×

NMB BANK
NIC ASIA
गियरवाला साइकल किनेको ठ्याक्कै नौ दिन भएको थियो । साँझ कुपण्डोलस्थित आफ्नो अफिसबाट फर्किदा झमक्कै साँझ परिसकेको हुन्थ्यो । सडकभरी फैलिएको धुलोले कोठामा आइपुग्दा मेरो साइकललाई ढपक्कै ढाकिसकेको हुन्थ्यो ।

बिहान अबेरसम्म सुत्ने बानीले मलाई व्यस्त बनाएको थियो । म उठ्ने र अफिस जाने बेला एकैपटक हुन्थ्यो । रातको बाह्र बजेसम्म मैले कथा लेख्नका लागि समय छुट्याएको थिएँ ।

साइकल किनेको अठारौं दिन । अफिसबाट आफ्नो कोठामा फर्किरहेको थिएँ । रातले साँझलाई जबरजस्ती आफ्नो साङ्लोमा बाँधिसकेको थियो । अरु सवारी साधनले छरेको उज्यालोका आधारमा आफ्नो साइकललाई बिस्तारै कुदाइरहेको थिएँ बाटोमा ।

एक्कासी अँध्यारो भयो । घाम घण्टौं पहिले डुबेपनि क्षितिजले अलिकति उज्यालो छरिरहेको थियो । तर, एक्कासी अँध्यारो भयो । शहरका कुनै पनि बत्तीहरू बलेनन् । पोलका बत्तीहरू बलेनन् । सवारी साधनका व्यक्तिगत बत्तीहरू पनि बलेनन् ।

त्यसपछि बाटो पछ्याउन गाह्रो भयो मलाई । सवारी साधनहरूले आफ्नो रफ्तारलाई सुस्त बनाए । म ती साधनहरूको पछिपछि कुदिरहेको थिएँ । अर्थात साइकल कुदाइरहेको थिएँ । सडकका पेटीमा मुकुट लगाएका केही मान्छेहरू यताउता गरिरहेका थिए ।

मलाई घर जान हतार भइरहेको थियो । तर हेर्दाहेर्दै केही घरहरू गायब हुन थाले । सडक पेटीका केही घरहरू लापत्ता भए । घर हराएका जग्गाहरूमा पानीको सतह देखिएको थियो । मलाई अनौठो किसिमको डर लाग्न थाल्यो । मानौं, मैले भर्खरै आठ रेक्टरको भूकम्प गएको महसुस गरेको हुँ । होइन, तीनतले घरजत्रो सेतो पोशाक लगाएको ‘श्वेत मान्छे’ मेरै अगाडि उभिएको छ ।

यो एउटा अप्रत्याशित घटना थियो मेरा लागि । घरमा गएर एउटा यौनमनोविश्लेषणात्मक कथा लेख्ने योजना बुनेको थिएँ । अरु केही योजनाहरू पनि थिए । तर मलाई बाटोले अल्झनमा पारेको थियो । भर्खरै घर हराएझैं बाटो पनि हरायो भने के होला भन्ने भय मनमा नआएको पनि होइन ।

केही पर ट्राफिकको चेकिङ थियो । लेखिएको थियो – ‘बाटो बन्द छ । ट्रक बाहेक अरु सवारी साधन बैकल्पिक बाटो जान सक्नुहुन्छ ।’

नजिकै एउटा प्रहरी मेचमा बसेर मैनबत्तीको उज्यालोमा केही ट्रकहरलाई चेकिङ गरिरहेको थियो । नजिकै गएर सोधें – ‘सर, यो ट्रकमात्र चेक गर्नुको कारण के होला?’

‘कसैले उज्यालो हराउने मेसिन ट्रकमा लुकाएर शहर घुम्दैछ भन्ने सुन्नमा आएको छ ।’

नजिकैबाट एउटा ट्रक हुइँकेर गयो । म वैकल्पिक बाटो अगाडि बढें । रात छिप्पिसकेको थियो । जूनको उज्यालोले वातावरणलाई अलिकति भए पनि सन्तुलित बनाएको थियो । सडकका पेटीमा मुकुट लगाएका केही मान्छेहरू यताउता गरिरहेका थिए ।

बिस्तारै शहरका घरहरू औंलामा गन्न सकिने मात्र देखिन थाले । हामीले घर देख्ने ठाउँमा सङ्लो पोखरी देखिरहेका थियौं । पानीमा माछाहरू मात्र थिएनन्, भ्यागुताका बच्चाहरू पनि ट्यार्र ट्यार्र गर्दै कराइरहेका थिए । आँखाले देख्न सक्ने भेगभरीमा घरहरू हराइसकेका थिए । काठमाडौं पोखरी बनिसकेको थियो । बाटोहरू पुल जस्तै देखिएका थिए । हो, सडकका पेटीमा मुकुट लगाएका केही मान्छेहरू यताउता गरिरहेका थिए । मैले साइकल बेस्सरी कुदाएँ ।

लगभग पच्चीस मिनेट मैले पछाडि फर्केर हेरिन । साइकलको गति पनि कम गरिन । यतिबेला म आफ्नो कोठामा आउनुपर्ने हो ।
तर अगाडि कुनै घरहरू थिएनन् । उस्तै देखिने नौ ट्रक लस्करै राखिएको थियो । ट्रकका छेउमा थुप्रै ‘ब्ल्याक एण्ड ह्वाइट’ झण्डा उभिएका थिए । हजारौं मान्छेहरूको भेला थियो । यो भेलाको आशय बुझ्न नजिकै उभिएका एक वृद्धलाई सोधें ।

‘के को भेला हो?’
‘यहाँ आन्दोलनको तयारी हुँदैछ ।’
‘आन्दोलन ?’ – मैले आश्चर्य जनाएँ ।
‘हामी विश्व अँध्यारो हुनुपर्छ भन्ने आन्दोलनमा छौं ।’

म पङ्क्तिबाट केही पर उभिएँ । जूनको उज्यालोमा मैले केही मान्छेका टाउकाहरू प्रष्टसँग पढ्न सक्थें । पाइन्टको खल्तीमा राखेको मोबाइल निकालें । मोवाइलको समयलाई आधार मान्ने हो भने त्यतिबेला साँझको ६ बजिसकेको थियो । मेरो मोबाइलको वालपेपरमा एक कामुक युवतीको तस्बिर थियो । मैले आजसम्म ती युवतीलाई कतै देखेको थिइन ।

‘तपाईले त मेरो फोटोलाई आफ्नो वालमा राख्नुभएछ त ।’ – अप्रत्यासित प्रश्नले मलाई झस्कायो ।
‘सरी । मैले तपाईलाई चिनिन ।’ – आवाज पछ्याउँदै मैले सोधें ।

‘तपाई एउटा यौन मनोविश्लेषणात्मक कथा लेख्न चाहनुहुन्थ्यो । म त्यही कथाकी पात्र हुँ ।’
‘तर मैले कथा अझै सुरु गरेकै छैन । पात्र चयन र चरित्र चित्रण गरेकै छैन ।’ – मैले भनें ।

‘ऊ केही पाइला पर सरी । मोबाइलको वालपेपर पनि अलिकति स¥यो । भनिहालें नि, त्यहाँ अरु हजारौं मान्छेहरू जम्मा भएका थिए । उनीहरू उज्यालो उन्मुलनको आन्दोलनमा थिए ।

‘जागिर कस्तो चल्दैछ? युद्धकालमा त थुप्रै पत्रकारहरू मारिए भन्ने सुनिन्थ्यो ।’ – उसले आफैले मुस्कुराएर प्रश्न राखी ।

‘उज्यालो उन्मुलन गरेर के फाइदा छ? म यहाँ प्रश्न सोध्न आएको होइन । – मैले प्रतिप्रश्न गरें ।

‘प्रश्न सोधेर प्रश्न सोध्न आएको होइन भन्दिने? त्यसो भए किन आउनुभएको?’

‘बाटो बिराएर ।’ – मैले आँखा चिम्लें । खैर ! मेरा आँखा थाकेका थिए ।

उसको झोला नीलो रंगको थियो । झोलाबाटसादा कापी र पेन्सिल निकाली । केही सडकपेटी सहितको नक्सा बनाई । नक्सामा बाटोहरू प्रष्ट देखिन्थे । मेरो हातमा नक्सा थमाउँदै भनी – ‘यो नक्साले तपाईलाई बाटो खोज्न मद्दत गर्नेछ ।’

मैले नक्सा हातमा लिएँ ।

तपाईलाई युवती कस्ती थिई भन्ने लाग्ला । उसको अनुहार गोलो र गोरो दुवै थियो । आँखा टपक्क मिलेका थिए । आँखाका नानी निख्खर काला थिए । उसको हरेक अभिव्यक्तिमा कामुकता थियो ।

छुट्ने बेलामा मैले उसको नाम सोधें । मुस्कुराएर उसले नाम बताई । नाम त्यही थियो, जुन नाम मैले कथाका लागि छनोट गरेको थिएँ – ‘कुमारी’ ।

म साइकल कुदाएर अगाडि बढिरहेको थिएँ । जूनको उज्यालोमा पहिलोपटक यति बेस्मारी साइकल कुदाउनु परेको थियो । युवतीले दिएको नक्साका आधारमा कम्तिमा आधा घण्टा आफ्नो रफ्तारमा कुदिरहें ।

सडकका पेटीमा केही मुकुट लगाएका मान्छेहरू यताउता गरिरहेका थिए । अगाडि मान्छेको बाक्लो भीड थियो । एक युवाले आफ्नो कपाललाई आकाशतिर फर्काएको थियो । उसले आँखामा गाजल लाएको जूनको उज्यालोमा प्रष्ट देखिन्थ्यो ।

‘कृपया यहाँ के भइरहेको छ, मलाई अपडेट गराइदिनोस् । म पत्रकार हुँ ।’ – मैले झट्ट साइकलको बे्रक लगाएर युवालाई सोधें ।

‘यहाँ उज्यालो उन्मुलनको आन्दोलनको तयारी हुँदैछ ।’ – उसले मलाई हेर्दैै नहेरी उत्तर दियो ।

‘म आत्तिएँ । युवतीले दिएको नक्सा पछ्याउँदा के म फेरि यही ठाउँमा आइपुगें? के यो काठमाडौं नै हो?
त्यहाँ भेला भएका कतिपय मान्छेका अनुहार हेरें । उनीहरूको अनुहारमा निराशाका लामा लामा तन्तुहरू सल्बलाइरहेका थिए ।

‘हामी भुलभुलैयामा अल्झिनु नै थियो ।’ – उही युवती मेरो छेउमा आएर उभिएकी थिई । उसले मलाई हेरेर अर्कोपटक मुसुक्क हाँसी । त्यतिबेला उसका दाँत टलक्क टल्केका थिए । ‘भुलभुलैया मतलब?’ – मैले पूरै ध्यान युवतीमाथि केन्द्रित गरें ।

‘हामी जसरी यो सृष्टिमा अल्झिएका छौं । जसरी हाम्रो राजनीति भुलभुलैयामा अल्झेको छ । मेरी आमालाई पनि केही त्यस्ता रोगहरूले अल्झाएका छन्, जुन रोगको कुनै निदान नै छैन ।’

‘तपाई को हो?

‘तपाईले एउटा कथा लेख्न खोज्दै हुनुहुन्थ्यो । त्यो कथामा मेरो चरित्र लेख्नुभएको थियो ।

‘कुन कथा? तर कथा मैले अझैसम्म सुरु नै गरेको छैन ।’

‘हो, तपाईले सुरु नै गर्नुभएको छैन । मैले कथा लेखिसक्नुभयो भनेकै छैन ।’

जूनको उज्यालोमा मान्छेहरू आन्दोलनको तयारीमा थिए । परबाट प्रहरीको भ्यान रन्किएर आयो । जम्मा भएका मान्छेहरू भाग्न थाले । लस्करै राखिएका नौ ट्रक छापा मा¥यो । ती सबैमा काँचको ऐना राखिएको थियो । ऐनाले काठमाडौंको उज्यालोलाई सञ्चय गरेर अर्कै ग्रहमा पठाएको प्रहरीको वाकीट्वाकीमा सुनिएको थियो । ट्रकभित्र राखिएका ऐनाको हत्यापछि भने काठमाडौंका सडक पेटीमा बत्तीहरू बल्न थाले ।

काठमाडौं अलिकति उज्यालो भएको थियो । केही हराउन बाँकी घरहरूमा पनि उज्यालो छरिएको थियो । अघिको भीडमा कसैले मेरो साइकल चढेर गएछ । मलाई भाउन्न छुटेर आयो ।

उक्त युवती र म मात्र बाँकी थियौं त्यो भेगमा ।

‘माफ गर्नुहोला, तपाई अघि भर्खर एक युवासँग बोल्दै हुनुहुन्थ्यो । उसैले तपाईको साइकल लगेको हुनसक्छ ।’
‘किन?’

‘किनकि त्यो साइकल तपाईका लागि कुनै कामको थिएन ।’

‘हामी धेरै अपरिचित र थोरै परिचित छौं । कृपया तपाईले मलाई चिनेजस्तो व्यवहार नगर्नुस् ।’ – मैले हाँस्दै भनें ।
उसले मेरो बारेमा यसरी बताई – ‘तपाई परिवारको एक्लो छोरो हो । दश पास गर्दासम्म तपाईलाई कलाकार बन्ने मन थियो । आमाले सरकारी जागिरे बनाउन चाहनुहुन्थ्यो । चारपटक तपाई प्रेममा पर्नुभयो । तर, यी सबै कुरा पूरा हुन सकेनन् । त्यसैले तपाईको तालु खुइलिएको छ । बुबाले माछापालन गर्नुभएको छ ।’

उसले यति भनिसक्दा हामी सडकपेटी हिँड्दै काठमाडौंको पूर्वी छेउ आइसकेका थियौं । मैले सोधें – ‘बुबाले माछा पाल्नुसँग के कुरा सम्बन्धित छ?’

‘तपाईका बुबाले पोखरीबाट निस्किन नसकेका माछाहरूलाई हेरेर कतिपटक आफ्नो चित्त बुझाउनुभएको छ । उहाँले आफ्नो जिन्दगीलाई माछासँग तुलना गर्नुभएको छ । सायद बुबाको आँसुको स्वाद पोखरीका माछाले चाखेका छन् ।’

लेकख थापा
उसले मलाई माछाको पोखरीनेर ल्याइसकेकी थिई । केही थोपा आँसु मैले त्यही पोखरीमा चढाएँ बुबालाई सम्झेर ।
त्यसपछि हामी नजिकैको सङ्ग्रहालयमा पुग्यौं । सङ्ग्रहालयको बाहिर लेखिएको थियो – अजायब ।

‘अजायबमा तपाईलाई स्वागत छ । यो शब्दको अर्थ तपाईलाई थाहा छ । यदि थाहा छैन भने अन्त्यमा सोध्न सक्नुहुन्छ ।’ – हामीले ढोकामा पाइला राख्नै लागेको बेला स्वचालित मेसिनले भनेको थियो । मैले उक्त स्वचालित मेसिनलाई पुलुक्क हेर्दा ऊ मुसुक्क हाँसेको थियो ।

युवतीले सङ्ग्रहालयभित्रका केही स्थानहरूसँग परिचय गराई । कतै गाई बाँधिएका थिए । गाईका लागि छुट्टै बाथरुमको व्यवस्था थियो । उनीहरूले घाँस हैन, पाकेका केरा खान्थे ।

छेउमा एउटा बडेमानको सुँगुर थियो । उसले आफ्नो वरिपरि त खुबै सफा राख्थ्यो तर कहिलेकाहीँ गाईको ट्वाइलेटमा गएर फोहोर गरिदिन्छ भन्ने युवतीले सुनाई ।

सङ्ग्रहालयमा केही अनौठा कुराहरूको संयोजन थियो । जस्तो कि, सङ्ग्रहालयको बीचमा एउटा पोखरी थियो । पोखरीमा माछाहरू थिए । छेउमा एउटा धुपीको रुख थियो । रुखमा स्याउ, सुन्तला, अंगुर र कटहर फलेका थिए । रुखको ख्याल गर्न एउटा बाँदरलाई राखिएको थियो । बाँदरले बडो इमान्दारिताका साथ बोटको हेरचाह गर्ने कुरा युवतीले सुनाई । अँ, पोखरीका माछाहरू मलाई देखेर रुन थाले । हुनसक्छ, ती माछामध्ये केही माछाले मेरो बुबाको आँसुको रंग देखेका थिए ।

हामी सङ्ग्रहालयको माथिल्लो तल्लामा जाँदै थियौं । कुकुरहरूले नम्रताका साथ हामीलाई स्वागत गरे । युवतीले ती कुकुरलाई मेरो साथी भनेर चिनाई । कुकुरहरूले पुच्छर हल्लाए ।

पहिलो तल्लामा केही बाघहरू कसरत गर्दै थिए । उनीहरूलाई बिरालो बन्नुपर्ने उर्दी जारी थियो । मैले यो कुरा भित्तामा हेरेर पत्ता लगाएको हुँ । लेखिएको थियो – ‘तिमी बिरालो हौ भने बाघ बन । बाघ हौ भने बिरालो बन ।’
युवतीले मलाई कोठाभित्र लगी ।

गुलावी रंगले कलात्मक बनाएको कोठाको एक छेउमा मार्लिन मुनरोको तस्वीर झुण्डाइएको थियो । झ्यालबाट आएको जूनको प्रकाशले कोठालाई उज्यालो बनाउन सकिरहेको थिएन ।

युवतीले झ्यालनिर राखेको चुरोटको बट्टाबाट एउटा चुरोट निकाली । सल्काई । उडिरहेको धुवाँ समातेर बोत्तलमा राखी । मैले उसको नाम सोधें ।

‘दोश्रो पटक नाम सोध्नुको कुनै कारण होला तर मैले तपाईलाई आफ्नो नाम भनिसकेकी छु ।’

‘म अफिसबाट आइरहेको थिएँ । बाटोमा हिँड्दा हिड्दै रात प-यो । अब घर कसरी जाने होला?’ – मेरो आवाज अलिक सुकेर आयो ।’

‘आजको रात तपाई यहीं बस्दा हुन्छ । यो घर पनि तपाईको आफ्नै घर हो ।’

‘माफ गर्नुहोला । मैले आज एउटा कथा लेख्नैपर्ने छ ।’

‘घरहरू हराएको त तपाईले देख्नुभएकै होला । तपाईको आफ्नै घर पनि त हराएको हुनसक्छ ।’

‘घरहरू किन हराए ?’

भोलि सरकारी निर्णय आउला । प्रतिवेदन आउला । मलाई कसरी थाहा हुन सक्छ? यो कुनै दरवार हत्याकाण्ड पनि त होइन नि, न त कुनै वेपत्ता नागरिकको परिवार हो । प्रतिवेदन आउला किन घर हराए भन्नेबारेमा । – उसले एकैसासमा यो डायलग सुनाई ।

‘यसैपनि यो विश्वलाई चकित पार्ने घटना हो ।’ – मैले भनें ।

उसले आफ्ना कोमल हातले चुरोटको ठुटो निभाई । झ्याल बन्द गरी । कोठा पूरै अँध्यारो भयो । मलाई असहज महसुस भइरहेको थियो ।

‘ठीक छ, तपाई लजालु मान्छे हुनुहुँदो रैछ । म तपाईका लागि एउटा वाइन मगाउँछु ।’ – ऊ एक्कासी सङ्ग्रहालय थर्किने गरी हाँसी ।

मलाई पनि हाँसो लाग्यो ।

सङ्ग्रहालयमा रेष्टुँुरा पनि छ भन्ने कुराको मैले हेक्का गरेको थिइन । बरु मैले सङ्ग्रहालयको एक साइडमा राखिएका हजारौं किताब, अर्को छेउमा राखिएका भगवानहरूका आइटम आइटमका मूर्ति र पोखरीका माछाहरूलाई याद गरेको थिएँ ।

उसले फोन गरेर वाइन मगाई । एकैछिनमा २ वटा ककटेल वाइन आयो । वाइनको बोत्तलमा नेपालीमा लेखिएको थियो, ‘स्याउहरूको मिश्रणबाट बनेको रक्सी ।’

मैले बिहानदेखि केही खान पाएको थिएन । संयोगवश मैले एउटा वाइन पिउने सु–अवसर पाएको थिएँ । हामीले चियर्स गरेर वाइन पियौं । वाइन आधा पनि भएको थिएन । ऊ रुन थाली ।

‘किन रुनुभयो?’ – मैले डराएर सोधें ।

‘तपाईले मलाई वाइन पिउन सिकाउनुभएको थियो ।’
‘तर हामी त पहिलो पटक भेट भएका हौं ।’

‘माफ गर्नुहोला । पहिले पनि भेट भएका केही प्रमाण छन् मसँग ।’

अँध्यारो कोठामा केही जुनकिरीहरू आए । ती जुनकिरीहरूले कोठालाई उज्यालो पार्न खोजेको हुनसक्छ । तर जुनकिरीको उज्यालो आफ्नो पुच्छरमा मात्र अल्झिरहेको थियो ।

युवतीले फेरि अर्को कथा सुनाई – ‘यो भन्दा पहिले हाम्रो भेट भएको थियो । हामी एक औपचारिक कार्यक्रममा भेट भएका थियौं । तपाईले मलाई माया गर्नुहुन्थ्यो । हरेक रात फोन गर्नुहुन्थ्यो । सायद हामी प्रेममा परेका थियौं । एकदिन मलाई भेट्नका लागि आग्रह गर्नुभयो । भेट भएपछि हामी एउटा बन्द कोठामा गयौं । त्यो तपाईको आफ्नै कोठा थियो ।
सुन्दर कोठा, जहाँ मिलाएर राखिएका कुनै पनि वस्तु थिएनन् । अत्यन्तै अव्यवस्थित । तपाई मुस्कुराउनुभयो । म तपाईको प्यारमा परेकी हुनसक्छु । तपाईको ओछ्याननिर गएर म बसें । तपाईले मलाई फकाउन खोज्नुभयो । माफ गर्नुहोला, फसाउन खोज्नुभयो । त्यो दिन म बलात्कृत भएकी थिएँ । तपाईलाई सहमति जस्तो लागेपनि मैले वाध्यताले तपाईका कुरालाई आवेशमा आएर स्वीकार्नुपरेको थियो । तर मलाई त्यो स्मरण किन रमाइलो लाग्छ? मलाई त पीडा पो हुनुपर्ने हो त ।’

उसले यसरी आफ्ना कुरा प्रस्तुत गर्दा अनुहारको भाव हेर्न पाएको थिइन । म डराएँ । जुनकिरीहरू बिलाए । मेरो अवचेतन मनले कतै न कतै उसले भनेका कुरा सत्य हुन् कि भन्ने लाग्न थाल्यो ।

त्यसपछि उसले मलाई बलात्कार गरी । लामो समय हैन, नौ मिनेट । उसले मलाई बलात्कार गरेको भनिरहँदा मेरो दिमागमा पहिलो प्रेमको पात्र दिमागमा नाच्न थाल्यो ।’

त्यसपछि कोठा बिस्तारै उज्यालो हुँदै गयो । उसको अनुहारमा सन्तुष्टि देखिन्थ्यो । मेरो मनमा पनि एक प्रकारको सन्तुष्टि दगुरिरहेको थियो ।

हामीले वाइन लिइसकेका थियौं । उसले डिनर अर्डर गरी । आफ्नो फुकेको कपाल सुम्सुमाउँदै भनी – ‘यो समय मेरा लागि महत्वपूर्ण छ ।’
मलाई हाँसो लाग्यो ।

डिनर आइसकेको थियो । मलाई कुनै कुराको भय थिएन । त्यतिखेर मलाई कम्तिमा पनि एक मिनेटसम्म उसलाई चुम्बन गरिरहँु जस्तो भएको थियो । डिनरको प्लेटबाट फ्राइ गरिसकेको माछा उफ्रियो । मैले पकाइसकेको माछा यसरी बाँचेको पहिलोपटक देखेको थिएँ ।

‘तपाईलाई के भयो?’ – युवतीले माछातिर हेर्दै सोधी ।

‘तपाईको बुबाले कयौंपटक पोखरीमा आँसु झार्नुभएको थियो । तपाई आफ्ना बुबाका आँसु पिउँदै हुनुहुन्छ ।’ – माछाले मतिर हेर्दै भन्यो । त्यसपछि फेरि म-यो ।

‘म माछा खान्न ।’ – धेरैबेर टोलाएपछि मैले युवतीलाई भनेको थिएँ ।

ऊ मेरो नजिकै आई । एक मिनेटसम्म मलाई चुम्बन गरिरही । मरिसकेको माछाले फेरि एकपटक आफ्नो पुच्छर हल्लायो । मैले आँखा बन्द गरें ।

‘भोलि केही माछाहरूले तपाईलाई घर लैजानेछन् । पोखरीबाट निस्केपछि घर जानुहुनेछ । हाम्रो सङ्ग्रहालयमा आउँदै गर्नुहोला ।’ – उसले यत्ति भनी ।

मैले युवतीका आँखामा धेरैबेरसम्म हेरिरहें । उसका आँखामा मैले भूतपूर्व प्रेमिकाको छायाँ भेट्याएको थिएँ । उसको मुहार कतै देखेको जस्तो लागिरहेको थियो । एक्कासी हामी दुवैका आँखा रसाए । के ऊ मेरी प्रेमिका थिई । मैले त्यतिबेला मेरो आफ्नो अनुहारको आकृति नै भुलिसकेको थिएँ ।

Muktinath Bank

Advertisment
RMC TANSEN
IME BANK INNEWS
shivam ISLAND

Advertisment
Nabil box
Kumari
Vianet communication
hAMROPATRO BELOW NEWS
TATA Below
कात्तिक २८, २०८०

गोपी मैनाली   कविहरूले केका लागि कविता लेख्छन् भन्नेमा मत्यैक्यता पाइँदैन । कोही आनन्दका लागि भन्छन्, त कोही उपयोगिताका लागि । अझ कोही त अभिव्यञ्जनाको अर्को उद्देश्य नै हुँदैन भन्ने गर्छन् ।  ...

असोज १०, २०८०

गुणराज ढकाल सामाजिक सञ्जालमा अभ्यस्त हुन थालेपछि अध्ययन गर्ने बानी निकै घटेको छ । सामाजिक सञ्जालमा आउने टिप्पणीबाटै हामीले आफ्नो दृष्टिकोण बनाउने गर्दछौं । विषयको गहिराइसम्म पुगेर अध्ययन तथा विश्लेषण गर...

कात्तिक ८, २०८०

असोज तेस्रो साता बिहीबार, बुकीबाट गोठ औल झर्ने दिन । लाहुरेहरू आउनु र बुकीबाट गोठालाहरूको हुल गाउँमा झर्नु दशैंको रौनक हो । ‘भोलि साँझ डाँफे चराउन जाने’, सुत्ने बेला गोठमा सल्लाह भयो । घर...

मंसिर २, २०८०

गोपाललाई सानैदेखि धूमपानको लत बसेको थियो, शायद संगतको प्रभाव भनेको यही हुनुपर्छ । घरमा बाबुदाजुहरू हुक्का तान्थे । त्यति बेलाको चलन के भने सबैभन्दा सानोले तमाखु भर्नुपर्ने । त्यतिसम्म त ठीकै थियो, सल्काएर समे...

कात्तिक १३, २०८०

वरिष्ठ पत्रकार तथा साहित्यकार आचार्य कमल रिजालद्वारा लिखित उपन्यास ‘सुकर्म’को अंग्रेजी संस्करण ‘डीप क्वेस्ट' प्रकाशित भएको छ । २०६९ सालमा नेपालीमा प्रकाशित उक्त उपन्यासको अंग्रेजी संस्करणलाई स...

चैत ३०, २०८०

लेखक एवं पत्रकार अखण्ड भण्डारीको उपन्यास ‘बोरा’ विमोचन भएको छ ।  अन्नपूर्ण पोस्ट दैनिकका प्रधान सम्पादक भण्डारीको ‘बोरा’ उपन्यास शुक्रवार काठमाडौंमा आयोजित कार्यक्रममा विमोचन गरिए...

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

जब अख्तियारकै कर्मचारी मालदार अड्डामा सरुवा हुन्छन्…

बैशाख १९, २०८१

२०६२ सालपछिको कुरा हो, अख्तियार दुरूपयोग अनुसन्धान आयोगका एकजना उपसचिव र एकजना शाखा अधिकृत कम्पनी रजिष्ट्रारको कार्यालयमा सरुवा भएर गए । यति मात्र होइन, राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्रका एक उपसचिव पनि सोही कार्यालयमा...

उही खाट उही घाट

उही खाट उही घाट

बैशाख १५, २०८१

धेरै पहिलेको कुरा हो एक जना सज्जनका दुई भाइ छोरा थिए । उनीहरूबीच निकै मिल्ती थियो । एकपटक भगवान्ले आएर वरदान माग भनेकाले उनीहरूले अमरताको वर मागेका थिए । उनीहरूको कुरा सुनेर भगवान्ले भने– ‘...

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

ओलीलाई फापेको सनराइज हल

बैशाख १२, २०८१

ललितपुरको गोदावरीस्थित सनराइज हलमा नेकपा (एमाले)का दुई महत्वपूर्ण कार्यक्रम भए । एमालेको प्रथम विधान महाधिवेशन (२०७८ असोज १५ र १६ गते) सनराइज हलमै भएको थियो । विधान महाधिवेशनले विभाजनदेखि चौतर्फी घेराबन्दी...

x