×

NMB BANK
NIC ASIA

कला

पशुपतिका ती किस्सा : लोकसेवा परीक्षादेखि पहिलो गीत रेकर्ड गराउन १२ दिन लागेकोसम्म

मंसिर २४, २०७९

NTC
Premier Steels
Marvel

पशुपति शर्मालाई चिनाउन कुनै फुर्काे जोडिरहनु पर्दैन । नेपाली लोकदोहोरी क्षेत्रका चर्चित यी गायकले थुप्रै गीतमार्फत आफूलाई प्रमाणित गरिसकेका छन् । 

Muktinath Bank

आफ्नो सिर्जनाहरूमार्फत असंख्य स्रोता एवं दर्शकको मन जितिसकेका छन् । उनै प्रिय गायकका केही किस्साहरू छन्, जुन धेरैलाई जानकारी नहुन पनि सक्छ ।


Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

सरकारी जागिर खाओस् भन्ने थियो परिवारको चाहना


Advertisment
Nabil box
Kumari

संगीतको उर्बर भूमि स्याङ्जाको पुतलीबजारमा जन्मिएका पशुपति ५ सन्तान (३ दिदी, १ दाइ) मा कान्छा हुन् ।

Vianet communication
Laxmi Bank

पढाइमा सानैदेखि तेजिला उनलाई परिवारले सरकारी जागिरे बनोस् भन्ने चाहेको थियो । सानैदेखि गीत गुनगुनाउने भए पनि उनी ५ कक्षा पढ्दासम्म ‘ठूलो भएर के बन्ने ?’ भनेर कसैले सोध्दा जवाफ दिन्थे – डाक्टर । उनका दाइ पनि पढाइमा उत्तिकै तेज थिए । दुवै दाजुभाई नै ‘डाक्टर बन्ने हो’ भन्थे ।

तर समयसँगै पशुपतिको रहर फेरियो । ‘परीक्षामा फर्स्ट, फर्स्ट हुन्थे । त्यसैले ६ कक्षा नपढी ५ बाट सिधै ७ मा पुगें,’ पशुपति सम्झन्छन्, ‘त्यसपछि तेस्रो/चौथो पोजिसनमा हुन थालें । अनि म दाइलाई भन्न थाले, तँ डाक्टर बन्, म त गायक हुने हो ।’

परिवारसामु भने पशुपतिले गायनप्रतिको मोह लामो समयसम्म सुनाउन सकेनन् । उनका दाइ भने यतिबेला डाक्टर छन् ।

गायनप्रति सानैदेखि मोह बढ्नुको श्रेय भने पशुपति रेडियो नेपाललाई दिन्छन् । बमबहादुर कार्की, प्रेमराजा महत, नारायण रायमाझी, सावित्री शाह, बीमाकुमारी दुरा लगायतका अग्रज कलाकारको गीत सुनेपछि आफूलाई लोक संगीतप्रति मोह बढेको पशुपति सम्झन्छन् । 

एसएलसी दिएपछि काठमाडौं आए

पशुपतिका कान्छा मामा रेडियो नेपाल क्षेत्रीय प्रसारण कार्यालय पोखरामा कार्यरत थिए । बेला मौकामा पशुपति मामासँगै रेडियो नेपाल पुग्थे । त्यहाँ लोकगायक पुरुषोत्तम न्यौपाने पनि कार्यरत थिए । 

रेडियोतिर जान पाइने, कलाकार देख्न पाइने भएकाले पशुपतिमा गायक बन्ने चाहना अझ बढ्दै थियो ।

रेडियोमा प्रसारण हुने चर्चित कार्यक्रम ‘देउराली’ उनी निकै सुन्थे । जसमा जो–कोही सहभागी भएर गीत गाउन पनि सक्थे तर पशुपतिले मामासँग आफ्नो रहर व्यक्त गर्न सक्दैनथे । एलएलसी दिएपछि पोखरा नै बसेर पढ्ने उनको इच्छा थियो । ‘त्यहाँ भएपछि रेडियोमा गएर गीत गाउँछु भन्ने थियो तर बुवाआमाले काठमाडौं जा भनेर पठाउनुभयो,’ उनले सुनाए ।

उनी दाइसँग बसेर पढ्न काठमाडौं आए । यो २०५६ सालको कुरा थियो । त्यतिबेला एमबीबीएस अध्ययनरत थिए उनका दाइ । पशुपति दाइका अगाडि आफ्नो रहर नसुनाई पढाइमै बढी केन्द्रित रहे । त्यसको २ वर्षपछि दाइ एमबीबीएसमा नाम निकालेर काठमाडौं बाहिर लागे । 

३ हजार तलबमा दोहोरी छिरे

पशुपति ‘प्लस टु’ सकेर बसेका थिए । एकदिनको कुरा, उनी गोंगबु गलकोपाखामा हिँडिरहेका थिए एक्लै । एकाएक संगीतको आवाज उनको कानमा ठोक्कियो, सारे ग मप ... । उनका पाइला त्यही रोकिए । संगीतको आवाज आएतर्फ फर्किएर हेरे, बोर्डमा लेखिएको देखे – मेमोरी कला केन्द्र ।

उनलाई लाग्यो, ‘यो त स्वर राम्रो बनाउने ठाउँ पो रहेछ । अहिले फ्री पनि छु, अब यहाँ गएर स्वर राम्रो बनाएर गायक बन्नुपर्छ ।’ उनको भनाइ पत्याउने हो भने पशुपति त्यतिबेला निकै सोझा थिए । लजाउने र डराउँथे पनि । त्यहाँ पनि भित्र गएर आफ्ना कुरा राख्न उनलाई निकै धक लाग्यो ।

‘त्यहाँभित्र छिरेर कुरा राख्नै ७ दिन लाग्यो मलाई,’ त्यो क्षण सम्झन्छन् उनी । संगीत सिक्न मासिक ८०० रुपैयाँ लाग्ने रहेछ । उनले त्यहाँ संगीत सिक्न थाले ।

त्यो दोहोरीको माहोल बढ्दै गरेको समय थियो । शहरमा दोहोरी साँझहरू थपिँदै थिए । उनलाई संगीत सिकाइरहेका गुरुले नै दोहोरी साँझ किनेछन् । उनले पशुपतिलाई दोहोरी साँझमा गीत गाउनका लागि प्रस्ताव राखे । तलब पनि तोकिदिए मासिक ३ हजार । 

‘संगीत सिक्दा मासिक ८०० तिर्नुपर्थ्यो । दोहोरी साँझबाट ३ हजार आउने भयो । मेरो त बचत हुने भयो,’ उनले सम्झिए, ‘एकदमै खुशी भएर दोहोरी साँझमा काम शुरू गरें ।’

ठमेलमा रहेको त्रिवेणी दोहोरी साँझमा उनले दोहोरी गाउने काम शुरू गरे । त्यहाँबाट उनको सांगीतिक संघर्ष शुरू भयो । उनले दोहोरी कसरी गाउने भन्ने कुरा सिके, आफूलाई निखार्दै अगाडि बढाए र दोहोरी साँझमा ३ महिना काम गरे । त्यसपछि उनलाई अर्को दोहोरी साँझबाट प्रस्ताव आयो । चाबहिलमा रहेको सप्तकोशी दोहोरी साँझ पुगेर दोहोरी गाउन थाले उनी ।

पहिलो गीत रेकर्ड गराउन १२ दिन

पशुपतिले पहिलो एल्बम २०५९ सालमा सार्वजनिक गरेका हुन् । ३ वटा गीत समावेश एल्बम थियो ‘स्याङ्जामाथि वन’ । 

पहिलो एल्बम रेकर्ड गराउँदाको क्षण पनि रोचक छ । त्यतिबेला एउटा गीत गाउन १२ दिन लागेको पशुपति बताउँछन् । ‘खत्रा गाउँछु भनेर स्टुडियो गए, सुर नै बसेन भन्नुहुन्छ । आज गयो त्यही भन्नुहुन्छ । भोलि त्यही भन्नुहुन्छ,’ उनी स्मरण गर्छन्, ‘दिनदिनै जाँदै सिक्दै फर्किंदै गरें । १२ दिनपछि बल्ल ठीक छ भन्नुभयो । त्यसपछि गीत फाइनल भएको थियो ।’ रेडियोमा गीत बज्यो पनि तर चर्चा राम्रोसँग हुन पाएन । ‘आफैं गायक, आफैं स्रोता भने जस्तो भयो तर त्यो गीतले स्टुडियोमा यसरी गाउनुपर्छ भन्ने ज्ञान भयो,’ उनले भने । दोहोरी साँझमा काम गर्दा पशुपतिमा प्रत्यक्ष दोहोरीतर्फ बढी लगाव थियो ।

पढ्न निस्किएको छोरोलाई जब बुवाले भृकुटीमण्डपमा गीत गाइरहेको देखे ...

पहिलो एल्बम ल्याइसकेका थिए उनले । दोहोरी साँझमा गाइरहेकै थिए तर छोरोले गीत गाउँदैछ भन्ने कुरा परिवारलाई सूइँको थिएन । गाली खाइने डरले भन्ने आँट समेत गरेका थिएनन् उनले । एकदिन गाउँबाट उनका बुवा काठमाडौं आए । कस्तो परिस्थिति परिदियो भने सोही दिन भृकृटीमण्डपमा राष्ट्रिय दोहोरी प्रतियोगिताको फाइनल कार्यक्रम हुँदै थियो । जुन कार्यक्रममा सहभागी हुँदैथिए पशुपति । 

उनले सोचे, ‘बुवालाई भनौं, गाली खाइने डर । नभनौं, कोठाबाट कसरी फुत्किने ?’ उनले जुक्ति निकाले, ‘बुवा पढ्न जान्छु ।’

बुवालाई पढ्न जान्छु भनेर झोलामा दौरा सुरुवाल राखेर कोठाबाट निस्किएर भृकुटीमण्डप पुगे उनी । फाइनल भएकाले दर्शकहरूको बाक्लो भीड लागेको थियो । प्रतियोगिता शुरू भयो, केही समयपछि पशुपतिको गाउने पालो आयो । गीत गाउँदै गर्दा यसो दर्शकदीर्घामा आँखा डुलाए, पछाडिपट्टि बुवाले ताली बजाइरहेका छन् । 

उनी सम्झन्छन्, ‘म निस्किए पनि बुवा पनि घुम्न भनेर निस्किनुभएछ । भृकुटीमण्डप पुग्दा भीडभाड देखेपछि टिकट काटेर भित्र छिर्नुभएको रहेछ ।’ ६२ टीम सहभागी प्रतियोगीतामा पशुपति द्वितीय भए । ७५ हजार रुपैयाँ नगद पुरस्कार पाए । त्यतिबेला बुवाले गाली भने गरेनन् । त्यसपछि बरु दाइ र आमाले यो बिग्रिने भयो भनेर चिन्ता गरेको पशुपति सम्झन्छन् । यद्यपि पशुपति गीतसंगीतबाट पछि हट्ने पक्षमा थिएनन् । 

उनले लोकसेवाको परीक्षा पनि दिए

२०६३ सालतिरको कुरा हो, सँगैका साथीहरू पढाइमा अगाडि बढिसकेको देखेर पशुपतिलाई पीर पर्न थाल्यो । आफूभन्दा कम ब्याचका साथीहरूले उनलाई भेट्टाउन थालिसकेका थिए । त्यसपछि दोहोरी साँझ छाडे अनि ब्याचलर तेस्रो वर्षमा पढ्दै गरेका पशुपति पुनः पहिलो वर्षमा भर्ना भएर पढाइमा केन्द्रित हुन् थाले । त्यसको झण्डै डेढ वर्षपछि पशुपतिले लोकसेवाको पनि परीक्षा दिए । उनको परिवारको इच्छा छोराले सरकारी जागिर खाओस् भन्ने थियो । त्यही इच्छा र दवाबका खातिर उनले लोकसेवाको तयारी गरेर परीक्षा दिएका थिए तर सफल भएनन् । त्यसपछि आफ्ना समकालीन साथीहरू रामजी खाँण, युवराज आचार्य, रमेशराज भट्टराई लगायतका गीतहरू टेलिभिजनमा प्रसारण हुन थालेका थिए । ‘म त गीतसंगीत छाडिसकेको जस्तै भएको थिएँ । उनीहरूका गीतले चर्चा कमाउँदै थिए । मलाई आफू पछाडि परेजस्तो लाग्यो,’ उनी भन्छन्, ‘त्यसपछि पढ्छु पनि, संगीततर्फ पनि लाग्छु भनेर लागें ।’

... त्यसपछि चलेको चल्यै

लाइभ दोहोरीमा माहिर । थुप्रै पुरस्कार जितिसकेका थिए उनले । त्यसैले उनलाई गीत तयार गर्न गाह्रो थिएन । आफैं गीत बनाए, राधिका हमाल र उनैले गाए । गीत थियो, ‘टलक्कै ऐना टल्कियो’ । यो तीजको गीतले राम्रो चर्चा पायो ।

अर्को वर्ष तीज गीतमा अर्को गीत बनाए, ‘अचम्मै राम्रो नाच्छे मोरिले’ । राधिका हमालसँगै गाएको यस गीतले निकै चर्चा पायो । ‘बल्ल पो पीर पर्न थाल्यो,’ बोलको गीत पनि चल्यो । ‘लरक्कै लरक्यो रातो सारी भूइँमा’, ‘अब त चाहिने जो मेरै पालि हो’ जस्ता तीजका गीतहरू निकै रुचाइए ।

पशुपति सांगीतिक माहोलमा सफलता पाउँदै गएका थिए । दाइले एमडी सकिसकेका थिए । कान्छो छोरा गीतसंगीतमा लागेर बिग्रियो भन्ने परिवारको चिन्ता यथावत थियो । गीत गाएर भविष्य सुनिश्चित हुँदैन भन्ने बुझाइ परिवारमा थियो । परिवारको इच्छाबेगर गीतसंगीतमा लागेका कारण पशुपति घरमा लामो समयको अन्तरमा जान्थे । कारण, घर गएपछि गुनासो सुन्नुपर्थ्यो । घर जाँदा ठूलो छोरो डाक्टर बन्यो, सानो छोरो बिग्रियो भन्ने गुनासो पशुपतिले धेरै पछिसम्म सुनिरहनुपरेको थियो । घर गएका पशुपति साँझ खाना खान बस्दा आमाले भनिछन्, ‘फलोनोको छोराले खरिदारमा नाम निकालेछ । फलानोले सुब्बामा नाम निकालेछ ।’

पशुपति लोकान्तरसँग भन्छन्, ‘त्यो भनेको तैले पनि खरिदार, सुब्बामा नाम निकाल्नुपर्छ भन्नुभएको थियो तर म गायनमा डुबिसकेको थिए ।’

राधिका हमालसँगै गाएको दोहोरी गीत ‘क्याम्पस पढन् आउने’ निकै हिट अर्थात् सुपरहिट भयो । विष्णु माझीसँग गाएको ‘एउटा आत्मा छ’लाई पनि स्रोता दर्शकले रुचाए । यतिञ्जेलसम्म पशुपतिलाई मेला, महोत्सव/स्टेज कार्यक्रमबाट निम्तो आउन थालिसकेको थियो । 

२०७० सालमा सार्वजनिक ‘मलाई अमेरिका यही’ बोलको गीतले पशुपतिलाई छुट्टै चर्चा दिलायो । यस गीतले विदेशमा होइन, स्वदेशमै श्रम र सीप प्रयोग गरौं भन्ने आशय व्यक्त गरेको छ । जुन गीतले धेरैलाई स्वदेशमा कृषि र पशुपालन गर्न समेत प्रेरित गरेको समाचारहरू सार्वजनिक भएका थिए । 

गीत आएपश्चात भने आफूप्रति परिवारको गुनासो नरहेको पशुपति बताउँछन् । अब छोराले गीतसंगीतमै राम्रो गर्न सक्दोरहेछ, गीतसंगीतबाट जीवन चलाउन सक्छ भन्ने विश्वास परिवारमा परेको उनले बताए । अहिले पनि बुवाआमा आफूप्रति एकदमै सन्तुष्टि र खुशी रहेका पशुपति बताउँछन् ।

त्यसपछि पनि उनका गीतहरू निरन्तर चर्चाको शिखरमै रहिरहे । ‘झम झम दर्कियो पानी’ होस् चाहे ‘क्रिकेट खेल्न जाम’, चाहे ‘ढाड दुखेर मार्‍यो’ नै किन नहोस् । यी गीतहरूले स्रोता दर्शकबाट माया पाए । ३ वर्षअघि देशमा भइरहेको विसंगतिलाई व्यंग्य गर्दै ल्याएको ‘लुट्न सके लुट’ले सांगीतिक वृत्तमा मात्र नभई राजनीतिक वृत्तमै तरंग ल्याइदियो ।

२ महिनाअघि मात्रै सार्वजनिक ‘आफ्नो आफ्नो दुःख’ले पनि निकै चर्चा पायो । हालसम्म पशुपतिले २०० बढी गीतमा स्वर दिएका छन् । तीमध्ये दर्जनौं गीतले स्रोता/दर्शकको मन जिते । उनी पनि सधैं चर्चाको शिखरमै रहिरहे । 

फरक प्याटन अंगालेर चलेका गायक

पशुपति गाउँ, समाजमा जे देख्छन्, त्यसैलाई गीतमा उतार्छन् । समाज र मानवीय संवेदनालाई प्रस्तुत गर्नु उनको विशेषता बनेको छ । यद्यपि उनका अधिकांश गीतहरू कमेडी, व्यंग्यात्मक शैलीमा प्रस्तुत छन् । आफ्ना गीतहरू केही सन्देशमूलक पनि होस् भन्ने उनी चाहना राख्छन् । कुनै गीतमा भने पशुपतिले आफ्नै जीवन भोगाइलाई रमाइलो तरिकाले उतारेका छन् । 

उनका गीतहरू नियाल्दा अरुले भन्दा फरक प्याटन अँगालेको भाव हुन्छ । पशुपति स्वयं आफूले विगतदेखि नै फरक प्याटन अँगालेको बताउँछन् । अरुले भन्दा फरक गर्दा आफूलाई स्रोता दर्शकले रुचाएको उनको ठम्याइ छ । 

करिअरको शुरूमा उनी आफूलाई अरुभन्दा कमजोर सोच्थे रे ! किनकि कतिपयले उनलाई भन्थे, ‘तेरो स्वर राम्रो छैन । शब्द/संगीत ठीक छ ।’ उनी आफैंलाई पनि लाग्यो, ‘अरुकै शैलीमा गीत गरें भने नचल्न पनि सक्छु । म हराउन पनि सक्छु ।’
 
‘बजारको लहरभन्दा फरक गरें भने मेरो प्रतिस्पर्धा कोहीसँग हुँदैन । त्यसैले म अरुभन्दा फरक बाटो हिँडें,’ उनले लोकान्तरसँग भने, ‘सीआरबीटी/पीआरबीटीको समयमा मैले त्यसलाई टार्गेट गरेर गीत निकालिनँ । अहिले पनि धेरैले भाइरल/भाइरल भन्छन् । भाइरललाई खेलाएर काम गरौं भन्छन् तर मलाई त्यसरी काम गर्ने मन नै हुँदैन ।’

उनी आफूलाई धेरै चर्चा नचाहिएको बताउँछन् । यस क्षेत्रमा ‘आफू छु है’ भन्ने पारिरहन पाए पुग्ने उनको भनाइ छ । पशुपतिले २०६७ सालमा पवर्तकी रेखा पौडेलसँग विवाह गरेका हुन् । विवाहपछि श्रीमतीको साथले सांगीतिक क्षेत्रमा लाग्न अझ सहज भएको पशुपति बताउँछन् । पशुपति र रेखाका १ छोरी र १ छोरा छन् ।

hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
फागुन ८, २०८०

लोक गायक अर्जुन सापकोटाका अफिसियल प्रायः गीतले स्रोता–दर्शकको माया पाउने गरेका छन् ।  उनले तीन साताअघि शान्तिश्री परियारसँगको स्वरमा सार्वजनिक गरेको ‘न सोध पिर के को ?’ले युट्युबमा ...

पुस २, २०८०

‘यो मेरो पिरती’ बोलको लोकदोहोरी गीत गाउँदै कमला मगरले गायनमा डेब्यु गरेकी छन् ।  अहिलेका चर्चित गायक खेम सेञ्चुरीसँग उनले यो गीतमा स्वर दिएकी हुन् । रमेश परियारको शब्द एवं संगीत, कृ...

पुस १६, २०८०

युवा लोकगायक अर्जुन सापकोटाले दाङको हापुरे महोत्सवमा दर्शक झुमाएका छन् । आइतवार मुख्य आकर्षणका रुपमा उपस्थित उनले आफ्ना चर्चित गीतहरू प्रस्तुत गरे ।  ‘हावा चिसो चिसो’, ‘पानी परेको...

पुस २७, २०८०

ओमनको साङ्गीतिक कार्यक्रम सकेर फर्किएकी गायिका रचना रिमाल देशभित्रका मेला–महोत्सवमा व्यस्त हुन थालेकी छिन् ।  विदेशको कार्यक्रम सकेर फर्किएसँगै केही गीत रेकर्ड गराएकी उनी फेरि महोत्सवमा पुग्न थालेकी...

मंसिर २९, २०८०

लोकदोहोरी र आधुनिक गीतमा रुचाइएका गीतकार एवं संगीतकार राजकुमार बगरको स्वरमा ‘आँखैमा थियौ सानु’ बोलको गीत सार्वजनिक गरिएको छ ।  बगरकै शब्द एवं संगीत रहेको गीतमा उनीसँगै चर्चित गायिका...

मंसिर ९, २०८०

बलिउडमा कलाकारको पारिश्रमिकलाई लिएर निकै चर्चा हुन्छ । विशेषगरी चलचित्रका स्टारहरूको पारिश्रमिकबारे सञ्चारमाध्यममा प्रशस्त समाचार बन्छन् ।  नेपालमा पनि बेलाबेलामा चलचित्रका स्टार कलाकारहरूको पारिश्रम...

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

बैशाख १९, २०८१

२०६२ सालपछिको कुरा हो, अख्तियार दुरूपयोग अनुसन्धान आयोगका एकजना उपसचिव र एकजना शाखा अधिकृत कम्पनी रजिष्ट्रारको कार्यालयमा सरुवा भएर गए । यति मात्र होइन, राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्रका एक उपसचिव पनि सोही कार्यालयमा...

उही खाट उही घाट

उही खाट उही घाट

बैशाख १५, २०८१

धेरै पहिलेको कुरा हो एक जना सज्जनका दुई भाइ छोरा थिए । उनीहरूबीच निकै मिल्ती थियो । एकपटक भगवान्ले आएर वरदान माग भनेकाले उनीहरूले अमरताको वर मागेका थिए । उनीहरूको कुरा सुनेर भगवान्ले भने– ‘...

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

बैशाख १२, २०८१

ललितपुरको गोदावरीस्थित सनराइज हलमा नेकपा (एमाले)का दुई महत्वपूर्ण कार्यक्रम भए । एमालेको प्रथम विधान महाधिवेशन (२०७८ असोज १५ र १६ गते) सनराइज हलमै भएको थियो । विधान महाधिवेशनले विभाजनदेखि चौतर्फी घेराबन्दी...

x