×

NMB BANK
NIC ASIA

संसारमा अनुशासन मेरुदण्ड बनेर रहेको छ सबैका लागि । यो विना संसार टिक्न सक्दैन, चल्न सक्दैन । पृथ्वीलाई अड्याउने पनि अनुशासनले हो, घुमाउने पनि अनुशासनले नै हो ।

Muktinath Bank

सूर्य अडेका छन् अनुशासनमा, टिकेका छन् अनुशासनमा, चलेका छन् अनुशासनमा । चन्द्रमाको आफ्नै अनुशासन छ,  अन्य ग्रह नक्षत्रका आफ्नै अनुशासन छ । 


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

हावाको गतिमा अनुशासन छ । पानीको प्रवाहमा अनुशासन छ । माटोमा अनुशान छ । रुखबिरुवा वनस्पतिमा अनुशासन छ । पशुपन्छीमा अनुशासन छ । कीटपतङमा अनुशासन छ । अनुशासन विना कोही पनि संगठित हुँदैन, हुनै सक्दैन, संगति मिल्दैन, मिल्न सक्दैन । लय मिल्दैन, गति मिल्दैन । संगीतमा स्वर लाग्दैन । शास्त्रमा सार पाइन्न । लेखाइमा शिलशिला चल्दैन । खाने चीज पाइन्न, पाएपनि खान सकिन्न, सके पनि खाएको पचाउन सकिन्न ।


Advertisment
Nabil box
Kumari

जन्मदेखि मृत्युसम्म र सृष्टिदेखि प्रलयसम्मका संसारका यावत् गतिविधि अनुशासनमा आवद्ध छन् । यसैले नै गति दिएको छ, लय दिएको छ । चलाएको छ, बोलाएको छ, खेलाएको छ । 

Vianet communication

अनुशासनको कुरा सबै गर्छन् । तपाईं गर्नुहुन्छ, म गर्छु । अरुहरू गर्छन्, सबै गर्छन् । सरकार गर्छ, समाज गर्छ । शिक्षा गर्छ, शैक्षिक निकाय गर्छ, शिक्षक गर्छन् । धर्मशास्त्र गर्छ, धर्मगुरुहरू गर्छन् । प्रौढपुस्ता गर्छ, तन्नेरीपुस्ता गर्छ । कर्मचारी गर्छन्, किसान गर्छन् । व्यापारी गर्छन्, ब्रह्मचारी गर्छन् । सबैमा चासो छ, चिन्ता छ – अनुशासन भएन, हुनुपर्छ, अनुशासित बन्नुपर्छ यस्तै–यस्तै । बढी नै हुँदैआएको छ यसको चर्चा हिजोआज । बिहान त्यसैको चिन्ता, दिउँसो त्यसैको चिन्ता, साँझ त्यसैको चिन्ता रात त्यसैको चिन्ता । त्यसैको जपना त्यसैको सपना । रात, दिन, साँझ, बिहान हरबखत यसैको चिन्ता, यसैको चिन्तन तर अनुशासन स्वयं भने क्रमशः हराउँदै गएको छ । हामी जति बढी अनुशासनको बन्धन मजबूत हुनुपर्छ भनिरहेका छौं त्यति नै खुकुलो हुँदै गएको छ ।   

प्रकृतिमा मानिस मात्र यस्तो प्राणी हो, जो सकेसम्म अनुशासनमा बस्न चाहन्न । मानिसबाहेक कसैले पनि अनुशासन छोडेका छैनन्, तोडेका छैनन् । प्रकृति आफैं नियममा आबद्ध छ । अनुशासनमा चल्दैआएको छ, चलिरहेको छ, चली नै रहनेछ । यदाकदा मानिस उसलाई पनि नियम उल्लंघनमा बाध्य पार्न खोज्छ । तथापि उसले भने आफ्नो गति छाडेको छैन । बरु रिसाएर कडा दण्ड दिन पछि पर्दैन । तैपनि आफ्नो नियम उल्लंघन गर्दैन, गर्न चाँहदैन तर मानिसको भने कुरो अर्कै छ । 

जति ठूलो पदमा पुग्यो, त्यति बढी नियम मिच्न चाहने प्रवृत्ति हावी छ मानव समाजमा । जति बढी नियम मिच्न सकियो, त्यति नै बढी गर्व गर्ने बानी छ मानिसमा । अनुशासनको चिन्ता र चर्चा गर्ने पनि मानिस सकेसम्म त्यसलाई तोड्न चाहने पनि मानिस कस्तो बिडम्बना ।

यसैको कारण आज अनुशासनहीनताको समस्या विकराल बन्दै गएको छ जताततै । हिँडाइमा समस्या छ, बोलाइमा समस्या छ, गराइमा समस्या छ, हेराइमा समस्या छ, खुवाइमा समस्या, सोचाइमा समस्या, बसाइमा समस्या, सुताइमा समस्या । शिक्षकमा समस्या, विद्यार्थीमा समस्या । शिक्षामा समस्या शैक्षिक निकायमा समस्या । कर्मचारीमा समस्या, व्यापारीमा समस्या । हाकिममा समस्या, कारिन्दामा समस्या । प्रहरीमा समस्या, प्रतिनिधिमा समस्या । नरमा समस्या, नारीमा समस्या । पीठोमा समस्या, मीठोमा समस्या । सुनमा समस्या, नूनमा समस्या । नीरमा समस्या, क्षीरमा समस्या । फलमा समस्या, फूलमा समस्या । आकाशमा समस्या, जमिना समस्या । हावामा समस्या, माटोमा समस्या । सर्वत्र समस्या, समस्या नै समस्या, अनुशासनहीनताकै समस्या ।

आखिर यस्तो किन ? किनकि यसको चर्चा र चिन्ता बढी गरियो, चाहिनेभन्दा बढी नै गरियो सायद । प्रकृतिको नियम के छ भने जहाँ जुन कुराको चर्चा बढी हुन्छ, त्यहाँ त्यो कुरो सस्तो हुन्छ र त्यसप्रतिको चासो घट्दै जान्छ । घरमा गयो त्यही कुरा, स्कूलमा गयो त्यही कुरा । कार्यालयमा गयो त्यही कुरा, भोजनालयमा गयो त्यही कुरा । मन्त्रालयमा गयो त्यही कुरा, पुस्तकालयमा गयो त्यही कुरा । सभामा त्यही, सेमिनारमा त्यही । बैठकरूपमा त्यही बेडरूममा त्यही । शौचमा त्यही, स्नानमा त्यही । जब हामी रातदिन जताततै अनुशासनकै कुरा गरिरहेका छौं, अनुशासन हुनुपर्छ नै भनिरहेका छौंं भने तपाईं नै भन्नुस् कसले सुन्ने, कति सुन्ने, कसरी सुन्ने ? सुन्दासुुन्दै सबैको कान पाकिसकेका छन्, थाकिसकेका छन् । जब मानिस एउटै कुरो सुन्दासुन्दा दिक्क हुन्छ, तब कानलाई आराम दिन ध्यान अन्यत्रै मोड्ने गर्छन् । फलतः नहुनुपर्ने सबै कुरा भइरहेका हुन्छन् । यहाँ भएको त्यही हो । प्रायः समस्या त्यही खडा हुन्छ जहाँ बिग्रन्छ कि भनेर बढी डराइन्छ, डराउने बनाइन्छ । कुरो गरियो अनुशासनको, चिन्ता थियो अनुशासन भंग हुन्छ कि भन्ने नतिजा आयो ठीक विपरीत ।  

त्यसो भए के गर्ने त ? केही पनि नगर्ने । मानिस स्वतन्त्र छ । स्वतन्त्रताको खोजीमा आएको छ । स्वतन्त्रै रहन दिने, केही पनि नलाद्ने । कुनै कुरामा पनि बाध्य नपार्ने । यसो गर त्यसो गर, यसो गर्नु हुँदैन, त्यसो गर्नु हुँदैन पनि नभन्ने । नकारात्मकताले नकारात्मतालाई नै निम्त्याउँछ । जहाँ निषेध गरिएको हुन्छ मानवीय स्वभाव त्यतैतिर आकर्षित भइरहेको हुन्छ । व्यक्तिगत स्वतन्त्रता सबैको हुन्छ त्यसैलाई उपभोग गर्न दिने । नानीहरूलाई पनि नराम्रो बाटोमा लागे दुःख पाइन्छ, राम्रो बाटोमा लागे सुख पाइन्छ मात्र भन्ने । तिनका केही उदाहरण वा दृष्टान्त भए प्रस्तुत गर्ने । तुलना गर्न लगाउने तर यस्तो बाटो नजाऊ त्यस्तो बाटो जाऊ नभन्ने ।

बाटो रोज्न उसैलाई दिने, जो हिँड्नेवाला छ, हिँड्न चाहिरहेको छ । नराम्रो बाटोमा लागे उसैले दुःख पाउँछ । राम्रो बाटोमा लागे सुख । किन बेकारमा अरुले टाउको दुखाउने । लाटो खान्छ एक बल्ड्याङ बाठो खान्छ तीन बल्ड्याङ भन्ने त उखानै छ । विद्यालय तथा विश्वविद्यालयका पाठ्यक्रम पनि सोही अनुसार तयार पार्ने, पाठ्यपुस्तक लेख्ने, लेख्न लगाउने र लागू गर्ने ।  

अब आयो कहिले कहाँबाट शुरू गर्ने भन्ने कुरो । आजैबाट शुरू गर्ने त्यो पनि तपाई हामी आफैंले आ आफ्नै घर–घरबाट । नजान्नेले चासो दिने, जान्ने प्रयास गर्ने । जान्नेले नजान्नेलाई सिकाउने । आफूआफूमै प्रयोग गर्ने । घर–घरमै जागरण ल्याउने । समाजलाई हिँडाउने, सरकारलाई हिँड्न बाध्य पार्ने । अनुशासन कायम राख्ने सजिलो तरिका यही हो ।

अरु बाटो हेरियो केही भएन । उल्टै समस्या थपियो । बाँकी उपाय यही हो, यसैलार्ई प्रयोग गरौं र अनुशासन कायम राखौं ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक २९, २०८०

महाभारतको युद्धमा धेरै शूरवीरले आफ्नो प्राण को आहुति दिएका थिए । यो यस्तो युद्ध थियो जसले कुरुक्षेत्र को धरतीलाई रक्तरंजित बनाएको थियो ।  रगत यति धेरै बगेको थियो कि आज पनि उक्त स्थानको माटो रातो छ ।&...

मंसिर १०, २०८०

काठमाडौं, — हिन्दू धर्मले सहगोत्रीका बीच विवाह गर्न नहुने विधान गरेको छ । गोत्र भनेको वंश र कुल हो । प्रत्येक नयाँ पुस्तालाई गोत्रले जोड्ने काम गर्छ । जस्तो, कसैको भारद्वाज गोत्र छ भने त्यो व्यक्ति भरद्वा...

कात्तिक २१, २०८०

घरमा माउसुली देखिनु एक सामान्य घटना हो । सामान्यरुपमा हेर्दा यो एक जीव हो तर जीव जन्तु मनुष्यको प्रकृतिको एक महत्वपूर्ण हिस्सा मान्ने हिन्दू शास्त्रमा माउसुली बारे जोडिएको गतिविधिबारे विस्तृत जानकारी छ ।...

मंसिर ११, २०८०

जन्मदेखि लिएर मृत्युसम्म निर्धारित परम्परा पालन गर्नु हिन्दूहरूको विशेषता हो । पर्वहरूमा मात्र नभएर दिनदिनैको कर्मकाण्डमा पनि धर्म, परम्परा र भगवानको पूजापाठलाई हिन्दूहरू महत्व दिन्छन् । दिनदिनै पूजापाठ गर्ने हिन्...

बैशाख २०, २०८१

प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहाल ‘प्रचण्ड’ले गुल्मीको रेसुङ्गा धार्मिक तथा प्राकृतिक पर्यटनका लागि निकै सम्भावना बोकेको क्षेत्र भएको बताएका छन् । ‘जाउँ हिड रेसुङ्गा’ कार्यक्रमलाई बिहीबार काठमा...

कात्तिक १५, २०८०

१. नमस्कारको चलन हिन्दु संस्कृतिमा मानिस हात जोडेर एक अर्कालाई अभिवादन गर्छन् जसलाई नमस्कार भनिन्छ । यो परम्पराका पछाडिको सामान्य कारण भनेको दुवै हात जोडेर गरिने अभिवादनले सम्मान झल्काउँछ । तर वैज्ञानिक र...

प्रशासनिक सुधारको पाटो ५– कर्मचारीमा व्यावसायिकता विकास

प्रशासनिक सुधारको पाटो ५– कर्मचारीमा व्यावसायिकता विकास

बैशाख २७, २०८१

नेपालको निजामती सेवा (समग्र प्रशासन) कम व्यावसायिक भएको आरोप लाग्दै आएको छ । कर्मचारीहरूमा बुझाइको स्तर सतही देखिन थालेको छ । सकारात्मक सोच पनि खस्किएको छ । प्रस्तुतिमा आत्मविश्वास होइन, हीनभावना देखिन थालेको ...

कांग्रेस राजनीतिमा नयाँ घुम्ती

कांग्रेस राजनीतिमा नयाँ घुम्ती

बैशाख २५, २०८१

निरन्तर १८ वर्ष लामो कन्जरभेटिभ पार्टीको सरकारलाई विस्थापित गर्दै लेबर पार्टीका नेता टोनी ब्लेयर सन् १९९७ को मे २ मा बेलायतको प्रधानमन्त्री बन्न सफल भएका थिए । लेबर पार्टीका नेता जोन स्मिथको निधनपश्चात पार्टीको ...

जसपा विभाजन र अन्य दलको सन्निकट संकट

जसपा विभाजन र अन्य दलको सन्निकट संकट

बैशाख २५, २०८१

जनता समाजवादी पार्टीमा आएको विभाजन पहिलो पनि होइन र अन्तिम पनि होइन । राजनीतिक दलमा आएको विभाजनको लामो शृङ्खला हेर्ने हो भने पनि यो न पहिलो हो, न अन्तिम । दुःखद् कुरा के भने राजनीतिक दल विभाजनको नयाँ कोर्...

x