैन । गहना त कुनै चाडबाड र विशेष समयमा लगाइन्छ, त्यसपछि बाकसमा राखिन्छ । अहिले हाम्रो अवस्था पनि त्यही छ । कुनै मेला–महोत्सवमा मात्रै हामीले अवसर पाउँछौँ। त्यसपछि हामी पनि गहनाजस्तै थन्काइन्छौं,’ उनी अलि नेता शैलीमा भन्छन्, ‘यो हुनु हुँदैन । राज्यका लागि कलाकारले ठूलो योगदान दिएका छन् । देशको भेषभूषा, कला–संस्कृति विश्वमा चिनाउन कलाकारले ठूलो भूमिका खेलेका छन् । धेरैजसो कलाकारहरूको अझै पनि रोजीरोटी चल्नै गाह्रो छ । यही पेशाबाट परिवार धान्ने मुस्किल छ । राज्यले कलाकारको पनि मूल्याङ्कन गर्न आवश्यक छ ।’

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
चैत १५, २०८०

२०५८ साल वसन्त ऋतुको समय । घमाइलो त्यो समयमा एउटा फूल काँडाको बाटो डोरिँदै थियो । बहकाउ र त्रासमा १३ वर्षको बालक सत्तालाई बन्दुक नाल तेर्स्याउन कस्सिएको थियो । लहडमा हिँडेको बाटोमा न ऊ फुल्न पायो, न ओइलियो ।...

फागुन ५, २०८०

श्रीमान्–श्रीमती नैं शाखा अधिकृत, त्यो पनि एकसाथ । यस्तो सुखद संयोग सरकारी सेवामा प्रवेश गर्न चाहनेमध्ये कमैलाई मात्र जुर्ने गर्छ । तर, गुल्मीको धुर्कोट गाउँपालिका वडा नम्बर–६ का सुरेन्द्र पाण्डे र रमित...

फागुन २६, २०८०

पोखराका अशोक खड्काको पारिवारिक वातावरण सानैदेखि उद्यमशीलताको थियो । उनका बुवा सधैं एकै सुझाव दिइरहन्थे– नेपालमै केही गर्नुपर्छ । उनको बालमस्तिष्कमा त्यही छाप पर्यो । विदेश जाने सोच कहिल्यै बनाएनन् । नेप...

मंसिर ३०, २०८०

बुधवार काभ्रेको धुलिखेलस्थित काठमाडौं विश्वविद्यालयका १ हजार ८३८ जना विद्यार्थीमाझ सनम ढकाल दृश्यमा आए । एमबीबीएसमा सर्वोत्कृष्ट भएर गोल्ड मेडल ल्याउँदै सनम दीक्षित भएसँगै सबैमाझ परिचित भएका हुन् ।  काठम...

माघ १३, २०८०

रोल्पाका देवराज बुढामगर गाउँकै साधारण किसान हुन् । परिवर्तन गाउँपालिका–४ पाथावाङ निवासी देवराजका ६ छोरी र एक छोरा सरकारी जागिरे छन् । छोराको आसमा ६ छोरी जन्माए देवराज र उनकी श्रीमती नन्दाले । हुन पन...

माघ २७, २०८०

भगवान् गौतम बुद्धको जन्मस्थल लुम्बिनी विश्वकै लागि शान्तिक्षेत्र हो । यो क्षेत्र आउँदो महिना विशेष हुने भएको छ । विश्वकै प्रतिष्ठित र ठूलो पुरस्कार मानिने नोबेल पुरस्कार विजेताहरूको जमघट हुने भएपछि विशेष हुन लागेक...

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

बैशाख १९, २०८१

२०६२ सालपछिको कुरा हो, अख्तियार दुरूपयोग अनुसन्धान आयोगका एकजना उपसचिव र एकजना शाखा अधिकृत कम्पनी रजिष्ट्रारको कार्यालयमा सरुवा भएर गए । यति मात्र होइन, राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्रका एक उपसचिव पनि सोही कार्यालयमा...

उही खाट उही घाट

उही खाट उही घाट

बैशाख १५, २०८१

धेरै पहिलेको कुरा हो एक जना सज्जनका दुई भाइ छोरा थिए । उनीहरूबीच निकै मिल्ती थियो । एकपटक भगवान्ले आएर वरदान माग भनेकाले उनीहरूले अमरताको वर मागेका थिए । उनीहरूको कुरा सुनेर भगवान्ले भने– ‘...

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

बैशाख १२, २०८१

ललितपुरको गोदावरीस्थित सनराइज हलमा नेकपा (एमाले)का दुई महत्वपूर्ण कार्यक्रम भए । एमालेको प्रथम विधान महाधिवेशन (२०७८ असोज १५ र १६ गते) सनराइज हलमै भएको थियो । विधान महाधिवेशनले विभाजनदेखि चौतर्फी घेराबन्दी...

x