×

NMB BANK
NIC ASIA
तीसको दशकमा लेखिएका साहित्यले अझै पनि हाम्रो समाजका कथा जस्ताको त्यस्तै बोल्छन् । राजनीतिक हिसाबमा एउटा युग धेरै अगाडि बढेको भएपनि हाम्रा समाजका समस्या भने ज्युँका त्युँ छन् ।

समाजको सूक्ष्म चित्रण गर्न नेपाली साहित्य अग्रसर छ । देशको निराशाजनक शासन व्यवस्थाले गरीबलाई एक छाक खान पनि खान धौधौ परेको कथालाई प्रस्तुत गरिएको गोविन्दबहादुर मल्ल ‘गोठाले’को नाटकलाई युवा नाटककार तथा निर्देशक केदार श्रेष्ठले कलात्मक रूपमा प्रस्तुत गरेका छन् ।

नरबहादुर (आकाश मगर) र मन्दिरा (शान्ति गिरी) को गन्थनबाट शुरु हुने नाटकको कथाले भोको पेटको आर्तनाद सुनाउँछ । विविध कारणले जागिर खोसिएपछि नरबहादुरलाई आफ्नो परिवारको पेट पाल्न पनि गाह्रो हुन्छ । आफ्ना छोराछोरी र श्रीमतीको भोको पेट तत्काल पूरा गरिदिन नसकेपनि ऊ पैसा कमाउने योजना बनाइरहेको हुन्छ ।

उसकी श्रीमती मन्दिराले भने मीठामीठा खानेकुराको कल्पना गरिरहन्छिन् । भोजमा खाएका खानेकुरा, मासुको झोल अनि कबाबको कुरा गरिरहने मन्दिराले मीठो खान नपाएको भने धेरै भइसकेको छ । छोरो राजेन्द्र (सुदाम सिके) र छोरी सरिता (सञ्जिता सञ्जी) भोको पेटको समस्या बिम्बात्मक रूपमा प्रस्तुत गरिरहन्छन् ।

नरबहादुरलाई मुख्य चिन्ता आफ्नो भोको पेटको हुन्छ । सबै परिवार बुवाको कमाइमा भर परेकाले उसको जागिर खोसिएपछि परिवारमा आएका स–साना समस्याका वरिपरि नाटक घुमिरहन्छ ।

लगभग एक घण्टा लामो नाटकमा परिवारको पीडालाई यति सुन्दर तरिकाले उतारिएको छ कि, दर्शकलाई समय बितेको पत्तै हुँदैन । कलाकारले आफ्नो चारित्रिक अभिनयलाई कतै पनि चुक्न दिएका छैनन् ।

भोकले रन्थनिएर आफूलाई दन्त्यकथाकी राजकुमारी बताउने सरिताले एक कल्पनाशील लोकमा आफूलाई पु—याउँछे । पात्रको माध्यमबाट दर्शकसमेत दन्त्यकथामा सामेल हुन्छन् । दन्त्यकथाको प्रतिबिम्ब हाम्रो समाजमा भेटिन्छ ।

घरको समस्यामा रुमल्लिएर क्याम्पस जान छाडेको छोरो राजेन्द्र बुवाको पैसा कमाउने योजना, बहिनीको दन्त्यकथा र आमाको मीठामीठा खानेकुराको तारिफ सुन्न दिक्क मान्दैन । आफूलाई समाजवादको पक्षधर बताउने राजेन्द्र भने भोकलाई भुलेकै जाती भन्ने धारणा राख्छ ।

गरीब परिवारको कथालाई मनोवैज्ञानिक रूपमा प्रस्तुत गरिएको नाटक ‘भोको घर’मा समाजको यथार्थतालाई सहज तवरले उठान गरिएको छ । परिवारमा परेको समस्याले नरबहादुरलाई असहज बनाएपनि उसले आफ्ना परिवारलाई पैसा कमाउने योजना सुनाएर आश्वासन दिइरहन्छ । कथानक समाजको वास्तविकताको वरिपरि घुम्छ ।

अभिनयका दृष्टिकोणले नाटक अब्बल बनेको छ । कलाकारले पात्रको भूमिकालाई न्याय दिलाएका छन् । शान्ति गिरीको अभिनय र चोटिलो संवादले दर्शकलाई तारन्तार हँसाउँछ । सञ्जिताले आफूलाई दन्त्यकथाकी राजकुमारी भनिरहँदा उनले गर्ने हाउभाउ सराहनीय छ ।

आकाश मगरले आफ्नो भूमिकालाई भरपूर न्याय गरेका छन् । कम बोल्ने स्वभावको भूमिकामा देखिएका कलाकार सुदाम सिकेले पनि आफूलाई पात्रमा गहन रूपमा ढालेका छन् ।

समाजको गरीबी र सम्भ्रान्त वर्गको दमनलाई सञ्जिता सञ्जीले दन्त्यकथामार्फत सुनाइरहन्छिन् । उनको कथाको दृष्यचित्र भने हामीले हाम्रो समाजमा पाइरहन्छौं । कथाको अर्को महत्वपूर्ण पक्ष यो पनि हो ।

देशमा गणतन्त्र आएपनि समाज परिवर्तन हुन नसकेको सत्यतालाई सुदाम सिकेले समाजवादको नारामार्फत उठान गरिरहन्छन् । देशको राजनैतिक अस्थिरताप्रति पनि नाटकमार्फत विद्रोह गरिएको छ ।

नाटक एउटै दृश्यमा सकिएको छ । यसर्थ हामीले यो नाटकलाई एकाङ्की भन्न सक्छौं । नाटकको मर्मअनुसार दुई वा दुईभन्दा बढी दृश्य हुनु नाटक हो भने एक दृश्यमै सकिनुलाई हामीले एकाङ्की भन्छौं ।

नाटकको शुरुका केही मिनेट अलिक झुर लागेपनि कथा अगाडि बढ्ने क्रममा कलाकारको बेजोड अभिनयले दर्शकलाई एकछिन पनि दिक्क बनाउँदैन । नाटकमा प्रयोग भएका संवाद चोटिला छन् । निर्देशक केदार श्रेष्ठले उत्कृष्ट निर्देशन गरेका छन् ।

कथामा आन्तरिक द्वन्द्व मात्र छैन । सम्भ्रान्त वर्गले गरीब वर्गलाई गरेको दमनलाई टंकमान (अभय बराल) का माध्यमबाट प्रस्तुत गरिएको छ । नरबहादुरले भोको पेट भर्न वर्षौंदेखि बनाएको योजनालाई टंकमानले एकैछिनमा असफल बनाइदिएका छन् ।

समग्रमा नाटक ‘भोको घर’ उत्कृष्ट छ । पात्रले आफ्नो भूमिकालाई गहन रूपमा प्रस्तुत गरेका छन् । नाटकको मञ्च व्यवस्थापन, ध्वनिको संयोजनलाई पनि कुशलताका साथ प्रस्तुत गरिएको छ । विषयवस्तुका हिसाबले समकालीन नाटकभन्दा धेरै पर जान नसकेतापनि नाटक सुन्दर लाग्छ ।

काठमाडौंको सुन्धारास्थित थिएटर मलमा बुधबारबाहेक हरेक दिन साँझ ५ बजेदेखि चल्ने नाटक ‘भोको घर’ शनिवार दिउँसो १ः३० मा पनि हेर्न सकिनेछ ।

(तस्वीरहरू: केदार श्रेष्ठको ट्वीटरबाट)

Muktinath Bank

Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

Advertisment
Nabil box
Kumari
Vianet communication
hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
असोज ६, २०८०

सानीमा भेट्न चितवन गएको थियो गोपाल चार दिन हिँडेर । राप्ती किनार नजिकको सानो गाउँमा बस्दै आएकी थिइन् उनी, जो पहाडमा खान लाउन नपुगेपछि केही वर्ष अघि पुगेकी हुन् त्यतातिर । त्यतिबेला अहिलेजस्तो यातायातको साधन...

चैत ३०, २०८०

लेखक एवं पत्रकार अखण्ड भण्डारीको उपन्यास ‘बोरा’ विमोचन भएको छ ।  अन्नपूर्ण पोस्ट दैनिकका प्रधान सम्पादक भण्डारीको ‘बोरा’ उपन्यास शुक्रवार काठमाडौंमा आयोजित कार्यक्रममा विमोचन गरिए...

कात्तिक ८, २०८०

असोज तेस्रो साता बिहीबार, बुकीबाट गोठ औल झर्ने दिन । लाहुरेहरू आउनु र बुकीबाट गोठालाहरूको हुल गाउँमा झर्नु दशैंको रौनक हो । ‘भोलि साँझ डाँफे चराउन जाने’, सुत्ने बेला गोठमा सल्लाह भयो । घर...

कात्तिक १३, २०८०

वरिष्ठ पत्रकार तथा साहित्यकार आचार्य कमल रिजालद्वारा लिखित उपन्यास ‘सुकर्म’को अंग्रेजी संस्करण ‘डीप क्वेस्ट' प्रकाशित भएको छ । २०६९ सालमा नेपालीमा प्रकाशित उक्त उपन्यासको अंग्रेजी संस्करणलाई स...

कात्तिक ८, २०८०

पहाडमा उखु पेलेर खुदो पकाउने समय पारेर मधेशको गर्मी छल्न राजेन्द्र काका (ठूलो भुँडी लागेकाले हामीले मोटे अंकल भन्थ्यौं) गुल्मीको पहाड घरमा आउँथे । चैत–वैशाखको समयमा कोलबाट पेल्दै गरेको उखुको रस, रसेट...

चैत ३०, २०८०

लोकान्तर डट्कमका स्तम्भकार कमल रिजालसहित २२ जना साहित्यकार तथा प्रतिभालाई नइ पुरस्कार प्रदान गरिएको छ । गोरखापत्रका पूर्वप्रधान सम्पादकसमेत रहेका साहित्यकार रिजाललाई संस्कृतिमा प्राज्ञिक योगदानका लागि ’नइ...

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

बैशाख १९, २०८१

२०६२ सालपछिको कुरा हो, अख्तियार दुरूपयोग अनुसन्धान आयोगका एकजना उपसचिव र एकजना शाखा अधिकृत कम्पनी रजिष्ट्रारको कार्यालयमा सरुवा भएर गए । यति मात्र होइन, राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्रका एक उपसचिव पनि सोही कार्यालयमा...

उही खाट उही घाट

उही खाट उही घाट

बैशाख १५, २०८१

धेरै पहिलेको कुरा हो एक जना सज्जनका दुई भाइ छोरा थिए । उनीहरूबीच निकै मिल्ती थियो । एकपटक भगवान्ले आएर वरदान माग भनेकाले उनीहरूले अमरताको वर मागेका थिए । उनीहरूको कुरा सुनेर भगवान्ले भने– ‘...

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

बैशाख १२, २०८१

ललितपुरको गोदावरीस्थित सनराइज हलमा नेकपा (एमाले)का दुई महत्वपूर्ण कार्यक्रम भए । एमालेको प्रथम विधान महाधिवेशन (२०७८ असोज १५ र १६ गते) सनराइज हलमै भएको थियो । विधान महाधिवेशनले विभाजनदेखि चौतर्फी घेराबन्दी...

x